مسابقاتموتورسیکلت

درخشش مارکز در تمرینات روز دوم گرندپری موتو جی پی اتریش 2017

مارک مارکز، در تمرینات سوم و چهارم که صبح و عصر امروز در پیست ردبول اتریش برگزار شد نمایش بسیار زیبایی از خود نشان داد. او در تمرین سوم با اختلاف بیش از ۰.۴ ثانیه نسبت به یوهان زارکو اول شدو در تمریت چهارم با وجود زمین خوردن در ابتدای تمرین، باز هم بهترین زمان را به ثبت رساند تا خوشحالی را برای گاراژ تیم رپسول هوندا به ارمغان آورد.

در رده بندی کلی تمرینات گرندپری اتریش، زارکو  با زمانی که در تمرین ۳ ثبت کرد دوم شد. آندره ایانونه، قهرمان سال گذشته، در ابتدای کار نمایش خوبی نداشت و در رده ۲۲ بود. اما در اواخر تمرین توانست زمان بسیار خوبی را ثبت کرده و در رده بندی کلی تمرینات، سوم شود. لورنزو، تنها ۰.۰۲۵ ثانیه با ایانونه فاصله داشت و چهارم شد.دکتر نیز در رده بندی کلی پنجم شد، داویتسیوزو، وینیالز، لوریس باز، کارل آبراهام و کال کراچلو نیز نفرات ششم تا دهم تمرینات بودند.

جدول نهایی تمرینات گرندپری اتریش ۲۰۱۷

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Babak

دانش‌آموخته‌ی مهندسی مکانیک، عاشق خودرو، نویسنده و مترجم پدال

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Meysam..LaFerrari

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (581 ديدگاه)

    حقیقتا در تعجبم مارکز چطور تونست پول پوزیشن بگیره توی این پیست! تعیین خطو ندیدم اما سریع تر بودن ازدوکاتی ها تو همچین پیستی با موتور هوندا هنر میخواد!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. mans

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (51 ديدگاه)

    داداش فک کنم این تمرین آخر بودا تعیین خط نبود

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا