مسابقات

مرسدس خواهان قهرمانی سال 2013

مدیر تیم مرسدس (راس براون) اعلام کرد هدف مرسدس قهرمانی و پیشتازی در سال ۲۰۱۳ است.راس براون در حالی این خبر را اعلام کرد که با تیم شخصی خود (براون جی پی) در سال ۲۰۰۹  توانسته بود قهرمان شود اما وقتی تیم خود را به مرسدس فروخت و در آن شروع به کار کرد مکانی بهتر از چهارمی نیافت. امسال نیز اینطور که به نظر می رسد مرسدس باز تیم چهارم خواهد بود.

راس براون:ما هر سال بهتر از سال قبل کار می کنیم و این واضح است که یک روز بتوانیم قهرمان شویم.سال قبل چهارم بودیم و امسال هم چهارم هستیم.پس سال بعد باید برای سومی یا دومی و در سال ۲۰۱۳ به فکر قهرمانی باشیم. البته برای قهرمانی کار ساده ای نداریم. ما باید ردبول, مکلارن و فراری را پشت سر بگذاریم که قطعا کار سختی خواهد بود اما غیرممکن نیست.

وی همچنین افزود ما برای قهرمانی ماشینی مثل ردبول الان نیاز داریم و وقتی چنین ماشینی رو داشته باشیم من راضی خواهم بود. همچنین تا وقتی که تغییری در قوانین رخ ندهد نمی توان پیشرفت زیادی داشت پس ما به تغییر قوانین باید امید داشته باشیم.

 

منبع :  autosport.com

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود مهدوی نیا

مسعود مهدوی نیا www.f1-gp.blogfa.com

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا