مسابقات

سه رقیب مهم لوئیس همیلتون در فصل جدید فرمول 1

فرناندو آلونسو، سباستین فتل، مکس ورشتاپن…
این سه نام رانندگانی هستند که لوئیس همیلتون باید رقابت مهمی را با آن‌ها داشته باشد و البته بتواند از عنوان قهرمانی خود در فصل پیشین دفاع نماید.


همیلتون به اتواسپورت گفته است:

من و سه راننده یاد شده قوی‌ترین‌ها هستیم. من واقعاً امیدوارم که در فصل جدید جنگ خوبی داشته باشیم. این فصل واقعاً شگفت‌انگیز خواهد بود.


اگرچه همیلتون در فصل قبل از ۲۰ گرندپری برگزار شده ۹ گرندپری را برنده شده اما فتل و ورشتاپن نیز عملکرد خوبی داشته‌اند. خب در این میان دو راننده دیگر یعنی والتری بوتاس هم‌تیمی همیلتون و دانیل ریکاردو از قلم افتاده‌اند!


آلونسو در گرندپری مجارستان توانست سریع‌ترین لپ تایم را به ثبت برساند؛ اما عملکرد او و تیم مک لارن تحت تاثیر پیشرانه‌های غیرقابل‌اعتماد هوندا بوده و آلونسو از سال ۲۰۱۳ تاکنون نتوانسته مسابقه‌ای را برنده شود. امسال مک لارن همکاری با هوندا را به اتمام رسانده و از پیشرانه‌های رنو استفاده خواهد کرد.


همیلتون در ادامه گفته است:

فرناندو سرسخت‌ترین راننده است بنابراین باید احترام قابل‌توجهی برای او قائل شوید. عملکرد مسابقه‌ای آلونسو قابل‌توجه بوده اما عملکرد مکس در پیست بسیار احساس‌برانگیز است. او کارهای شگفت‌انگیزی انجام می‌دهد اما در حال رشد بوده و در سال‌های آینده اخبار بیشتری از او خواهیم شنید.


همیلتون، فتل و آلونسو که عناوین گوناگونی در کارنامه دارند فصل جدید فرمول ۱ را استارت خواهند زد. تنها قهرمان سابق دیگر این مسابقات کیمی رایکونن است که شاید آخرین شانس او برای اثبات دوباره خودش باشد…

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. مهران

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (299 ديدگاه)

    به امید پیروزی تیم فراری و سباستین فتل و همچنین به امید پیروزی تک تک تیم ها بدون شک بقیه هم زحمت های زیادی کشیدن و این پیروزی در فصل پیش رو شایسته هر کس که باشه اونو بدست میاره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. مسعود

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (221 ديدگاه)

    فتل و ورشتاپن رو خیلی دوس دارم
    کاش یه روزی مکس ورشتاپن رو در مرسدس ببینیم. مرسدس جای آزمون و خطا نیس و به راننده کار کشته احتیاج داره. ورشتاپن تا یکی دو سال دیگه فک کنم بتونه صلاحیتشو داشته باشه با مرسدس قرارداد ببنده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. مهدی 911

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (459 ديدگاه)

    همیلتون با مرسدس اوله

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Ahmad

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (16 ديدگاه)

    ورشتاپن که فوق العادس خیلی جسور به نظر من همینطور پیش بره یکی از بهترینها واسه سالهای متمادی میشه.
    فتل هم‌فصل پیش فتل همیشگی ردبول نبود اصلا.
    همیلتون که خونسرد و عالی
    الونسو خیلی نوسان داره در کل
    امیدوارم این فصل فراری قهرمانی بگیره ولی به نظرسخت میرسه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا