مسابقات

مارکز و پتروچی، پیشتاز تمرینات روز اول جایزه‌بزرگ سن‌مارینو

در تمرین صبح جمعه به وقت محلی، مارک مارکز توانست با اختلاف بسیار خوب ۰.۴ ثانیه‌ای، بهترین زمان تمرین اول را ثبت کند. اما نفر دوم تمرین اول، راننده تست تیم دوکاتی، میشلِه پیرو بود که اجازه حضور در این گرندپری را یافته. آندره داویتسیوزو نیز سومین موتورسوار سریع تمرین اول بود.

کل کراچلو تمرین خوبی را سپری کرد. ا. که از آسیب‌دیدگی انگشت خود رنج می‌برد، توانست چهارم شود و پشت سر او دنیلو پتروچی و خورخه لورنزو ششم و هفتم شدند. ماوریک وینیالز که تنها موتورسوار یاماها در سن‌مارینو است، هشتم شد و یوهان زارکو و یوناس فولگر، موتورسواران تیم Monster Yamaha Tech 3 نهم و دهم شدند.

لازم به ذکر است ولنتینو روسی به دلیل تصادف در تمرین با موتورکراس، دچار شکستگی از ناحیه پا شده و توانایی شرکت در این مسابقه را ندارد. او امیدوار است روند بهبودی خود را سریع‌تر طی کند و به مسابقات برگردد.

اما نتایج تمرین دوم متفاوت بود و موتورسواری ایتالیایی سوار بر موتوری ایتالیایی توانست سریع‌ترین زمان را ثبت کند. دنیلو پتروچی، با ثبت زمان ۱:۳۳.۲۳۱، سریع‌ترین زمان تمرین‌های روز اول را ثبت کرد. ماوریک وینیالز با اختلاف تنها ۵ هزارم ثانیه، دوم شد و داویتسیوزو با اختلاف ۵۸ هزارم ثانیه نسبت به وینیالز، در مکان سوم قرار گرفت.

دنی پدروسا برنده ۲۰۱۶ سن‌مارینو، بعد از سه نفر برتر در مکان چهارم قرار گرفت. مارک مارکز که در دقایق پایانی تمرین دوم تعادل خود را در پیچ ۱۶ ازدست‌داده و زمین خورد، اما به‌سرعت موتورش را عوض کرد و درنهایت پنجمین زمان سریع را ثبت کرد. موتورسوار دیگری که تصادف کرد، کل کراچلو بود، اما تصادف او شدید نبود و به مسابقه برگشت. او ششمین زمان سریع تمرین دوم را ثبت کرد. میشله پیرو، همانند تمرین اول زمان خوبی ثبت کرد و در رده هفتم قرار گرفت و خورخه لورنزو که حالا برخلاف نیمه اول فصل، عملکرد بهتری با موتور دوکاتی دارد در جایگاه هشتم قرار گرفت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Babak

دانش‌آموخته‌ی مهندسی مکانیک، عاشق خودرو، نویسنده و مترجم پدال

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. peyman

    ۱۷ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (269 ديدگاه)

    اخ اخ دکتر چه کردی با خودت
    ادمین جان جدول تیمی و رانندگان موتو جی پی اضافه نمیکنی؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. بابک محبی

      ۱۸ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (186 ديدگاه)

      درود بر شما
      در نوشته‌های بعد اضاف میشه

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا