تویوتامسابقات

همکاری فرناندو آلونسو و تویوتا در مسابقات داکار 2020

اکثر رانندگان حرفه‌ای مدت طولانی را در یک رشته از موتور اسپورت حضور دارند و به ندرت از این شاخه به آن شاخه می‌پرند.


مسابقه دادن در سری‌های مختلف موتور اسپورت در طول یک فصل کاملاً غیرمعمول بوده اما فرناندو آلونسو که سابقه‌ی ۲ بار قهرمانی در مسابقات فرمول ۱ را دارد به انجام چنین کاری علاقه‌ی زیادی دارد. این راننده‌ی اسپانیایی می‌خواهد پس از گراهام هیل افسانه‌ای دومین راننده‌ی تاریخ باشد که سه‌گانه‌ی قهرمانی موتور اسپورت یعنی گرندپری موناکو، ایندی ۵۰ و ۲۴ ساعته لمانز را کسب می‌کند.


ایندی ۵۰۰ تنها مسابقه‌ای است که آلونسو علیرغم دو بار حضور در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹ در آن هنوز موفق به کسب مقام قهرمانی نشده است. حالا به نظر می‌رسد این راننده به دنبال رشته‌ی سخت دیگری به نام رالی داکار است. او با تیم تویوتا گازو ریسینگ در ماه‌های آینده همکاری خواهد کرد و تست‌هایی را روی هایلوکس داکار انجام خواهد داد.


پس از دو بار تست در ماه مارس آلونسو همکاری نزدیکی با تیم رالی داکار تویوتا خواهد داشت و برنامه‌ی تمرین گسترده‌ای را در اروپا، آفریقا و خاورمیانه تجربه خواهد نمود. هدف این راننده‌ی اسپانیایی آشنایی با چالش‌های این مسابقه است.

آلونسوی ۳۸ ساله در ماه آگوست تست‌هایی را در صحرای آفریقا برگزار خواهد کرد و چند هفته‌ی بعد نیز در برخی مسابقات کشور آفریقای جنوبی حضور خواهد داشت.


تویوتا هایلوکس قهرمان کلی مسابقات داکار ۲۰۱۹ بود و پشت فرمان این خودرو ناصر العطیه قرار داشت که اهل قطر است. رالی داکار برای اولین بار از زمان برگزاری در سال ۱۹۷۸ تاکنون به عربستان سعودی خواهد رفت.


مدیر تیم رالی داکار تویوتا گفته است:

آلونسو برای اولین بار در این رشته حضور می‌یابد و مطمئن هستم که او مهارت و جنگندگی کافی برای روبرو شدن با این چالش را دارد. من اطمینان دارم می‌توانیم باهم کار کنیم و در ماه‌های آینده حضوری قوی در مسابقات داشته باشیم.

همچنین آلونسو نیز گفته است:

من واقعاً منتظر ماه‌های آینده هستم تا بتوانم با تیم کار کنم. همیشه می‌خواستم با چالش‌های جدیدی در رشته‌های گوناگون آشنا شوم و از این همکاری بسیار خرسندم.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. حسین دهمرد

    ۱ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (2400 ديدگاه)

    دوستان چند روزی هست که سایت پدال روی کروم واسم باز نمیشه. کسی میتونه راهنمایی کنه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شاهین

      ۱ شهریور ۱۳۹۸
      سوابق: (4492 ديدگاه)

      سلام یه بار کش مرورگر رو پاک کن

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. BMW

      ۱ شهریور ۱۳۹۸
      سوابق: (572 ديدگاه)

      فکر نکنم با پاک کردن کش درست شه اگه درست نشد از داخل مرورگر برو تو قسمت history و روی clear browsing data… بزن و توی قسمت basic رو time range بزن و از کمترین زمان که last hour هست پاک کن اگه بازم درست نشد بزن ۲۴ ساعت همینطوری برو بالا ولی فکر کنم واسه شما last 7 day جواب بده حتماً…. فقط اگه دیگه با هیچ کدوم درست نشد رو all time بزن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. me84

    ۱ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    امیدوارم امسال هم قهرمان بشه.
    اگه میخوایین تویوتا رو بفهمین مفاهیم “کایزن” و “کان بان” رو در حوزه مدیریت سرچ کنید

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا