رنومسابقات

مشکلات خودروی فرمول 1 رنو هنوز پابرجاست!

پس از قرار گرفتن در رتبه‌ی چهارم فصل پیش مسابقات فرمول ۱، رنو امیدوار بود که امسال فاصله‌ی ایجاد شده با تیم‌های مرسدس، فراری و ردبول را کمتر کند.


البته پس از اتمام دو مسابقه در فصل جدید، تیم رنو به خاطر قابلیت اطمینان ضعیف خودروهای خود با چالش مواجه شده و تنها ۶ امتیاز به دست آورده که تمامی این امتیازها هم به خاطر قرار گرفتن نیکو هاکنبرگ در رتبه‌ی هفتم مسابقه‌ی ملبورن بوده است.


زمانی که اتواسپورت از این راننده‌ی حرفه‌ای درباره‌ی بهتر بودن خودروی فصل جاری رنو در مقایسه با خودروی سال پیش پرسیده شده او گفته است:

ما در چند زمینه بهبود داشته‌ایم و قطعا من فکر می‌کنم پیشرفت‌های صورت گرفته در بخش پیشرانه کاملاً قابل‌توجه بوده است.

البته او از نظر بخش‌های شاسی و آئرودینامیکی گفته که اگرچه تیم رنو تلاش‌های زیادی داشته اما همچنان مشکلات سال قبل دیده می‌شوند.


زمانی که از هاکنبرگ درباره‌ی هم‌تیمی جدید او یعنی دانیل ریکاردو و رابطه‌ی او با خودروی رنو پرسیده شده راننده‌ی آلمانی اذعان کرده عملکرد او مشابه سال ۲۰۱۸ بوده و هم‌تیمی او باید کمی ریست شود و رفرنس‌های تیم جدید با تیم قبلی متفاوت است.

اگرچه تا پایان فصل ۲۰۱۹ مسابقات فرمول ۱ فاصله‌ی زیادی داریم اما رنو فعلاً بالاتر از خود، تیم ردبول-هوندا را می‌بیند. باید منتظر ماند و دید که آیا مشکلات این تیم فرانسوی در مسابقات آتی حل خواهد شد یا خیر.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. ارش

    ۲۳ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (1549 ديدگاه)

    رنو رو چه به بنز و فراری ؟؟برو همون داچیا رو برای کشورهای بدبخت جهان سوم تولید کن فرمول 1 برات خیلی زیاده امیدوارم نیسان هر چه زودتر از شر فرانسویها خلاص بشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهدی

      ۲۳ فروردین ۱۳۹۸
      سوابق: (25 ديدگاه)

      داداش جدا مشخصه هیچی اطلاعات نداری در مورد تاریخچه فرمول یک و حتی جایگاه خودروسازها.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. F22RAPTOR

      ۲۳ فروردین ۱۳۹۸
      سوابق: (2596 ديدگاه)

      همچنین نقش رنو در عدم تعطیلی نیسان

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. احسان

      ۲۳ فروردین ۱۳۹۸
      سوابق: (6 ديدگاه)

      رنو‌ ۴۰ ساله جزو تامین کنندگان اصلی انجین برای فرمول یک هست و مثل باقی سازندگان بالا پایین پیش اومده براش، مثلا سال گذشته موتورهای هوندا خیلی مشکل دار شده بودن… خیلی از برندها اومدن و رفتن و الان فقط ۴ برند مرسدس فراری رنو هوندا سازنده موتور هستند.
      تا سال ۱۹۷۷ تمام خودروهای فرمول یک تنفس طبیعی بودن و رنو اولین موتور توربو برای فرمول یک‌ رو ساخت که نتایج خوبی بدست آورد و از اون سال به بعد بقیه رو آوردن به توربو…

      موافقم 1
      مخالفم 0
    4. Ahmad

      ۲۴ فروردین ۱۳۹۸
      سوابق: (566 ديدگاه)

      فعلا که هیچکدام از امریکاییهایی که عاشقشونی حتی تو خواب نمیبینن به که تو فرمول 1 حضور داشته باشند .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Ferrari

    ۲۳ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (1872 ديدگاه)

    رنو با این وضعیت از پس هاس برنمیاد.مشکل رنو بودجه کم هستش.مرسدس و فراری هرسال فقط ۱۸۰ میلیون یورو خرج موتور میکنن درحالی که بودجه کل تیم رنو ۲۰۰ تا ۲۲۰ میلیون یورو هستش با این بودجه که نمیشه ماشین درست حسابی ساخت

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا