موتورسیکلتهفته نامه

بنلی TNT، تازه‌واردی در جمع موتورسیکلت‌های 250 سی‌سی ایران

بنلی تی‌ان‌تی ۲۵۰ مدت کوتاهی است که به جمع موتورسیکلت‌های ۲۵۰ سی‌سی کلاس نیکد بازار ایران وارد شده.
این تازه‌وارد کمتر شناخته شده، به لطف قیمت مناسبش با استقبال نسبتاً خوبی در بازار مواجه شده است.
این محصول توسط شرکت نیکران موتور پاسارگاد در دو مدل دو سیلندر tnt250 و تک سیلندر tnt25 عرضه شد. (البته مدل tnt15 نیز با حجم ۱۵۰ سی‌سی عرضه شده که در کلاس معمولی است و مورد بحث ما نیست)

BENELI TNT250
BENELI TNT250
BENELI TNT25
BENELI TNT25
حال با هم مشخصات و مسائل پیرامون این موتورسیکلت ۲۵۰ سی‌سی نورسیده را به‌صورت مختصر مورد بررسی قرار می‌دهیم.

برند ایتالیایی (حیله تبلیغاتی)
BENELI
در نگاه اول باید گفت نام بنلی (BENELY) برای این محصول بسیار فریبنده است!
شما با شنیدن نام برند بنلی ناخودآگاه به یاد کمپانی معروف ایتالیایی و موتورسیکلت‌های خاصش می‌افتید و احساس می‌کنید با یک ایتالیایی اصیل مواجه هستید ولی قصه چیز دیگری است و باید ذهنتان را از غرب اروپا به شرق آسیا هدایت کنید!
متأسفانه این رسم که کمپانی‌های خودروسازی و موتورسیکلت‌سازی سطح پایین سعی می‌کنند هویت محصولات خود را پشت برندها و پرچم کشورهای دیگر پنهان و تحت لوای آنها معرفی کنند در کشور ما رایج شده.
واقع‌بینانه عرض می‌کنم که چنین رفتاری یک حیله آشکار در عرصه تبلیغاتی و فریب مصرف‌کنندگان است.
همان‌طور که در میان اتومبیل‌ها شاهد هستیم محصولات چینی نظیر ام‌جی که تنها امتیاز برند آن خریداری شده را تحت لوای پرچم و عنوان محصول انگلیسی به مصرف‌کنندگان ناآگاه غالب می‌کنند، در دنیای موتورسیکلت‌ها نیز رویه‌ای نسبتاً مشابه وجود دارد.
در گذشته موتورسیکلت مگلی ۲۵۰ ((MEGELLY به بازار کشور عرضه شده بود و در کمال تعجب آن را محصول انگلستان و یک موتور انگلیسی معرفی می‌کردند درحالی‌که این محصول اساساً از صفر تا صد ساخت کشور چین بود و تنها طراحی ظاهری و استایل آن توسط یک پیمانکار انگلیسی طراحی شده بود!
حالا بنلی تی‌ان‌تی نیز قصه‌ای مشابه مگلی چینی دارد.
بنلی تی‌ان‌تی در واقع محصولی از برند KEEWAY چین است که در صنایع QIANJIANG چین تولید می‌شود.

3
در حقیقت اصل ماجرا به آن‌ها بازمی‌گردد که بنلی ایتالیا با هدف توسعه سبد محصولات و جذب نیاز بازارهای ارزان قیمت، به دنبال ارائه محصولی ارزان قیمت بود تا آن را به کشورهای در حال توسعه و به ویژه هندوستان عرضه کند.
در همین راستا BENELY ایتالیا با KEEWAY چین برای ارائه یک محصول ارزان قیمت تحت برندش به توافق رسید.
در حقیقت بنلی TNT فقط یک طراحی ایتالیایی دارد و تولید آن به صورت کامل توسط KEEWAY چین انجام می‌شود.
صرفاً در ازای استفاده از برند بنلی توسط کی وی چین، درصدی از سود حاصل از فروش و صادرات این موتورسیکلت نسبتاً ارزان قیمت به شرکت بنلی می‌رسد.
به هر حال باید بدانید که با یک محصول چینی اما با طراحی ایتالیایی مواجه هستید! بگذریم…

نمای ظاهری
BENELI
موتورسیکلت‌های ۲۵۰ سی‌سی بنلی تی‌ان‌تی در کلاس نیکد قرار می‌گیرند و دارای استایل استریت هستند.
نمای ظاهری تی‌ان‌تی ۲۵۰ (که تیپ دو سیلندر بنلی است) آئرودینامیک مناسب و زیبایی درخوری دارد.
کمک‌های جلو آن به صورت تلسکوپی وارونه طراحی شده‌اند که جذب فشار بیشتر و در نتیجه نرمی و عملکرد بهتری را ارائه می‌دهند.

BENELI
شاسی آرماتوربندی شده در فضای میانه موتورسیکلت، استحکام دوچندانی برای آن ایجاد کرده.
صفحه کیلومتر و دماغه موتورسیکلت به صورت متصل به فرمان ارائه شده و زاویه گردش بیشتری را برای فرمان ایجاد می‌کند.
فلاپ ها نیز به صورت چند تکه مجزا ارائه شده‌اند که البته در کلاس نیکد مرسوم است.
طراحی اگزوز آن ظاهر زیبایی داشته و به صورت کوتاه و با فاصله کمی نسبت به قسمت زیرین موتور جاسازی شده. (صدای اگزوز نیز جالب توجه است)
کمک‌فنر عقب به صورت تک کمک Swing Arms طراحی شده است که استحکام مناسبی دارد.
چراغ عقب آن نیز از نوع ال ای دی عمودی است.

BENELI
کلیات نمای ظاهری تی‌ان‌تی ۲۵ تک سیلندر را نیز می‌توان مشابه برادر بزرگترش ۲۵۰ دانست با این تفاوت که مدل تک سیلندر اگزوز کشیده‌ای دارد و کمک‌فنر عقب آن نیز متفاوت است. (البته طراحی فلاپ ها نیز تفاوت دارد.)
در مجموع با توجه به طراحی ایتالیایی هر دو تیپ این موتورسیکلت، می‌توان طراحی آنها را قابل قبول دانست.

هندلینگ و کیفیت سواری
BENELI
به لطف طراحی مناسب بنلی تی‌ان‌تی، هر دو تیپ این موتورسیکلت فرمان‌پذیری و هندلینگ خوب و راضی‌کننده‌ای دارند و در جاده‌ها و شرایط مختلف پایداری و هدایت‌پذیری قابل‌توجهی از خود بروز می‌دهند.
کیفیت سواری نیز نرم بوده و به لطف کمک‌فنر تلسکوپی وارونه سواری راحت و لذت بخشی را برای راکب خود به ارمغان می‌آورند.

مشخصات فنی و قوای محرکه
BENELI
موتورسیکلت‌های ۲۵۰ سی‌سی بنلی از سیستم تزریق سوخت انژکتوری EFI بهره می‌برند. (ظرفیت باک ۱۷ لیتر)
در مدل TNT250 انجین دو سیلندر از نوع چهار زمانه هشت سوپاپ بوده و بنا بر اعلام شرکت واردکننده دارای قدرت ۳۱ اسب بخار ۲۳.۵ کیلو وات در ۱۱۰۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور ۲۱.۲ نیوتن بر متر در ۹۰۰۰ دور در دقیقه می‌باشد.
مدل TNT25 انجین تک سیلندر چهار زمانه چهار سوپاپ است و بنا بر اظهار شرکت واردکننده با قدرت ۲۵ اسب بخار ۱۸.۵ کیلو در ۹۰۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور ۲۱.۵ نیوتن بر متر در ۷۵۰۰ دور در دقیقه ارائه شده.
در مجموع قوای محرکه هر دو تیپ بنلی قدرت و شتاب معمولی و نسبتاً خوبی دارند و حداکثر سرعت اسمی آنها نیز در نوع دو سیلندر ۱۵۸ و در تک سیلندر ۱۴۵ کیلومتر بر ساعت ذکر شده.
اما قطعات قوای محرکه (انجین) آن‌ها که توسط صنایع چین تولید می‌شود، عمدتاً کیفیت آلیاژ بسیار بدی دارد.
در حال کلی استهلاک موتورهای بنلی تی‌ان‌تی بالاست و عمر آنها کوتاه است!
وضعیت آن گاهی توسط برخی افراد با استهلاک بالای مگلی مقایسه می‌شود.
سیستم خنک‌کننده موتور آن نیز از نوع رادیات مایع خنک بوده ولی کیفیت عملکرد آن راضی‌کننده نیست.
عمده مالکان بنلی اظهار کرده‌اند آمپر نشانگر دمای رادیات بنلی حتی در شرایط روزهای سرد زمستان بیش از حد معمول بالا می‌رود و حتی ممکن است در شرایط رانندگی طولانی به نقطه جوش برسد!
با توجه به عملکرد ضعیف رادیات، نمی‌توان روی رانندگی طولانی مدت و توقف طولانی در ترافیک روی آن حساب کرد.

ایمنی
BENELI
موتورسیکلت‌های بنلی در هر دو تیپ TNT250 و TNT25 دارای سیستم ترمز دیسکی قابل اطمینانی هستند.
TNT250 دارای ترمز جلو از نوع دو دیسک ۲۶۰ میلی‌متر چهار پیستون بوده که قدرت ترمزگیری بسیار سریع، قوی و خوبی را در اختیار می‌گذارد. ترمز عقب هم تک دیسک ۲۴۰ میلی‌متر است.
TNT25 نیز دارای ترمز جلوی تک دیسک ۲۸۰ میلی‌متر دو پیستونی بوده و ترمز عقب نیز تک دیسک ۲۴۰ میلی‌متر می‌باشد.

نتیجه‌گیری کلی
در مجموع بنلی ۲۵۰ مانند هر وسیله نقلیه دیگری دارای مزایا و معایب خاص خودش است.

BENELI
طراحی زیبا، کیفیت سواری خوب، هندلینگ مناسب، قیمت نسبتاً ارزان و شتاب قابل قبول ازجمله ویژگی‌های مثبت این موتورسیکلت ۲۵۰ سی‌سی می‌باشد.
از کیفیت ساخت بد، ضریب استهلاک بالا، عمر کوتاه و سیستم خنک‌کننده ضعیف نیز می‌توان به‌عنوان برخی از معایب آن نام برد.
در حالت کلی بنلی را نمی‌توان به‌عنوان رقیبی برای سایر موتورسیکلت‌های ژاپنی و کره‌ای ۲۵۰ سی‌سی بازار (نظیر محصولات کلاس نیکد هیوسانگ) برشمرد بلکه صرفاً می‌توان آن را به‌عنوان آلترناتیوی در کنار موتورسیکلت‌های هندی تلقی کرد.
البته یک پله بالاتر از موتورهای هندی جای می‌گیرد.
بنلی از حجم و قدرت موتور بیشتری نسبت به موتورسیکلت‌های هندی (نظیر باجاج پولسار و آپاچی) برخوردار است و طراحی زیبا و مدرنی نیز دارد.

BENELI
اگر توان نگهداری منظم و با دقت آن را دارید و اهل رد لاین نیستید، می‌توانید به‌عنوان یک ۲۵۰ سی‌سی استریت با قیمت مناسب روی انتخاب آن فکر کنید.

قیمت: در حال حاضر قیمت تقریبی مدل TNT 250 در بازار حدود پانزده میلیون تومان و مدل TNT25 حدود ده میلیون تومان می‌باشد.

نویسنده: احمد جمشیدی

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۲۸۴ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (14 ديدگاه)

    سلام جناب احمد آقای عزیز خسته نباشید خدا قوت
    در مورد دسته گاز به صورت متوسط یعنی اینکه ناگهانی یهو دسترو تا آخر فشارندید(به قول خودمون تخته نکنید)جوری گاز بدید که موتور دور بگیره و گاز بخوره من معذرت میخوام بابت نوشتن نامفهومم
    در مورد عیب گفتم یک بار خود بنده کم کاری کردم نبردمش تعمیر گاه که زنجیرش صدا میداد دفعه دوم موتور خراب شد شتابش کم بود و صداش یخورده ضعیف شده بود ولی هنوز کار میکرد یعنی اگر هم نمیبردمش تعمیرگاه بازم راه میرفت و کار میکرد من اصلا نگفتم لش شده یا شله.فقط کمی شتاب و صداش کم شده بود همین
    عبارت گارد هم همون گارد محافظ که بغل موتور نصب میشه و از افتادن از بغل باعث میشه بدنه موتور زمین نخوره هست که شما تو این قیمت هیچ موتوری نمیتونید پیدا کنید که دارای گارد باشه که این یه نقطه قوته
    در مورد فن رادیات خب تا حدی حرف شما متینه ولی خب بلاخره اینم موتوره حتی اگر جایی هم یک ساعت ترافیک باشه یه موتور سوار حرفه ای که یک ساعت واینمیسه بلاخره میندازه تو پیاده رو خط ویژه یا از همون لای ماشینا میندازه میره ولی اگرم نتونست و وایساد و این موتور به نقطه جوش رسید خب من تو متن بالام هر وسیله ای جه موتور چه ماشین چه هر وسیله دیگه ای(حتی لوازم خانگی)هم نمیتونه بی عیب باشه این موتور هم تو این یک مورد ضعف داره بلاخره هیچ وسیله ای بی عیب نیست ولی خب هزار نوع خوبی دیگه هم داره مانند:
    شتاب عالی صدای عالی قدرت مانور سریع زیبایی و…
    شما تو متن بالا گفتید این موتور ساخت چین هست درسته ولی به نظر من موتور خوب باشه چیزی که آدم انتظار داررو انجام بده میخواد ساخت هرجا باشه
    وگرنه خب پالس هم ساخت کشور هندوستان هست ولی بیشتر مردم میخرند
    آخه احمد آقا شما گفتید این موتور حتی تو زمستون هم به نقطه جوش میرسه این کمی خارج از تصوره یه موتور هر چه قدر از این لحاظ ضعیف باشه ولی در فصل زمستان دیگه اینقدر هم ضعیف عمل نمیکنه
    در مورد گارد محافظ و بدنه مستحکم هم شما چیزی در متنتون ننوشتید شما در یکی از نظر های بالاتون گفتید:((صادقانه بهتون بگم بنلی و مگلی جفتشون مفت نمی ارزند))خب شما نباید اینجوری بگید چرا که کسایی که این مطلبو میبینند خب مسلما ناراحت میشن شما اگه به من یه غذایی بدی من بعد از خوردنش بگم خیلی بد مزه بود شما ناراحت نمیشید؟اینم مثل همون غذاست.
    ببخشید سرتونو درد آوردم وگرنه در بعضی چیزا حرف شما کاملا متین و درست بود
    وگرنه من اصلا قصد توهین نداشتم ما شمارو قلبا دوستون داریم

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. علی

      ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (14 ديدگاه)

      اقا محمد عزیز یه موتور سوار حرفه ای هیچ وقت از تو پیاده رو و خط ویژه نمیره.شاید از نظر شما کسایی که تنها یک موتور زیر پاشون هست و روندنش رو بلدن حرفه ای هستن،اما ما به این ها موتور سوار نمیگیم بلکه میگیم سوار موتور هستند همین ها هستند که باعث بد نامی موتور سواران شدن و یکی از دلایلی که موتور سنگین اجازه تردد نداره و قیمت موتور ها هم بالاست همینه.در ضمن پیاده رو اسمش روشه و بغیر پیاده هیچکس اجازه تردد در اون رو نداره به همچنین خط ویژه.ما از دست سوار موتور ها خیلی کشیدیم.یاداوری کنم بنده هم موتور میراانم و موتور سوار نیستم

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. محمد

        ۲ تیر ۱۳۹۶
        سوابق: (14 ديدگاه)

        سلام خدمت علی آقای عزیز بابت اینکه دیر پاسخ شمارو دادم عذرخواهی میکنم
        حرف شما درسته من نباید از واژه موتور سوار حرفه ای استفاده میگردم ولی باتوجه به چیزهایی که دیدم و فرهنگ کشورمون که متاسفانه روز به روز داره افت میکنه تو پیاده رو یا خط ویژه رفتن یه کار عادیه ولی بله حق با شماست من مرتکب اشتباه شدم ولی اگه دقت کنید من در متن آخریم گفتم که از همون لای ماشین هاهم میتونه بره یه موتور سوار اما حرف شما درسته و من معذرت میخوام
        بابت یاد آوری اشتباهم مچکرم

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. محمد

        ۴ آبان ۱۳۹۸
        سوابق: (1 ديدگاه)

        اینایی ک میفرمایید واسه کشوریه ک همه سره جاشون باشن….‌ ن عابر لب خیابون کامیون وسط روز تو شهر…تعقیب و گریز مامورای حیوون انگار میخان قاتل بگیرن…..شما تو جنگل قوانین رعایت میکنی؟؟؟؟؟؟

        موافقم 1
        مخالفم 0
  2. عرفان

    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    باسلام و عرض ادب و احترام خدمت دوستان من با دقت تمام پست ها و متن رو خوندم همه داشتن با تعصب حرف میزدن برادرای گلم من دو سال پالسns داشتم خیلی راضی بودم یعنی عالی بود فقط بنزین و روغن تا اینکه یه موتور جدید به اسم بنلی به گوشم خور موتور خودم رو فروختم و اینو خریدم روز اول خیلی خوب بود و از روز دوم مشکلاتش شروع شد . سریع داغ میشد و دمای موتور خیلی بالا میرفت و…. کسایی که میخوایین این همه پول به این موتور بدید واقعا افتضاحه مفت نمیارزه جاش یه ns یا rs بگیرید خیلی بهتره هم اصتحلاک کمتر هم شتاب بهتر واقعا همه چیش از این چینی بهتره حتی با یه نگاه میشه فهمید که جنس قطعاتش واقعا افتضاحه اقا نخرید این اشغالو نخرید ….نخرید

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد

      ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (1 ديدگاه)

      سلام اقا برای شما تک سیلندر بود یا دو سیلندر؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. Ali

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام
    من تصمیم دارم 250 بگیرم زیر 15ملیون همه نظرات رو خوندم بازم نتونستم تصمیم بگیرم لطفا راهنمایی کنید .ملاک و توقع از موتور :
    ظاهر 50%
    کیفیت ساخت 100%
    شتاب 75%
    مصرف 100%
    ترمز عالی کیفیت ، رانندگی عالی، شاتون نزنه ،و خلاصه پولمو دور نریخته باشم .
    ممنون میشم اگه به صورت تخصصی راهنمایی کنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ahmad

      ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (659 ديدگاه)

      عرض درود
      شما با حدود 15 میلیون میتونی موتورسیکلت کره ای کم کارکرد و در حد بگیری
      به خصوص اینکه کیفیت ساخت هم برای شما ملاک مهمیه (دست کم کیفیت ساخت و عمر مفیدشون بهتر از بقیه است!)
      هیوسانگ و دایلیم گزینه های خوبی برای این رنج قیمت هستن… (به شرط مدل کم کارکرد و تمیز)

      حالا بر اساس سلیقه و بودجه و استایل مورد نظر میتونی خودت انتخاب کنی…
      (بین دایلیم vjf و هیو جی تی ریس و هیو استریت و …)

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. سجاد

      ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (1 ديدگاه)

      علی جون داداش بنلی امتحان خودشو 250 پس داده رفیق من با این موطور تصادف کرد فکش شکست ولی موتور پدال دندش فقط تعویض شد با بلوریش چراغ همین بعدشم هرکسی به موتورش برسه خرج نمیزاره رو دستش موتور فقط روغن تند تند عوض کنی مشکلی براش پیش نمیاد

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. morteza

      ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (1 ديدگاه)

      با سلام خدمت دوستان اگه میخوای با 15000000 ی موتور 250 بگیری من بهت هیوسانگ پیشنهاد میدم اگه ی موتور با ظاهری متفاوت میخوای طوری تقریبا کیفیت ساختش مطلوب باشه پالس ار اس پیشنهاد میدم جفتشون عالی هستن چون داشتم خودم نظر دادم موفق باشی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. شاهین

    ۱ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1167 ديدگاه)

    سلام به همه کاربرای سایت خوب پدال
    ی کمک کوچیک میخواستم ازتون و با استفاده از تجربیاتتون و حرفه موتور سواریتون بهم کمک کنید که در موقع خرید موتور پولمو دور نریخته باشم خدایی نکرده خانواده شاکی بشن و رو سرم خراب بشن!
    بین موتور های بنلی tnt25 و پالس ns200 انژکتور کدومشون بهتره؟واس رفتن به محل کار (تهران) و هر از گاهی هم دور دورای شبانه توی شهر میخوام که موتور نازک نارنجی نباشه و صد البته خودمم اهلش نیستم فشار بیارم و ردلاین بازی کنم با موتور و بیشتر اهل شتاب سریع 0تا100 هستم نه سرعت زیاد و آکروباتیک بازی و کل کل و …
    لطفا از این دو موتوری که مدنظر هستن هرکدوم که بهتون حال داده و اذیت نکرده بهم معرفی کنید و زودتر بگیرم و مشغول بشم باهاش.
    تشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ahmad

      ۲ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (659 ديدگاه)

      دوست عزیز شما خودتم حرفت با حرف خودت تناقض داره!
      همون شتاب سریع 0 تا صد که شما میگی اهلش هستی خودش ردلاین محسوب میشه و شتاب سریع عملا دوره موتور رو به دایره قرمز میرسونه…
      اگر موتور واسه کار میخوای و قراره زیاد ازش سواری بگیری و مسائلی مثل زیبایی، استایل و قدرت موتور واست مهم نیست، باید موتور ارزون بگیری که مخارجش و یا احیاناً مسائل دیگر مشکلی ایجاد نکنه
      موتورهای هندی و چینی هم هر کدام معایب و مزایای خودشونو دارن و هیچکدوم ویژگی یا برتری به خصوصی نسبت به هم ندارن.
      باید بر اساس نیاز خودت ببینی کدوم یکی بهتر به کارت میاد…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شاهین پسر

        ۲ خرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (1167 ديدگاه)

        مرسی بابت توضیحات
        اما برای شتاب گیری با موتور لازم نیست حتما کاتاف موتور رو دربیاری!!!(زانتیا نیست که …) همین که مثلا از دوازده هزار دور، هشت هزار دور در دقیقه رو پر کنی مناسبه واس شتابگیری.بنظرم دلیل خیلی زیادی که بقیه میگن موتور های این مدلی (بنلی و ان اس) شاتون میزنن واس همینه که دور موتور رو در مدت طولانی بالا نگه میدارن خو طبیعیه موتور شاتون میزنه! این موتورا بقول معروف بیشتر واس یک دو کردن شتابی خوب هستن نه اینکه ی مسیر طولانی رو گاز رو بچسبونی.حالا منم باتوجه به مصرفی که دارم از بین این دو موتور میخوای اونی که بهتره انتخاب کنم. میخوام حداقل واس یک دو کردن شتاب خوبی داشته باشه واسم مهم نیست 140تا یا 160تا بره.حالا بازم اگه میشه بهم بگید بین این دو مدل کدومش جنبه شتابگیری خوب رو داره و لش نیست؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. عطا

          ۱۵ خرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (10 ديدگاه)

          خیلی راحت بگم برای شما ns بهتره
          مشکل خرج رو نداری، روتین بازاره، لوازمش با کیفیت تر و ارزان تره.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. رامین

          ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (1 ديدگاه)

          دوست عزیز فرافکنی نکن بنلی هرگز شاتون نمیزنه اون ان اس که رد لاین بری قطعا شاتون میزنه

          موافقم 0
          مخالفم 0
  5. فرزان

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (3 ديدگاه)

    من با این موتور نصف ایرانو گشتم و یکبارم ایرادی ازش ندیدم جوشم یکبار آورد بخاطر بی احتیاطی خودم بود که آبو تو قمقمه میریختم فکر میکردم درب رادیات پرسه درکل چیزی ازش ندیدم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. رضا

    ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با عرض سلام خدمت دوستان گرامى دوست عزیز شما دارید بدترین موتور بازار و پیشنهاد میدید به دوستان دایلیم افتضاح ترین موتورى هست که من دیدم بعدش از نظر شما ١۵ میلیون پول کمى هست که تو بررسى نوشتید قیمت ارزان در ضمن دقیقا بعد از ساخت اولین موتور بنلى از سوى کشور چین این موتور تحت مهندسین شرکت بنلى ایتالیا بررسى و تایید شد دقیقا مثل گوشى ایفون میمونه بهترین گوشى هستش ولى در گوانجو تولید میشه دلیل نمیشه چون چین تولید میشه کیفیت نداره تازه اونم شرکت بسیار معروف apple iphone پس این حرفتون از نظر من قابل قبول نیست و حرف اخر بهترین 250 سى سى در حال حاضر در ایران هستش که اجازه تردد و پلاک شدن و داره و از هر نظرى در حد و اندازه موتور سنگین هم هستش چون ماها نمیتونیم بیکینگ یا هایابوسا سوار بشیم چون اجازه تردد نداریم پس روى خریدش شک نکنید در پناه خدا

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. عطا

      ۱۵ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (10 ديدگاه)

      نظرها مختلف هست و این طبیعیه ولی موضوعی درست بیان نشده.
      شرکت اپل کارخانه اش را در چین ساخته چون کارگر ها ارزانتر هستن.
      اما تولید بنچ مارک شده موضوعی متفاوت هست.
      با تشکر

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. ahmad

      ۲۱ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (659 ديدگاه)

      دوست عزیز چرا به خاطر تعصب بیجا نسبت به انتخاب خودتون، میخواید افراد دیگر رو به اشتباه بندازید؟!
      واقعا چه دلیلی داره این رفتار؟
      شما با چه نظر کارشناسی میفرمایید که دایلیم افتضاح ترین موتور هست؟ احیانا روی دست کارشناسان صاحب نظر موتورسیکلت بلند شدید؟!
      من تقریبا اکثر قریب به اتفاق کسانی که اهل اینکار بودند رو دیدم از بنلی انتقاد کرده و خریدش رو اشتباه دونستن به خاطر نواقص فنی و ضعف متال موتور و ضریب استهلاک بالایی که داره… (البته علارغم این موضوع، در صورت نگهداری صحیح میشه ازش سواری خوبی گرفت)
      اما ببینید، دایلیم و هیوسانگ در حال حاظر در رنج محدوده بیست میلیون تومان بهترین انتخاب هستند چون محصول کمپانی های صاحب سبک کره جنوبی هستند و کیفیتشون نسبت به سایرین وضع بهتری داره
      هرچند که خود اینها هم بدون ضعف نیستن. همین دایلیم ضعف های بسیاری داره و موتور ایده آلی نیست ولی بازم در مقایسه با سایر 250 هایی مثل بنلی چینی کاملا موضع برتری از لحاظ تکنولوژی ساخت داره و کیفیتش به مراتب بالاتره. (ضریب استهلاکش هم که اصلا قابل مقایسه با چینی ها نیست)
      ما داریم توی یک رنج قیمت مشخص موتور های 250 سی سی رو مقایسه میکنیم و انتخاب محدوده.
      شما واقعا 15 میلیون رو پول زیادی میدونید؟!
      مثل اینکه از قیمت موتورسیکلت های 250 سی سی کاواساکی نینجا و یاماها آر3 و هوندا سی بی آر بی خبر هستید! (موتور 15 میلیونی در قیاس با اونها واقعا ارزان محسوب میشه)

      مورد دیگه اینکه مغلطه نفرمایید.
      شما مسئله مونتاژ تحت لیسانس رو با تولید تحت برند اشتباه گرفتید!
      بنلی ایتالیا فقط در ازای یک پول حق امتیاز خودش رو فروخت و به اعتبار برندش چوب حراج زد و الان روی محصولات تولید شده در صنایع کیانجیانگ چین نظارتی نداره
      در حالی که شرکتی مثل اپل فقط مونتاژ رو در چین انجام میده و تمام قطعات خودش رو از شرکت های صاحب اعتبار تامین میکنه و حتی مدیر خطوط تولیدش هم در چین، مدیران آمریکایی خود اپل هستند.
      واقعا اینهمه مغلطه و توجیه بی مورد کار صحیحی نیست…

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. حسن

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام من الان سه ماهه بنلی تک خریدم و واقعا ازش راضیم هم از شتاب اولیه هم از بیصدا بودن موتور و زیره پاش حالا بعضی از دوستان میگن این موتور خوب نیست و نخرید فکر کنم درست نباشه و مغرضانه صحبت میکنن از نظر سرعتش هم واقعا خوبه من دو ترکه باهاش 145تا رفتم.برای داغ کردنش هم من تو شهر گرمسیری زندگی میکنم الانم تو گرمایی 40 درجه تو بعضی روزا تا حالا آمپرش از نصف بالاتر نیامده. در هر صورت به نظر من با این قیمت موتور عالیه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. هومن

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام من میخوام یه ۱۵۰سی سی بخرم چنده قیمتش بنلی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ahmad

      ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (659 ديدگاه)

      5 میلیون و پانصد هزار تومان قیمت مدل 96

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. ali k

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    با سلام
    دوستان بین ns و بنلی 250تک کدوم بخرم
    اهل گاز دادن نیستم
    خونمون پیروزی محل کارم بازار مبل یافت اباد
    یه موتور میخوام نرم و راحت باشه
    بین این دوتا گیر کردم
    خواهشا راهنمایی کنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. Ghahramani

    ۲ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    لازم به ذکر بگم از اونجایی که همه عاشق صدای موتور سنگین هستن و این موتور تقریبا صدای سوزوکی چهارصد رو میده نود در صد مردم به خاطر صداش این موتور رو میگیرن بدون اینکه بدونن با این پول موتور های خیلی بهتری میشه خرید البته باز هرکی نظر خودشو داره ولی معایبش یکی و دوتا نیست
    روی موتور ک میشینی گرمای انجین واقعا راکب رو اذیت میکنه مخصوصا پاهارو لوازمش گرون هست
    استهلاکش بالاس

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهران۱۳۶۹

      ۱۸ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (2 ديدگاه)

      سلام فرق بین پرایدو بنزه دیگه پس هرچی بیشتر پول میدی چیز خوب سوار میشی توقع خرج سبک نکن شما بنز سوار میشی روغنش لنتش مثل پرایدو پیکان ک نیست

      موافقم 1
      مخالفم 0
  11. محمد

    ۳ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (29 ديدگاه)

    سلام. بلاخره نفهمبدیم بنلی خوبه یا بد غقط این من رو اذیت میکنه که فروشندگان بنلی دروغ میگن بنلی دو سیلندر 300 سیسی هستش ولی رو انجین 250 حک شده و… درباره هیوسانگ هم خیلی بد میگن. ولی دلیل برام مهمه. من الان بین هیو و بنلی دو دل شدم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. نیما

    ۴ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    چرا موتورو بدش میکنی اصلا سوارش شدی که اینو میگی این موتور معرکس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. افشار

    ۶ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام به همه دوستان من الان خودم ۲۵۰تک سلیندرو خریداری کردم و واقعا ازش راضی هستم فوق العادست این موتور این موتور از همه نظر نسبت به ان اس و ار اس سر تر هست طراحی فوق العاده .شاسی محکم. ترمز های قوی. تاپ اسپید.
    دوستان موتور رو هرطور بهش برسی همون طور هم بهت سواری میده از نظر من که دارم سوارش میشم این موتور فوق العاده و یادتون نره به این موتور فقط بنزین سوپر بزنین اگه معمولی بزنین باک و سیستم سوخت رسانیش رسوب میکنه و خواهش من اینه که کسی که بنلی سوار میشه راجب این موتور نظر بده.
    ظاهرش به صدها ان اس و موتور های هم قیمت خودش ارزش داره
    من این موتور رو توصیه میکنم
    با تشکر.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. Hossein

    ۱۱ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام
    من میخوام زونتس 25osبخرم ولی با این توضیحات و پیام های شما دوستان بین زونتس و بنلی 250تک سیلندر دودل شدم.
    ممنون میشم راهنماییم کنید.
    با سپاس از همه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. محسن

    ۱۱ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    واقعا ممنون از این تحلیل درستتون. من میخواستم بنلی تک سیلندر بخرم ولی با خوندن متنتون از خریدش پشیمون شدم. من یه موتور برای طی مسافت های طولانی میخواستم ولی به این نتیجه رسیدم که بنلی گزینه ی خوبی برای من نیست…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. سام

    ۱۶ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام خدمت تمامى دوستان قیمت موتور بنلى همه جوره هست ١٨٣٠٠تا١٨٨٠٠قیمت دادن البته ٢ سیلندرش خدایش نسبت به معایبهایى که کاربران گفتن یه ترسى از خرید به طرف دست میده تو تصمیم گیریش دچار مشکل میشه هرکدوم از دوستامون از این وسیله استفاده کرده کامل توضیح بده مرسى

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. saeed.kazemian

    ۲۱ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام
    به دوستانی که بین خرید بنلی 250:و ns انژکتور مردد هستند توصیه میکنم ns رو انتخاب کنند من هر دو رو داشتم الان ns انژکتور دارم واقعا راضیم .روزی 50-60 کیلومتر تو اتوبان دارم باهاش میرم . از علل برتری ns هم میشه به استهلاک کمتر-مصرف سوخت پایینتر(در مدل انژکتور البته) -فراوانی لوازم و البته بنظر بنده طراحی داینامیک تر و جسورانه تر اشاره کرد.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  18. محمودی

    ۲۱ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (3 ديدگاه)

    تو زمستون ارزونتر میشه یا قیمتش ثابته

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. حمید فرد

    ۲۳ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من ار اس دارم تو یک سال ۴۸۰۰تا رفتم زیاد بیرون نمیرم و خیلی مواظبت میکنم ۴۰۰تا روغن عوض کردم ولی انجین خیلی صدا داره و ازارم میده نصبت به ان اس مدتی هست که تو فکر خرید بنلی جفت سیلندر هستم شمال زندگی میکنم و اینجا ۲۰میلیون میفروشن ولی نمیدونم انتخابم درسته یا نه من عاشق صدای بنلی شدم و میخوام بدونم من که روزی ۳کیلومتر نهایتن راه میرم این موتور اذیتم میکنه یعنی من دوستم با هندا یادمه تهران میرفت یعنی با این صحبتها که دوستان میکنند بنلی جفت از موتورای ۱۲۵طرح هندا هم کمتره ممنون میشم بنلی سوار جوابمو بده ممنون

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حسین

      ۲۹ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (6 ديدگاه)

      سلام من بنلی جفت دارم اگر موتور خوب دوست داری سوار شی بنده بنلی جفت را بهتون پیشنهاد میدم اماااااااا شما یک وسیله خوب میخوای سوار شی پس باید پول خوب بدی و چون وسیله ات خوبه پس هزینه نگهداری بالا و مواظبت خوبی را می طلبد بنلی جفت سیلندر موتور طرح هوندا که نیست.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  20. آرش

    ۲۴ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    واقعا مخم داغ کرد از بس کامنتا باعث تردید خریدن بنلی تک سیلندر شد
    خواهشا یکی ک بنلی زیر پاش هست یا بوده جواب بده ممنون میشم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فرزان

      ۷ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (3 ديدگاه)

      من این موتورو دارم الان ده هزارتا کار کرده فقط یبار سیم کلاج پاره کرده لوازمش گرون هستش سی و پنج قیمت سیم کلاج اونم واسه موتور معمولی رو خوروندم با دو هزار حل شد بنظر من مونتاژ کاراش کار بلد نیستن چون سیم سوکت جکشم از صفر پاره بود بعدن متوجه شدم وسایلش شاید بدن ارزون بشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. محمد

      ۷ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (14 ديدگاه)

      دوست عزیز سلام و عرض ادب خدمت شما وقتو نمیگیرم بریم سر اصل مطلب
      شما تو چی تردید داری؟ ببین از همه لحاظ بهت میگم من دارم سرعت میرم نه صد و پنجاه یا شصت نهایتا صد و سی ترمزاشم راضی کنندست تو سرعتم کم نداره تو ترافیک یوخده مشکل ساز میشه ولی به پای rs نمیرسه یکی از رفیقام آر اس داشت فروخت یکی از دلایلش این بود که اصلا نمیشد مانور بدی باهاش فلاپاشم صدا میداد این به صدا میفته نه به اندازه اون ار اس بزرگ و هیکلی اینم یوغوره ولی توش اسکلتیه بدنش فلاپم نددره که عالیه
      من که میگم تردید نکن بخر باز خود دانی
      یه ضرب المثل هس که میگه علف باید به دهن بز شیرین بیاد جسارتا این مثله شما عزیز مایی ولی ببین خودت چی دوس داری؟در این حد کمک از دستم برمیاد ببخشید اگه خیلی کامل نبود

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. احسان

      ۲۵ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (2 ديدگاه)

      داداش سلام من بنلی۲۵۰ دارم عالی عالی عالی عالی فقط داغ میکنه اونم من یه فکری کردم که فقط یک خط آمپر دارم هرچقد هم رانندگی کنم

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. محمدرضا بلندپور

        ۲۸ بهمن ۱۳۹۸
        سوابق: (1 ديدگاه)

        درود بر شما
        قربان میشه خواهش کنم لطفا و اگه ممکنه راه حلتون رو به بنده هم آموزش بدین که بتونیم از پس این معضل بربیایم؟ پیشاپیش سپاسگزارم

        موافقم 0
        مخالفم 0
  21. hosein

    ۳۱ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام خدمت دوستان گل من در تابستون 95یه ان اس200 خشک خریدم ولی متاسفانه در داخل ترافیک به ده دقیقه هم نمیرسید فن کا میکرد بعد از کار موتور جوش می اورد واب رادیات میریخت بیرون رفتم نمایندگی نمایندگی حرف های خودشو میگفت ….من اصلا قبول نکردم وموتور فروختم .. والان میخوام یه بنلی تک یا دو سیلندر بخرم اگر بخواد این موتور هم مثل ان اس باشه وجوش بیاره اصلا به درد نمیخره …اگه پولم کافی بود یه ژاپنی میخریدم که دیگه این مشکلات که شایدم اساسی یاشه را نداشته باشه،،،، ممنون میشم راهنمایی کنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. Hamed

    ۲ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام دوستان . نظر ما قریب با اتفاق کم اسطحلاک بودن وسیله است . من یه بیکلاج دارم . وی یه ns یکی از دوستان بنلی 250 داره وقتی سوار شدم از لحاظ شتاب نیم پله ای با ان اس تفاوت داشت که اونم احتمال میدم بخاطر صفر بودنش بوده . در کل از لحاظ اسطحلاک و قیمت قطعات بنلی بالاست با توجه به اماری که از لوازم یدکی گرفتیم قبل از خرید بنلی برای دوستم ولی من ان اس رو فقط بنزین .روغن لنت ودیگر هیچ……
    من به شخصه راضی هستم . ولی نظر شخصی موتور فقط موتور افرودی مثل rvx 250 الان فکر فروش ان اس و دارم و خرید rvx بدرود دوستان

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. میلاد

    ۳ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان
    من قصد خرید موتور دارم برای رفت امد تهران تا کرج بصورت روزانه و طرح ترافیک تهران قیمتش حدود ۱۰ و ۱۲ باشه ولی اذیت کن نباشه قطعات یدکیش باشه و اصطحلاک و خرجش زیاد نباشه و قیافه و استایلشم بد نباشه خوبم راه بره یعنی تو بزرگراه یا مسیرای طولانی مثلا تهران تا کرج اگر باسرعت ۱۲۰ تا یک ساعت گاز بدی جوش نیاره یا به سرو صدا و عیب و ایراد نیافته
    ممنونم از شما

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. حامد

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام من یه بنلی 250دارم که پمپ بنزینش تو حرکت زوزه میکشه نمیدونم این حالت طبیعی هست یا نه؟ اگر کسی میدونه راهنمایی کنه ممنون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. حامد

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلا م ۶ ماهه این موتور رو دارم قبلا هوندا ١٢۵ ژاپن کاوازاکی kmx سوزوکی دی ار و پالس ان اس داشتم ، موتور بسیار زیباییه در وحله اول، دارای خدمات پس از فروش هست نسبت به موتورهای دیگر،صدای خیلی زیبایی داره اما صداش بدرد بالای خیابان آزادی میخوره چون در مرکز و جنوب شهر تراکم ساختمان ها بالاست و حتما همسایه هاتون اذیت میشن و شما رو محدود خواهند کرد،استیل موتور شهری است دنده ها زود پر نمیشن و از این نظر راحته، واسه ترافیک سخته روندنش اگر دنبال یک موتور دم دستی هستین توصیه نمیکنم، هزینه قطعاتش نمیگم بالاست ولی پایین هم نیست به نسبت قیمتش در نظر بگیرید مثلا دم عقبش به صورت کامل ٢٠٠ هزار تومن هست یا روغنش لیتری ٢٧ هزار تومن،مال من تو ترافیک داغ میکرد حتی دما به ١١٠ هم میرسید بعدا فهمیدم فشنگی فنش خراب بوده تاکید میکنم بالای ٩۵ نباید بره با تعویضش مشکل حل شد و الان تو ترافیک تو بدن ین حالت بالا نمیره، بدترین چیزی که اذیتم میکنه و از نظر من نکته منفی بزرگی حجم موتور نسبت به حجم بدنه است و اینکه در ترافیک شهری من دستام درد میگیره حالا این اخریو واقعا نمیدونم مشکل منه یا موتور در اخر بگم اگر دنبال یک موتورید که باهاش بعضی وقتا یک دوری بزنید به دور از روزمرگی بهتون پیشنهاد میکنم. امیدورام مفید باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. رسول

    ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    بنلی دوسیلندر موتور بسیار عالی و وحشیه هر کی یه نظر میده ولی من الان ۵ ماه دارم دوبارم باهاش از تهران تا تبریز رفتم هیچ عیب و ایرادی نداره فقط مشکل این موتور سیستم خنک کنندشه که اونم واشر فن تنظیم بشه از اونی که هست بهتر میشه بعدشم این موتور قابل تقویته من الان موتور تقویت کردم ۱۸۹ تا هم باهاش رفتم هیچ عیبی من از این هیولا ندیدم بعدم موتور ان اس خوبه چون سه سال داشتم ولی سال به سال عوض میکردم زود یه صدا میوفته هیوسانگ هم بیشتر پش فرمون داخل شهر ادم فلج میکنه این موتورهارو با بنلی ۳۰۰ مقایسه نکنید بنلی هندلبنگش از اونا بهتره ان اس بالای صدتا به ترمزش اعتباری نیست ….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. رسول

    ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    بنلی دو سیلندر قطعاطش از صفر تا صد تو نمایندگی ها هست ولی خدایی نکرده با موتورهای ژاپنی بخوری زمین باید یک سوم قیمت بدی بره قطعاطشو باید سفارش بدی تا برات بیارن با سه برابر قیمت سال ۸۸ هیوسانگ داشتم از پشت یه موتوری خورد به موتور دمی عقبش شکست رفتم گمرگ بگیرم گفتن قطعاطش نیست باید سفارش بدیم تا بیاد بعد سه ماه بهم زنگ زدن اوردیم بیاین بگیرین که من موتورو دو ماه قبلش با ۷۰۰ تومن زیر قیمت فروخته بودم …. ولی بنلی کل قطعاط بدنه و موتوری توی هر نمایندگیش هست بخاطر همین خریدم ولی خیلی راضیم شما هاهم اگه میخوایین تو قیمت ۲۰ تومن یه موتور خوب سوا ر شین بنظر من بنلی بهترینه …‌ موتور نیمه سنگین ….

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. وات؟!

      ۱۸ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (659 ديدگاه)

      نیمه سنگین؟!!!!!!
      هیولا؟!
      داداش میگم این هیولای نیمه سنگینتو مراقب باش یه وقت وحشی نشه ملتو بخوره! :)

      (میگن بعد از این کامنت، طراح های کمپانی های هوندا، کاواساکی، یاماها، دوکاتی، بی ام و و … یه جا جمع شدن دور همدیگه سیگار میکشن و به سقف نگاه میکنن! :) :) :) )

      موافقم 1
      مخالفم 0
  28. مرتضی

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (3 ديدگاه)

    من rs داشتم تو ترافیک به دلیل سنگین بودن پریس بودن خیلی اذیت میکرد چندروز پیش فروختم. Ns هم ظاهرش خیلی گندست و صدای بدی داره مثل rs. موتور ktm هم گروه این موتور خوبه ولی نکته بد تو بازار موتور و ماشین ایران اینه که خیلی دلالی و فساد زیاده تا میبینم موتوری بورس میشه گرونش میکنن وگرنه نباید اینهمه تفاوت قیمت باشه بین تک سیلندر و دو سیلندر چون صداش قشنگه و بورس شده قیمتش شده ۱۸ تومن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. Mohsen

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام به همگی و ممنون از مطالب خوبتون.
    من خودم از زمانی که یادم میاد پشت موتور بودم و موتور سوارم.یکی از دوستان من موتور بنلی ۲۵۰ تک سیلند خرید قبلش ان اس ۲۰۰ داشت.ان اس موتور خوبیه ولی خوب ایرادایی هم دارد از قبیله ترمز که پایه ی اساسی یه موتوره شتاب عالی و قدرت خیلی خوبی دارد ولی کسی که پشت راننده می شینه از کمر درد دیونه می شه بخاطر شیب زیین موتوره.ولی الان که بنلی ۲۵۰ خریده و من سوار شدم از نظر خودم موتور عالیه عالی تر از هر موتوری ما با بنلی از اصفهان رفتیم شاهرود سمنان با وزن موتور و وسایل خودمون ۱۴۵ کیلومتر سرعت داشتیم اونم تو بیابون جندق که سروته ندارد بنلی یه موتور واقعا عالی از هر لحاظه ترمز فوقلعاده ی دارد شتابش کمتر از شتاب ان اس ولی تو کفی به گرد بنلی نمیرسه.و از همه مهمتر بنلی ۳۰۰ خیلی نرم تر و کامل تره من به شما که موتور سوار هستید بنلی را پیشنهاد می کنم.ولی یکم قیمتش زیاده ۲۱ میلیون ۲ سیلند و ۱۲ میلیون تک سیلند اگر اشتباه نکرده باشم.درسته هیوسانگ خوبه ولی هیوسانک با اون خمی که ادم باید روش بشد و اون باک گندش کمر ادما نابود می کند هیوسانگ فقط برای چند لحظه سواریه بیاریش بیرون یه دوری بزنی بعدم بزاریش خونه چون هم کمر و هم موچ و بازوی ادما درد میاره حرفایی بیشتری هست ولی وقتدونا نمی گیرم معذرت می خوام که یکم طولانی شد یادتون نره بنلی توی این موتورا واقعا بهتره یا علی …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. امیر

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام به همه دوستان موتور سوار
    من حدودا ۷ ماهه بنلی دوسیلندر سوار میشم از صفری پمپ بنزینش زوزه میکشید چون خودم دست به آچارم نمایندگی نبردم باکش رو باز کردم پمپ رو درآوردم دیدم صافی متصل به پمپ تا خورده بود یعنی تاخورده جا زده بودن دوباره نصبش کردم صدای زوزش از بین رفت ودیگه نه بعد هر باربنزین زدن نه بطور اتفاقی اون صدای زوزه رو نداد اگر کسی موتورش این صدارم میده ببره نمایندگی درستش میکنن و مشکل خاصی جهت تعویض نداره. موتور تو کفی عالیه و تو کفی به هیچ عنوان داغ نمیکنه فقط پشت ترافیک جوری داغ میکنه مخصوصا تابستونا که به محض اینکه میرسی به ترافیک حتی به اندازه ۵۰ ثانیه باید موتور رو خاموش کنی وگرنه یه باد داغ فن زانو برات نمیزاره.
    در کل اگه تو شهر بخوای تردد کنی و لای ماشینا لایی بکشی این موتوربدردت نمیخو ه چون به خاطر گندگی فرمونش کمتر ازnsوrs میچرخه و زود هم داغ میکنه و وزن سنگینی داره که اونم بخاطر سی سی بالاش و اسکللت بندی قوی که داره .
    در کل راضیم بخرید و هر هزارو پانصد کیلومتر روغن عوض کنید .

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا