موتورسیکلت

معرفی اسکوتر تمام الکتریکی وسپا Elettrica

دقیقاً ۱۲ ماه پس از بیانیه وسپا در تلاش برای تولید یک اسکوتر تمام الکتریکی، این موتورسیکلت‌ساز ایتالیایی از وسپا Elettrica در نمایشگاه موتورسیکلت میلان پرده‌برداری نمود.


پیاجیو کمپانی مادر وسپا می‌گوید Elettrica محدوده حرکتی حدود ۱۰۰ کیلومتری داشته و شارژ آن با خروجی برق معمولی حدود ۴ ساعت طول می‌کشد.


موضوع جالب اینکه پیاجیو اذعان کرده خریداران آینده تنها می‌توانند انتظار طول عمر ۱۰ ساله باتری‌ها را داشته باشند. همچنین هزار بار شارژ باعث کاهش ظرفیت اصلی باتری به ۸۰ درصد خواهد شد.

از نظر طراحی اسکوتر الکتریکی وسپا می‌توان گفت Elettrica سریعاً به عنوان محصولی از این کمپانی خاطره‌انگیز قابل شناسایی بوده و دارای رنگ بدنه نقره‌ای و جزئیات آبی روشن می‌باشد. مشتریانی که دنبال شخصی‌سازی بیشتر هستند می‌توانند ۶ رنگ دیگر را انتخاب کنند.


یک صفحه‌نمایش رنگی ۴.۳ اینچی TFT پیش روی موتورسیکلت‌سوار وجود داشته و تمامی اطلاعات مهم را نشان می‌دهد. این صفحه‌نمایش همچنین دارای بلوتوث بوده و به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد گوشی خود را با اسکوتر هماهنگ کرده و پیامک و تماس‌های دریافتی را پاسخ دهند.


اندکی پس از ورود وسپا Elettrica به بازار نسخه هیبریدی با ژنراتوری بنزینی نیز وارد نمایندگی‌ها خواهد شد. این مدل Electtrica X نام داشته و برد آن به ۲۰۰ کیلومتر می‌رسد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۱۹ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    موتورای وسپا موجود در ایران و پژو ۵۰۴، بیشتر از هر محصولی منو یاد آخوند جماعت می‌ندازن، با این حال محبوب هستن واسم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. حمیدرضا

    ۲۰ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    برد خوبی داره ده سالم برای یه موتور از سرش زیاده نهایت دوسال مفید باید کار کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا