مسابقات

رونمایی از خودروی فرمول 1 اسکودریا تورو روسو در فصل جدید

اسکودریا تورو روسو به دومین تیم فرمول ۱ تبدیل شده که پس از هاس اقدام به معرفی خودروی جدید خود با نام STR14 برای فصل جدید این مسابقات کرده است. این خودرو برای اولین بار در هفته‌ی آینده تست‌های زمستانی خود در پیست بارسلونا را انجام خواهد داد.


خودروی موردبحث نه تنها از همان پیشرانه‌ی هوندای بکار رفته در خودروهای تیم استون مارتین ردبول ریسینگ استفاده می‌کند بلکه دارای همان بخش عقبی، گیربکس، سیستم تعلیق عقب و حتی برخی قطعات سیستم تعلیق جلو و برخی قطعات الکترونیکی و هیدرولیکی می‌باشد.


مدیر این تیم آقای فرانز توست می‌گوید:

ما حداقل برای الآن نمی‌خواهیم هدف ویژه‌ای را در نظر بگیریم. همه‌ی موارد در نظر گرفته شده و کیفیت همکاری ما با ردبول تکنولوژی در سطح بالایی قرار دارد. با وجود دانش فنی بالا و پیشرانه‌ی هوندا و البته چندین راننده‌ی جوان ما حس اعتمادبه‌نفس بالایی داریم.

منظور توست از رانندگان جوان دنی کوویات ۲۴ ساله‌ی اهل روسیه و الکساندر آلبون ۲۲ ساله اهل بریتانیا هستند. آلبون برای اولین بار است که در مسابقات فرمول ۱ حضور پیدا می‌کند درحالی‌که کوویات دومین تجربه‌ی حضور خود در این تیم را جشن خواهد گرفت.


کوویات هم گفته است:

همانند همه‌ی اعضای تیم ما تلاش‌های زیادی برای ارائه‌ی بهترین عملکرد داریم و من هم می‌خواهم بهترین نتایج را به دست آورم.

در مقایسه با خودروی STR13 سال قبل، خودروی جدید اسکودریا تورو روسو در فصل جدید فرمول ۱ از پوشش بسیار شبیه قبلی استفاده کرده اما خب برخی گرافیک‌های تیزتری را به نمایش می‌گذارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. محمد حسین

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (489 ديدگاه)

    مدیر تیم عملا ناامیدی خودش رو اعلام کرده !

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا