مسابقات

درخواست وتل برای تلاش بیشتر ردبول

وتل -قهرمان جهان- به تیم ردبول هشدار داد در مسابقه ای که در خانه اش – نورنبرگ – برگزار خواهد شد نیازمند پیشرفت بسیاری در عملکردش است .
وتل در مسابقات امسال عالی ظاهر شده بود و ۶ مسابقه از ۸ مسابقه ابتدایی را به راحتی پیروز شده بود اما در مسابقه هفته گذشته در سیلور استون به سادگی توسط فرناندو آلونسو مغلوب شد و به جایگاه دوم دست یافت.
وتل
وتل که با اختلاف امتیاز ۸۰ در مکان نخست قرار دارد : “آن مسابقه سختی بود و فراری بسیار سریع بود- به ویژه آلونسو- و آنها ما را شکست دادند.”
“ما موقعی که شکست می خوریم باید آن را بپذیریم. این درسی برای فراگیری است و این نشان می دهد باید دوباره تمرکز کنیم و به مسابقات آتی قوی تر و مصمم تر بازگردیم.”
وتل در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد – ۸۰ امتیاز اختلاف با راننده دوم – اما با نمایشی که تیمهای مک لارن و فراری در سه مسابقه قبل از خود نشان دادند ردبول می داند که نمی تواند به گذشته اش اکتفا کند اگر خواهان کسب قهرمانی است.
وتل : “زمان بسیار مهمی برای قهرمانی است . هنوز ما در موقعیت مناسب قرار داریم اما ما باید بیشتر کار کنیم چرا که دیگران خیلی به ما نزدیک شده اند.”

منبع : en.espnf1.com

ترجمه: مسعود مهدوی نیا

(جناب آقای مهدوی نیا به عنوان دومین عضو شورای نویسندگان سایت پدال، از این پس بروی مطالب مرتبط با مسابقات، مخصوصاً فرمول وان با ما همراهی می نمایند. با سپاس از ایشان- مدیریت سایت)

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود مهدوی نیا

مسعود مهدوی نیا www.f1-gp.blogfa.com

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. Alpha

    ۷ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (544 ديدگاه)

    هیشکی اینجا نظر نداده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سعید

      ۳ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (1484 ديدگاه)

      نه،فقط خودتی تک و تنها

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Alpha

    ۷ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (544 ديدگاه)

    غصه نخور وتل جون خودم واست دیدگاه میزارم :دی دوشواری نداره که

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Alpha

    ۷ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (544 ديدگاه)

    نصفه شبی زده به سرم دارم این جاها نظر میزارم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا