لندروور-رنجروورموتورسیکلت

تصادف رنجروور و انتقام موتور سوارها [ویدئو]

در این هفته ویدئوهای مختلفی از حاشیه گردهمایی امسال “هالیوود بلاک پارتی” در نیویورک منتشر شده که همه از یک حادثه تلخ خبر می دهند؛  خبری که نخستین بار نیویورک پست آنرا منتشر کرد . . .

bikers & Range Rover
bikers & Range Rover

بلاک پارتی با نام کامل Hollywood Block Party یا Hollywood Ride یک گردهمایی غیر رسمی است که اولین بار Hollywood Stuntz آنرا استارت زد و به همین دلیل نام او را روی گردهمایی گذاشته اند. در این گردهمایی صدها موتورسوار از سه کلوپ بزرگ که New Rochelle از معروف ترین آنهاست، در یک روز خاص از ایالات مختلف راهی نیویورک می شوند تا حد فاصل بروکلین تا میدان تایمز را با هم طی کنند.

پلیس نیویورک رسما اعلام کرده که با این گردهمایی همیشه مشکل داشته و دارد تا آنجا که معمولا تمامی ورودی های میدان تایمز را می بندد تا مانع تجمع موتورسوارها شود؛ چون افسرانش باید مراقب صدها و شاید هم هزاران سوپربایک بدون پلاک باشند که اگر برای یکی از آنها اتفاقی بیفتد ممکن است عواقبش دامن گیر صدها موتورسوار دیگر هم بشود!

پیشنهاد می کنیم برای شروع کار ویدئوی هشت دقیقه ای زیر را ببینید علی الخصوص ۴ دقیقه انتهایی آن را که هالیوود استانز با تریل آبی رنگش در جلو ایستاده و ارتش موتورها با هیاهوی زیاد پشت سرش حرکت می کنند. این کلیپ گلچینی است از بلاک پارتی ۲۰۱۲.

[jwplayer mediaid=”49443″]

اما در حاشیه بلاک پارتی امسال موتورها اتفاق بدی رخ داد؛ گروهی از موتورسوار ها درحال طی کردن بزرگراه ۱۲۵ در غرب منهتن در نزدیکی Harlem هستند که شیطنت های بی مورد یک موتورسوار جرقه حادثه را می زند. همانطور که در ثانیه ۲۵ به بعد ویدئوی (ادیت شده) زیر مشاهده می شود یکی از موتورسوارها با نام Christopher Cruz عمدا جلوی رنجروور اسپرت مشکی رنگ آمده و با کم کردن سرعتش می خواهد که راننده هم از سرعتش بکاهد ولی نهایتا به یکدیگر برخورد می کنند.

اینکه چرا موتورسوار دست به چنین کاری زده هنوز مشخص نشده اما واضح است که در اینجا مقصر ۱۰۰% شروع ماجراست. البته از طرف دیگر راننده رنجروور هم کاملا بی تقصیر نیست؛ اگر خویشتن داری بیشتری از خود نشان می داد، سرعتش را کم می کرد و حتی متوقف میشد تا این گروه موتورسوار از کنارش رد شوند احتمالا شاهد مابقی داستان نبودیم.

[jwplayer mediaid=”49444″]

در فاصله ثانیه های ۲۵ تا ۵۰ ظاهرا اتفاق بدی آن وسط افتاده که می بینیم راننده ۳۳ ساله رنجروور با نام Alexian Lien ناگهان شروع به گاز دادن خودروی دو دیفرانسیلش میکند طوریکه از روی سه موتور رد شده و حتی موتورسواری با نام Edwin Mieses را هم زیر می گیرد. البته ادوین به بیمارستان Luke’s-Roosevelt منتقل شد ولی شدت جراحاتش به قدری بود که پزشکان او را به کمای مصنوعی بردند؛ پیش بینی اولیه پزشکان فلج شدن کامل این موتور سوار است. تلخی این اتفاق وقتی مشخص شد که بعدها پلیس اعلام کرد ادوین نه تنها در آن شلوغی مقصر نیست بلکه درحال آرام کردن موتورسوارهای عصبانی و خونسرد کردن راننده رنجروور بوده.

بعد از فرار کردن آلکس، گروهی از موتورسوارها به فکر گرفتن انتقام دوستشان می افتند و شروع به تعقیب ۶ دقیقه ای آلکس می کنند تا سرانجام او را در پشت ترافیک می گیرند، به او حمله ور می شوند و نهایتا با ضربات چاقو بر روی صورت و شکستگی قفسه سینه بر روی زمین رهایش می کنند.

Ray Kelly سخنگوی پلیس نیویورک در کنفرانس خبری می گوید که بعد از برخورد رنجروور با موتور، چند نفر از موتورسواران با کاسکت خود شروع به ضربه زدن به خودرو می کنند؛ در این حین یکی از آنها با چاقو به جان چرخ خودرو می افتد و همینجاست که آلکس برای نجات جان همسر و دختر ۲ ساله اش که در ردیف عقب نشسته بود، شروع به گاز دادن خودرو کرده تا شاید از دست آنها خلاص شود.

Ray Kelly در مصاحبه با رسانه ها می گوید که پلیس راننده رنجروور را در این اتفاق فعلا بی گناه دانسته و عامل اصلی این رفتار خشونت بار را موتورسواری به نام “کریستوفر کروز” ۲۸ ساله می داند که هم اکنون به همراه ۱۵ موتورسوار دیگر در بازداشت است. همچنین پلیس تا به این ساعت ۵۵ دستگاه موتور را توقیف کرده و برای تکمیل روند دادرسی ۶۸ نفر دیگر را به دادگاه فراخوانده. در زیر می توانید قسمت های خوب بلاک پارتی امسال را مشاهده کنید! 

[jwplayer mediaid=”49480″]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

مطالب مشابه

‫۳۵ دیدگاه‌ها

  1. امیر

    ۲۹ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    یادتون باشه تمامی این افراد موتور سوار آماتور هستند و موتور سوار حرفه ای نیستند. موتور سواران آماتور همه جای دنیا هستند و دردسر ایجاد میکنند. من موتور سوار حرفه ای نیستم ولی از همون اول که برای بار اول صاحب موتور شدم تمام سعی خودم را کردم حرفه ای عمل کنم و هیچ وقت هم دچار مشکل نشدم. نه یکبار تصادف، نه یکبار خلاف و نه یکبار بی احترامی!

    تا برای خودمون ارزش قائل نشیم و به خودمون احترام نگذاریم نباید انتظار چیز دیگه ای را هم داشته باشیم. اینجا حق با ماشین سوار است. کاملا مشخص است ترسیده و احساس خطر کرده. وقتی یک شیر هرچه قدر هم سیر باشه وقتی احساس خطر کنه و بدونه خانوادش در خطره، وحشی میشه و به هیچ موجودی رحم نمیکنه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. مهدي

    ۲۹ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (46 ديدگاه)

    کاش اون راننده یه وینچستر داشت از همون داخل ماشین دخل تک تک اون موتورسوارها رو میاورد و راهی جهنمشون میکرد.کلاً 90 درصد موتورسوارها بی منطق ،‌بی قانون و وحشی هستن. اگه معادل ماشین سوارهاشو بخواین راننده های نیسان وانت نمونه خیلی خوبی از این دسته هستند. البته درصد راننده نیسان کمتره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. احمد

      ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (4 ديدگاه)

      مواظب باش که قشر زخمت کش حمل و نقل داری توهین میکنی .متاسفانه ما ایرانی های اشراف زاده تا یه آدمی که شغل پایینی داره آدم بی خودی وآشغالی میدونیم –(ان اکرمکم عند الله اتقاکم) من نمیدونم چه مذهبی داری .ولی ما ایرانی ها رهبرمان رسولالله که یه برده سیاه رو اذان گوی خودش کرد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. رضا

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    اینکه موتور سوار هارو انسان های بدبخت بدونیم نشانگر کوچک بینی و مشکل اساسی فرهنگی هست در بین این موتور سوارها انسان خلاف کار-کارمند-حتی دکتر و مهندس و… هم دیده می شود که برای فرار از ترافیک و زوج و فرد و… اقدام به موتور سواری میکنند واقعا” برای مشکل فرهنگی باید یه فکر اساسی کرد

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا