مسابقات

ورشتپن سه سال دیگر با ردبول خواهد ماند

تیم ردبول در حاشیه گرندپری فرمول یک امریکا اعلام کرد که مکس ورستپن با تمدید قرارداد خود با این تیم اتریشی موافقت کرده است. ورستپن که در فصل ۲۰۱۶ شروعی رویایی با ردبول داشت و با قهرمانی در گرندپری اسپانیای همان سال، رکورد جوان‌ترین برنده فرمول یک را جا‌به‌جا کرد. این جوان جسور تا سال ۲۰۲۰ در ردبول خواهد ماند.

مکس درباره تیم ردبول گفت:

ردبول همیشه در عمل، ایمان و اعتماد خود را به من نشان داده. وقتی ۱۶ ساله بودم مرا به برنامه راننده‌های جوان خود دعوت کردند و در ۱۷ سالگی به من صندلی فرمول یک دادند. و سپس راننده‌ی ردبول شدم و شروعی رویایی با این تیم داشتم.

آن‌ها همیشه پشتیبان من بوده‌اند. پشتیبانی اعضای شرکت و تیم، بدون توجه به نتیجه کسب شده در مسابقات، همیشه در بهترین وضعیت بوده است. همچنین ما ساعت‌های خوشی با هم داشته‌ایم. خوشحالم که سال‌های بیشتری با ردبول می‌مانم و امیدوارم از موفقیت‌های بیشتر با ردبول در سال‌های پیشِ رو لذت ببرم.

کریستین هورنر، مدیر تیم ردبول اضافه کرد:

ما بسیار خوشحالیم که مکس با تمدید قرارداد خود با ردبول موافقت کرد. ما در فصل قبل در اسپانیا شروع شگفت انگیزی با هم داشتیم. از آن روز مکس همیشه پیشرفت کرده و رو به جلو رفته. روز پیروزی او در مسابقه مالزی در ماه گذشته روز بسیار بزرگی برای کل تیم بود. او یک راننده‌ی خالص، با استعدادی مثال زدنی است. و غریزه رقابت بسیار عالی دارد.

ورشتپن امید دارد هم تیمی خندان خود، دنیل ریکاردو نیز قراردادش را با تیم تمدید کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Babak

دانش‌آموخته‌ی مهندسی مکانیک، عاشق خودرو، نویسنده و مترجم پدال

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا