مسابقات

همکاری فارادِی فیوچر با تیم دراگون ریسینگ در فرمولا E

فارادِی فیوچر از اسپانسرینگ و شراکت فنی خود با تیم «دراگون ریسینگ» خبر داده است. تحت عنوان جدید «فارادی فیوچر دراگون ریسینگ»، این شرکا قصد دارند که در سومین فصل از رقابت‌های قهرمانی فرمولا E که در فاصله ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۷ برگزار می‌شود، رقابت کنند. نیک سمپسون (Nick Sampson)، معاون ارشد تحقیقات و توسعه جهانی و مهندسی فارادی فیوچر در این زمینه می‌گوید:

همکاری با دراگون ریسینگ به ما این اجازه را می‌دهد که بهترین تکنولوژی‌ها و قابلیت‌های مهندسی‌مان در وسایل نقلیه الکتریکی را در یکی از هیجان‌انگیزترین رقابت‌های اتومبیلرانی در جهان به نمایش بگذاریم.

در وهله اول، این شرکا با همکاری یکدیگر بر روی ارتقای سطح عملکرد پیشرانه در پلتفرم کنونی دراگون ریسینگ کار خواهند کرد. پس از رقابت‌های فصل سوم، این تیم به تدریج از اِلمان‌های خاص فارادی استفاده خواهد کرد که مواردی مانند موتورها، گیربکس‌ها و اینورتر ترتیبی FF (همان اینورتری که در محصولات فارادی فیوچر نیز در آینده نصب می‌شود) شامل می‌شوند.

Faraday-Future-Dragon-Racing-Formula-E-Livery-Conceptt
در همین حال، این خودروساز که در ایالت کالیفرنیای امریکا مستقر است، با همکاری غول تکنولوژی چینی «لی اِکو» قصد دارد تا یک مرکز تحقیقات رانندگی در «سیلیکون وَلی» راه‌اندازی کند. همچنین این کمپانی در سال جاری، یک کانسپت خام و وحشی در نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی رونمایی کرده است.

Formula E World Championship
به گفته فارادِی فیوچر، این کمپانی مدت زیادی است که به دنبال همکاری با تیم دراگون ریسینگ بوده است. «دراگون ریسینگ» تیمی است که در سال ۲۰۰۷ تأسیس شده و از اولین تیم‌هایی است که به مسابقات فرمولا E پیوسته است. فارادی فیوچر در مسابقات «فرمولا E لانگ بیچ ای-پریکس» نیز اسپانسر اصلی دراگون ریسینگ بوده است.

Faraday Future FFZERO1 Concept
Faraday Future FFZERO1 Concept

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. یو اس اس اینترپرایز

    ۱۵ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (4433 ديدگاه)

    عجب ماشینی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. حمیدرضا

    ۱۵ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    فرمول e یعنی چی چه فرقی با فرمول یک داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. احمد باقری

    ۱۶ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    طراحی باحالی داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. احمد باقری

    ۱۶ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    همکاری بسیار خوبی خواهد بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا