مسابقات

پیر گسلی جانشین دنیل ریکاردو در تیم ردبول شد

تنها حدود دو سوم از مسابقات فرمول ۱ فصل ۲۰۱۸ سپری شده اما رانندگان کم‌کم تیم‌های جدید خود را انتخاب و معرفی می‌کنند. از جمله این تیم‌ها می‌توان به ردبول اشاره کرد که اعلام کرده پیر گَسلی در سال آینده جایگزین دنیل ریکاردو در این تیم خواهد شد.


پس از اینکه ریکاردو اعلام کرد فصل آینده در تیم رنو خواهد بود ردبول تأیید کرد از پیر گسلی خواسته تا از تیم تورو روسو به این تیم بپیوندد.


برنده‌ی مسابقات GP2 در سال ۲۰۱۶ و همچنین پیروز رقابت‌های فرمول رنو ۲.۰ یوروکاپ ۲۰۱۳ برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ توسط ردبول به فرمول ۱ معرفی شد. گسلی البته انتهای فصل پیش برای اولین بار با تیم تورو روسو در گرندپری فرمول ۱ حضور یافت و امسال هم توانسته عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد و رتبه چهارم در گرندپری بحرین را به دست آورد.


با تأیید حضور گسلی در ردبول او هم‌تیمی مکس ورشتاپنی خواهد شد که به‌طور مشابه در فصل ۲۰۱۶ از تیم تورو روسو به ردبول پیوست. خروج گسلی از تورو روسو هم به این معنی است که این تیم باید راننده‌ی دیگری برای هم‌تیمی شدن با برندون هارتلی در فصل آینده پیدا کند.


گسلی می‌گوید:

رانندگی در تیم استون مارتین ردبول در فصل ۲۰۱۹ یک رؤیا بود که به حقیقت می‌پیوندد و من از پیوستن به این تیم بسیار هیجان‌زده هستم. از زمانی که در سال ۲۰۱۳ به تیم ردبول جونیور پیوسته بودم همواره هدف حضور در مسابقات فرمول ۱ و تیم ردبول را داشتم و این فرصت باورنکردنی یک قدم رو به جلوی دیگر برای پیروزی در گرندپری های فرمول و نهایتاً دستیابی به عنوان قهرمانی است.


مدیر تیم ردبول نیز درباره گسلی می‌گوید:

پیر گسلی در کمتر از یک سالی که در فرمول ۱ حضور دارد ثابت کرده استعداد زیادی داشته و ردبول نیز او را همواره زیر نظر داشته است. اگرچه تمرکز فوری ما همچنان روی کسب بهترین نتایج در فصل جاری است اما به دنبال رقابت بهتر با گسلی و ورشتاپن در فصل ۲۰۱۹ هستیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. حمید

    ۱ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    فرمول یک یکم حوصله سر بر ه
    البته من همش از رسانه دیدم
    شاید هم اینطور نباشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. نوید جهرمی

    ۱ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (3691 ديدگاه)

    اونا با تلاش میتونن یکی یکی پله های ترقی رو طی کنن. ما هم هر چی زور زدیم نهایتن گذاشتن همون جایی ک هستیم رو تِی بکشیم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. محمد مهدی

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (107 ديدگاه)

    فکر نکنم بتونه خوب جای دنیل ریکاردو رو پر کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا