مسابقات

پیشنهاد مرسدس به والنتینو روسی و سباستین اوژیه

مرسدس پیش از این قهرمان سابق موتوجی‌پی خورخه لورنزو را به فرمول ۱ کشانده است، کسی که در ماه اکتبر در سیلورستون حضور یافت.
پس از آزمایش لورنزو گفت که فاصله‌ی ترمز و میزان چسبندگی در پیچ‌هایی با سرعت بالا دیوانه‌وار بوده و فرمول ۱ دنیایی متفاوت با موتوجی‌پی دارد.

jorge-lorenzo-mercedes-amg-f1-w05
اما حالا توتو ولف می‌گوید که خواهان حضور قهرمان‌های نام‌آشنا یعنی والنتینو روسی و سباستین اوژیه در فرمول ۱ است تا خودروهای فرمول ۱ هیبریدی مرسدس را امتحان کنند.

Lorenzo, Rossi MotoGP 2015
Lorenzo, Rossi MotoGP 2015
ولف می‌گوید:

فرمول ۱ هیجان‌انگیز و سرگرم کننده است و من دوست دارم تا توانایی‌های والنتینو روسی و سباستین اوژیه را پشت فرمان خودروهایمان ببینیم. بله ایده‌ی من گذراندن یک روز با آن‌هاست.

روسی پیش از این بسیاری از خودروهای فرمول ۱ را برای فراری تست کرده که شامل تست‌هایی در والنسیا ۲۰۰۶ و Mugello سال ۲۰۰۸ است. در هر بار او بیش از ۱۰۰ دور را طی کرده بود.

VALENTINO ROSSI TEST FERRARI
روسی اخیراً در پاسخ به امکان تست خودروی فرمول ۱ مرسدس گفته:

اگر ولف بخواهد با من تماس بگیرد، شماره‌ی من را دارد. چگونه می‌توانم بگویم نه؟ من به حد کافی خوش‌شانس بوده‌ام تا فراری را تست کنم. من دوست‌های بسیار خوبی در مارانللو دارم اما شاید تست کردن خودروی مرسدس نوعی خیانت باشد؛ اما اگر از شما خواسته شود آن را تست نخواهید کرد؟

Sébastien Ogier
Sébastien Ogier
قهرمان ۴ دوره از مسابقات رالی جهان سباستین اوژیه هرگز پشت فرمان خودروی فرمول ۱ ننشسته اما در مسابقات جی‌تی، سوپرکاپ پورشه، شیروکوی فولکس‌واگن و فرنچ F4 حضور داشته است.

منبع: motor1

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. مجید

    ۷ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (681 ديدگاه)

    به صورت خلاصه جوابش این بوده: نیکی و پرسش؟؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. madjid

    ۷ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    با تمرین زیاد میتونه برای فصل بعد آماده بشه و جه بسا قهرمان جدیدی داشته باشیم.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا