مسابقاتمک لارن

لاندو نوریس 18 ساله جایگزین وندرون در تیم مک لارن

مک لارن و رنو لیست رانندگان خود برای فصل آینده‌ی فرمول ۱ را نهایی کرده‌اند و مشخص شده لاندو نوریس ۱۸ ساله قراردادی یک‌ساله با این تیم بریتانیایی امضا کرده است.


بدین ترتیب نوریس جایگزین استوفل وندورنی خواهد شد که در پایان سال جاری تیم مک لارن را ترک خواهد کرد.


نوریس در سال ۲۰۱۷ به برنامه‌ی راننده‌ی جوان مک لارن ملحق شده و اوایل سال جاری اقدام به تست خودروی فرمول ۱ مک لارن MCL33 کرده است. این راننده‌ی بریتانیایی در حال حاضر در مسابقات قهرمانی فرمول ۲ حضور دارد.


مدیر تیم فرمول ۱ مک لارن آقای زاک براون می‌گوید:

ما معتقدیم لاندو استعداد فوق‌العاده‌ای داشته و پر از پتانسیل‌های ناشناخته‌ای است که قطعاً در فصل آینده با آن‌ها آشنا خواهیم شد.

براون اضافه می‌کند:

ما قبلاً می‌دانستیم که او سریع است و فوراً همه‌چیز را یاد می‌گیرد و البته درک و فهم او از سنش بیشتر است. در آینده با همکاری یکدیگر توانایی‌های بیشتری را شاهد خواهیم بود. سرمایه‌گذاری مک لارن روی او به خوبی پاسخ خود را خواهد داد زیرا او ثابت خواهد کرد هم در پشت فرمان و هم در تیم مهندسی توانایی‌های زیادی دارد.

براون خاطرنشان می‌سازد:

ما با همکاری لاندو و کارلوس ساینز تیم احساس‌برانگیزی خواهیم داشت. اگرچه که این دو راننده سن کمی دارند اما تجربه‌ی گران‌بهایی به دست آورده‌اند و نشان‌دهنده‌ی نسل بعدی رانندگان مک لارن خواهند بود.

براون در بیانیه‌ی خود که از عملکرد تیم فرمول ۱ مک لارن سخن می‌گفت از گفتن کلمه‌ی بازسازی ابایی نداشته است. اگرچه تیم مک لارن تلاش دارد به پیروزی‌هایی دست یابد اما واضح است که کم کردن چنین فاصله‌ی عملکردی چندین سال طول خواهد کشید.


اما احساس نوریس درباره پیوستن به مک لارن چگونه بوده است؟ او در بیانیه‌ای گفته است:

حضور در تیم مک لارن به عنوان راننده یک آرزو بود که به واقعیت پیوست. اگرچه من قبلاً نیز در تیم مک لارن بوده‌ام اما همواره آرزو داشتم این لحظه‌ی ویژه به واقعیت بپیوندد. فعلاً تمرکز من روی فرمول ۲ است. تلاش من قهرمانی در فرمول ۲ پیش از پیوستن به مک لارن بوده و حداکثر تلاش خود را در ۴ مسابقه باقی مانده به کار خواهم بست.


این راننده‌ی جوان ادامه می‌دهد:

من همچنین همکاری نزدیکی با مک لارن خواهم داشت تا هرچه را که می‌توانم بیاموزم. من حداکثر یادگیری ممکن را از رانندگان، مهندسان و مکانیک‌ها خواهم داشت تا برای فصل آینده مسابقات به بهترین وجه ممکن آماده شوم.

حدس می‌زنیم کارلوس ساینز راننده شماره ۱ مک لارن در فصل آینده مسابقات فرمول ۱ باشد زیرا تجربه‌ی بیشتری در مقایسه با هم‌تیمی جوان خود دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Ali Keyhani

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (657 ديدگاه)

    امیدوارم چارلز لکرک هم بیاد فراری و جایگزین کیمی بشه تو سال 2019❤

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Ali Keyhani

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (657 ديدگاه)

    جا داره یه تشکر هم بکنم بخاطر قرار دادن جدول مسابقات موتور جی پی❤

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. رضا

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (97 ديدگاه)

    راننده خوبیه به احتمال زیاد آینده روشنی داره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا