مسابقاتموتورسیکلت

جزئیات گرندپری موتو جی پی اتریش، 2017

بعد از آخر هفته ای هیجان انگیز در جمهوری چک، این بار نوبت به اتریش می رسد. ردبول رینگ یکی از ۴ پیستی است که در این فصل مسابقات موتو جی پی و فرمول ۱، هر دو در آن برگزار می شود. دامنه های رشته کوه آلپ، این هفته با طنین موتورهای موتو جی پی، جلوه ای دیگر خواهد گرفت.

موتو جی پی، در سال ۲۰۱۶ و بعد از ۱۸ سال، به اتریش برگشت. اولین مسابقه جایزه بزرگ موتورسواری اتریش در سال ۱۹۷۱ در پیست سالزبورگ رینگ برگزار شد و این پیست تا سال ۱۹۹۴، جمعا ۲۲ مسابقه را میزبانی کرد.

ردبول رینگ در ناحیه Murtal ایالت Styria و در شهر کوچک ۵هزار نفری Spielberg (اْشپیلبِرگ) قرار دارد. این پیست در سال ۱۹۶۹ ساخته شد و در آن دوران به نام Österreichring (پیست اتریش) شناخته می شد. در ۱۹۹۶ بازسازی شده و به شکل کنونی درآمد و برای دو سال با نام ‘A1-Ring’ میزبان مسابقات جایزه بزرگ موتورسیکلت بود. و در نهایت در سال ۲۰۱۱ با نام ‘Red Bull Ring’ بازگشایی شد.

 

ردبول رینگ، پیستی است که آندره ایانونه تنها برد دوران موتو جی پی خود را در سال ۲۰۱۶ در آن به دست آورده و رکورد این پیست در اختیار اوست. البته در این فصل خود او هم با توجه به موتور سوزوکی نه چندان خوبش، امید زیادی به برد ندارد.

 

 

ردبول رینگ ۴.۳ کیلومتر طول داشته و دارای ۱۰ پیچ است. بلند ترین مسیر مستقیم این پیست نیز، ۶۲۶ متر است.

جدول زمانی گرندپری موتو جی پی ۲۰۱۷ اتریش:

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Babak

دانش‌آموخته‌ی مهندسی مکانیک، عاشق خودرو، نویسنده و مترجم پدال

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا