مسابقات

علاقه نیکو رزبرگ به مسابقات فرمول E

تنها ۱۲ ماه پس از بازنشسته شدن از مسابقات فرمول ۱، نیکو رزبرگ می‌گوید درباره حضور در مسابقات فکر می‌کند. البته این بار درباره فرمول ۱ صحبت نمی‌کنیم بلکه منظور او مسابقات جدید فرمول E است.


رزبرگ تأیید کرده که کار او در فرمول ۱ تمام شده اما حضور در فرمول E رو به رشد علاقه دارد.
او گفت:

من به دنبال گشتن و مسابقه دادن هستم بنابراین اجازه دهید ببینیم چه احتمالاتی وجود دارد؛ اما قطعاً به فرمول E علاقه دارم. من مسائل زیادی را دراین‌باره می‌دانم و آن را دنبال می‌کنم. فرمول E آینده فوق‌العاده و شگفت‌انگیزی خواهد داشت. این مسابقات مسیر درست را می‌پیماید.


رزبرگ در ادامه تصریح می‌کند:

نه دل من برای مسابقه دادن تنگ نشده و همه‌چیز واقعاً برای من به خوبی تمام شده است. من واقعاً درباره قدم‌های جدیدی که هم‌اکنون برداشته می‌شود هیجان‌زده شده‌ام.


در چند سال پیش فرمول E موقعیت خوبی به عنوان یکی از مهم‌ترین شکل‌های موتور اسپورت پیدا کرده است. خودروسازانی که به دنبال تست و توسعه تکنولوژی‌های الکتریکی شده هستند علاقه زیادی به حضور در فرمول E داشته و افرادی چون آلن پروست و آلان مکنیش قبلاً در این مسابقات حضور داشته و به نظر می‌رسد رزبرگ نیز به زودی می‌تواند در این رشته حاضر باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا