مسابقات

رد شایعات قرارداد دنیل ریکاردو با فراری

پس از شروعی محکم در فصل ۲۰۱۸ مسابقات فرمول ۱، راننده تیم ردبول یعنی دنیل ریکاردو هم‌اکنون در مرکز توجهات قرار داشته و شایعاتی درباره امضای پیش‌قرارداد او با فراری برای فصل آینده مسابقات منتشر شده است.


این راننده استرالیایی پس از انتشار شایعات یاد شده واکنش نشان داده و گفته که این اخبار صحیح نیستند. ریکاردو تنها با ردبول برای آینده کاری خود گفت‌وگو داشته است.


ریکاردو تصریح کرده است:

حتی سال پیش نیز ما گفت‌وگوهای کاملاً صریحی با یکدیگر داشته و تیم ردبول نیز علاقه خود برای حفظ من را اعلام کرده است. ما دراین‌باره تعاملاتی با یکدیگر داشته‌ایم. من از اخبار و شایعات گوناگون خبر دارم اما هیچ‌چیزی در این میان نیست. این اخبار حداقل تا الآن صحیح نیستند.

شاید فراری به امضای قرارداد با ریکاردو و جایگزینی او با کیمی رایکونن علاقه‌مند باشد اما با توجه به استراتژی کنونی این تیم ایتالیایی و حضور سباستین فتل به عنوان راننده شماره یک، احتمال حضور ریکاردو در فراری خیلی ضعیف است.

ریکاردو در ادامه می‌گوید:

من نمی‌خواهم در جایی که احساس می‌کنم شانسی ندارم حضور پیدا کنم. اگر فردی بگوید ما به شما اجازه خواهیم داد در این تیم باشید اما نمی‌توانید این کار را انجام دهید پس بدانید که چنین گزینه‌ای برای من جذاب نیست. صادقانه بگویم من نمی‌دانم تیم‌های دیگر چه‌کاری انجام می‌دهند.

ریکاردو تاکنون و در فصل ۲۰۱۸ مسابقات فرمول ۱ توانسته ۳۷ امتیاز کسب کند و با سباستین فتل رده اولی تنها ۱۷ امتیاز فاصله داشته باشد. بهترین عملکرد او تا به اینجا برنده شدن در گرندپری چین بوده است.


راننده ردبول در خلال مصاحبه با اتو اسپورت و در پاسخ به احتمال حضورش در تیمی دیگر گفته است:

نمی‌دانم. فکر می‌کنم از نظر گزینه‌های پیش رو حس کنجکاوی به واقعیت غلبه نخواهد کرد.

ریکاردو در خاتمه می‌گوید:

من تنها به خاطر تغییر حس و حال به تیمی دیگر نخواهم رفت. اگر به تیمی دیگر بروم ابتدا مطمئن خواهم شد که در آنجا احساس بهتر بودن را دارم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. عرفان

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (480 ديدگاه)

    اینجوری ک ب پشت وستپن زد، اگر ب وتل میزد وتل خون ب پا میکرد!
    قانون اول فرمول یک: هیچوقت هم تیمیتو نزن!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا