مسابقاتموتورسیکلت

تعیین خط گرند پری موتو جی پی اتریش، مارکز، دست نیافتنی تر از گذشته

موتورسوار تیم رپسول هوندا، مارک مارکز رهبری خط شروع مسابقه اتریش را به دست خواهد گرفت. او به همراه داویتسیوزو و لورنزو دوکاتی سوار، خط اول را تشکیل خواهد داد.مارکز که در تمرینات امروز،سرعت بسیار خوبی داشت، در تعیین خط نیز این سرعت را حفظ کرده و توانست بهترین زمان را ثبت کند. داویتسیوزو در دور آخری که زد توانست دوم شود و لورنزو را به جایگاه آخر خط اول مسابقه اشپیلبرگ هدایت کند.

هوای امروز اشپیلبرگ ابری بود ولی بارانی در پی نداشت، در این شرایط و با توجه به وضعیت هوا، موتورسواران زمان های بسیار خوبی ثبت کردند که اگر همین شرایط فردا هم برقرار باشد، رکورد سال گذشته این پیست به راحتی جا به جا خواهد شد و ساعت ۱۶:۳۰ یک شنبه، موتورسواران با خیال راحت مسابقه را برای ۲۸ دور آغاز خواهند کرد.

تصویر دوربین ژیروسکوپی موتور ولنتینو روسی در تمرین سوم

وینیالز که از جایگاه چهارم و از راس خط دوم آغازگر مسابقه خواهد بود، امید دارد تا با کسب سکو در مسابقه، شرایط خود را در جدول رقابت بهبود دهد. پتروچی و زارکو  از جایگاه های پنجم و ششم مسابقه را شروع می کنند.

دکتر(وَلنتینو روسی) که جمعه سختی را سپری کرد بود،  هفتمین موتورسوار شروع کننده خواهد بود و پدروسا با اختلاف تنها ۳ هزارم ثانیه نسبت به او از مکان هشتم استارت خواهد زد. کَل کراچلو نیز نهمین آغازگر مسابقه خواهد بود. زمان یک دور بسیار سریع او به خاطر گذشتن از حدود پیست، برای او در نظر گرفته نشد.

جدول تعیین خط گرندپری موتو جی پی اتریش

طبق اعلام سایت شبکه ورزش برنامه پخش زنده این رقابت، فردا یک شنبه ۲۲ مرداد ۹۶ از ساعت ۱۳:۱۵ شروع خواهد شد. زمان شروع مسابقه موتو ۳ ساعت ۱۳:۳۰، موتو ۲ ساعت ۱۴:۵۰ و موتو جی پی ساعت ۱۶:۳۰ خواهند بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Babak

دانش‌آموخته‌ی مهندسی مکانیک، عاشق خودرو، نویسنده و مترجم پدال

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Iman mclaren p1

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (180 ديدگاه)

    خدایا خودت میدونی که هیچ کاریو تو دنیا بیشتر از این کار دوس ندارم….???

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Ahmad

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1170 ديدگاه)

    ایول مارکز
    دوباره برو واسه قهرمانی

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا