مسابقات

توتو ولف: در مرسدس به رقابت درون‌تیمی نیاز داریم

توتو ولف رئیس اتریشی تیم فرمول یک مرسدس گفت که تیم او به نبرد درون تیمی برای پیشرفت نیاز دارد و برای رسیدن به بالاترین درجه دو راننده باید باهم رقابت کنند.

ولف اظهار کرد که خواهان این است که هر دو راننده‌ی تیم برای قهرمانی رقابت کنند. و این است که به پیشرفت تیم کمک می‌کند، حتی اگر مدیریت این شرایط سخت باشد. در این فصل دو راننده رفتار بسیار خوبی در پیست و بیرون از پیست داشتند و به‌ندرت در پیست باهم درگیر شدند.

توتو ولف گفت:

فکر می‌کنم نباید از شرایط استرس‌زا فاصله بگیریم. باید اذعان کنم که رقابت واقعی این است که هر دو راننده‌ی تیم برای برد مسابقات و قهرمانی تلاش کنند. باید آگاه باشیم و قبول کنیم که راه پیشرفت تیم این است. ما نمی‌خواهیم اینجا شبیه به یک خانواده باشیم؛ بلکه می‌خواهیم بهترین تیم مسابقات باشیم. بهترین تیم بودن نیاز به استرس و تنش دارد. باید رقابت در حد نیاز وجود داشته باشد تا نگرش و ذهنیت مثبت پیروزی را در تیم به وجود آورد.

ولف از بوتاس به خاطر عملکردش در فصل ۲۰۱۷ تشکر کرد. او معتقد است مشکلات بوتاس در نیمه‌ی دوم فصل ۲۰۱۷، به پیشرفت او کمک خواهد کرد. او گفت:

بهترین افراد کسانی هستند که از لحظات بد، برمی‌گردند. ممکن است چند سال آینده به این نقطه نگاه کنیم و ببینیم که چقدر برای او مفید بوده. تنها چیزی که به‌عنوان تیم می‌توانیم انجام دهیم این است که شفاف باشیم و با هردوی آن‌ها یکسان برخورد کنیم و تا آنجا که می‌توانیم از آن‌ها حمایت کنیم. اما درنهایت آن‌ها در اتوموبیل تنها هستند.

او افزود:

او مرد فنلاندی سفت و سختی است. او در هر مسابقه عملکرد خود را بهبود بخشید. در تعیین خط برزیل خیلی خوب بود، اما در مسابقه نه. اما او مشکل را تشخیص داد و در ابوظبی، آخر هفته‌ی بسیار خوبی را رقم زد.

توتو ولف گفت که خداحافظی از فصل ۲۰۱۷ و رفتن به استراحت زمستانی با پیروزی، بهترین سناریو ممکن برای بوتاس بود. و این انرژی مثبت بعد از یک فصل سخت، دقیقاً مانند یک دکتر برای او عمل کرده و عملکرد او را بسیار بهبود خواهد بخشید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Babak

دانش‌آموخته‌ی مهندسی مکانیک، عاشق خودرو، نویسنده و مترجم پدال

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. ali mtr

    ۲۳ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (21 ديدگاه)

    یه دفعه بگو دلم برای نیکو که با لوییس دعوا داشت تنگ شده
    ولی واقعا حیف که نیکو رزبرگ رفت

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا