مسابقات

چارلز لکرک، ستاره آینده فرمول یک

کیمی رایکونن، راننده تیم فراری با توجه به عملکرد خیره کننده چارلز لکرک ۱۹ ساله در فرمول ۲ و تمرین فرمول ۱ با خودروی فراری، عنوان کرد که او یکی از ستاره های آینده فرمول یک است.

Charles Lecrec

این راننده جوان اهل موناکو، بعد از ۱۴ مسابقه در فصل جاری فرمول ۲، با ۲۰۸ امتیاز و اختلاف ۵۰ امتیاز صدر نشین جدول امتیازات است. او همچنین در روز اول تست بعد از مسابقه مجارستان، با خودروی فراری سریع ترین بود. او در سال ۲۰۱۶ به آکادمی رانندگی فراری پیوست. لکرک همچنین گفته دیدار با سباستین فتل و کیمی رایکونن کمک بزرگی برای او بوده است.

کیمی رایکونن:

او رابطه خوبی با تیم داشته و از کمک های تیم رضایت دارد. رانندگی با ماشین جدید کار ساده ای نیست اما او در تمرین با این ماشین پیشرفت خوبی از خود نشان داد

سرجیو مارکیونه، مدیرعامل فراری مشتاق به یافتن جایگاهی برای چارلز لکرک و آنتونیو جیوویناتزی در فرمول یک است. حال شانس این دو راننده جوان برای ورود به فرمول یک، با اعلام مارکیونه مبنی بر تصمیم فراری در تبدیل سائوبر به تیمی برای پرورش راننده های تازه کار بیشتر شده است.

لکرک در روز اول تمرین بعد از مسابقه در مجارستان، ۹۸ دور زد (بیشتر از تعداد دور راننده های فرمول یک در یک مسابقه) و در پایان روز اول بهترین زمان ثبت شده متعلق به او بود، با اختلاف حدود ۰.۰۹ ثانیه نسبت به استافل وندورن. زمان یک دقیقه و ۱۷ ثانیه و ۱۲۴ هزارم ثانیه ای لکرک با تایر های سافت، ۶۲۲ هزارم ثانیه بیشتر از زمان سباستین فتل بود، اما باید این نکته را در نظر گرفت که زمان فتل با تایر های نرم تر سوپرسافت به ثبت رسیده بود.

این راننده جوان قبل از تمرین خود عنوان کرد بود که تمام تلاشش را برای تحت تاثیر قرار دادن حداکثر افراد خواهد کرد.

او همچنین گفته بود که اگر در آخر فصل فرصتی برای پیوستن به فرمول یک داشته باشد، قطعا آن را از دست نخواهد داد اما فعلا تمرکز خود را بر فصل جاری فرمول ۲ حفظ خواهد کرد.

او بعد از تمرین عنوان کرد:

از تمرین راضی هستم، تحت تاثیر قرار دادن افراد همیشه موضوع مهمی است، اما در واقع این هدف اصلی من نبود. هدف اصلی تست خودرو فرمول یک بود و تلاش برای تمرین خوب و انجام بهترین تست برای تیم. امیدوارم که نظر مثبتی راجع به من داشته باشند.

 

لکرک در تمرین میان فصل ۲۰۱۶، با اتوموبیل فرمول ۱ تیم هاس

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Babak

دانش‌آموخته‌ی مهندسی مکانیک، عاشق خودرو، نویسنده و مترجم پدال

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Meysam..Laferrari

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (581 ديدگاه)

    ساوبر فصل بعد از موتور به روز فراری استفاده میکنه و اگه فراری تکنولوژیش رو در اختیار این تیم بذاره میتونه خیلی بهتر از امسال کار کنه.
    کیمی رایکونن پا به پای راننده های جوون تر نمیتونه پیش بیاد و امسال هم که مشخصه اصلا در حد فتل کار نکرده غیر از 2-3 مسابقه
    فراری اگه دوباره قهرمانی سازنده هارو میخواد راهی جز ترکیب دو تا راننده ی عالی نداره
    همیلتون یه جا گفته بود 5-6 سال از دوران حرفه ایم مونده یه جا هم میگفت شاید به زودی بازنشسته شم
    دوست دارم همیلتون بعد از اتمام قراردادش با مرسدس بیاد به فراری و از اون طرف هم مکس ورشتپن بیاد که احتمالش زیاده یه ترکیب ایده آل و فوق العاده میشه
    این راننده های جوون مثل لکرک آینده ی فرمول یک هستن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. MAHDI . TUNING

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1477 ديدگاه)

    پس فراری از این به بعد خیلی قلدرتر میشه
    خوبه خوبه خوبه
    خوشحال شدم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. محمد

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1486 ديدگاه)

    اینه خوندم داغون شدم بچه های ما تو ١٩ سالگی کجا هستن اینا کجا، فکرکنم ما جزو کشور هایی هستیم که امار بیشترین عشق رانندگی رو داریم حیفه از این پتانسیل استفاده نمیشه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا