پورشهمک لارنموتورسیکلت

درگ P1 و 918 اسپایدر با دوکاتی [ویدئو]

بالاخره برای Autocar فرصتی دست داد تا هایپرکارهای پورشه و مکلارن را مقابل هم قرار دهد؛ اما در غیاب لافراری از یک ایتالیایی قرمز رنگ دیگری دعوت شده . . . !

[jwplayer mediaid=”90679″]

اکثر ما دوکاتی ۱۱۹۹ پانیگال را می شناسیم؛ سوپربایکی که تولیدش از سال ۲۰۱۱ شروع شد. ۱۱۹۹ درمیان همکلاسانش یک ویژگی بسیار جالب دارد؛ اینکه انجین ۲ سیلندر آن از نوع خطی بوده و ۱.۲ لیتری است.

اما مدلی که در ویدئوی فوق آنرا دیدیم، نسخه تولیدمحدود و گران قیمت ۱۱۹۹Superleggera بود که با وزن ۱۵۲ کیلوگرمی اش بیش از ۲۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۳۴ نیوتن متر گشتاور دارد یعنی نسبت به ۱۱۹۹ استاندارد هم ۱۲ کیلوگرم سبکترست و هم ۳۰ اسب در قدرت و هم ۱۷ نیوتن متر در گشتاور بیشتر از آن دارد.

این دوکاتی در بازار انگلستان ۶۴,۰۰۰ پوند (تقریبا ۱۰۳,۰۰۰ دلار) قیمتگذاری شده. البته این قیمت هنوزهم نسبت به قیمت ۸۶۶,۰۰۰ پوندی P1 یا ۸۵۳,۰۰۰ پوندی ۹۱۸ اسپایدر رقم زیادی نیست! بعد از رقابت یک مایل اعداد زیر حاصل شدند:

مدل ۱۱۹۹Superleggera P1 ۹۱۸Spyder
۴۸km/h ۱.۶۲sec ۱.۷۵sec ۱.۵۳sec
۹۶km/h ۳.۱۴sec ۳.۲۴sec ۲.۹۵sec
۱۶۰km/h ۵.۶۹sec ۵.۷۸sec ۵.۷۰sec
۲۴۰km/h ۱۰.۱۵sec ۱۱.۱۸sec ۱۱.۴۳sec
۳۲۱km/h ۲۳.۲۹sec ۲۹.۷۰sec
یک مایل ۲۵.۴۴sec@308km/h ۲۵.۴۹sec@329km/h ۲۵.۸۲sec@313km/h

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۱۰۴ دیدگاه‌ها

  1. محمدحسین پورکیوان

    ۲۱ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (73 ديدگاه)

    سلام
    به نظرم این تقابل ماشین و موتورسیکلت یکم غیر منطقیه آخه من خودم یه موتورسیکلت 250cc دارم وخیلی هم حال میکنم ولی هیچوقت موتورو شراییطشو نمیشه با ماشین مقایسه کرد آخه هر کدوم حس خاص خودشو داره حتی توی سرعت.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. پژمان

      ۲۱ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (296 ديدگاه)

      جناب سردبیر عیدتون مبارک , اگه لافراری بود……………….

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. DRAGONBORN

        ۲۱ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (1884 ديدگاه)

        چی میکرد بازم P1 اول میشد

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. پژمان

          ۲۱ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (296 ديدگاه)

          اگه لافراری بود بازم p1 اول میشد چی میگی بابا بوگاتی ویرون که شتاب 2.5 داره و awd هستش با 1001 اسب بخار قدرت نتونست حربف لافراری بشه ضمنا شتاب 0 تا 300 لافراری 15 ثانیس حالا خودت حساب کن تو مسیر 1 مایل چقدر بینشون فاصله میفته اول فکر کن بعد حرف بزن

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Carbonado Aventador

          ۲۱ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (4461 ديدگاه)

          درود بر پژمان!
          خونت رو آلوده نکن!
          0-300 لافراری 15 وp1 برابر 16.5 هست!
          ایتالیایی یه چیز دیگست!
          خوشم میاد لامبو-دوکاتی خوب حالشون رو گرفت!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. DRAGONBORN

          ۲۱ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (1884 ديدگاه)

          لافراری واقعا می تونست!!!
          فکر نکنم بتونه شکستشون بده ممدحسین

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. Alpha

          ۲۱ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (544 ديدگاه)

          دوکاتی حال p1 رو گرفت ؟ فکر کنم ویدیو رو ندیدی

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. Carbonado Aventador

          ۲۱ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (4461 ديدگاه)

          آره تو دیدی…!
          حالا خوبه خودم اولین بار بهتون گفتم…!
          انگار تو هم زمان 1 مایل رو ندیدی…!
          البته اگه می دیدی تعجب داشت….!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. Alpha

          ۲۱ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (544 ديدگاه)

          چیزی که تو ویدیو دیده میشه برنده شدن p1 و سوسک شدن دوکاتی هست ! هر وقت رانندگی یاد گرفتی بعد بیا با هم صحبت میکنیم

          موافقم 0
          مخالفم 0
        7. Ahmad..F12

          ۲۱ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (2543 ديدگاه)

          آلفا جان دوکاتی اول شد

          دقت کن داداش ;)

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. DRAGONBORN

      ۲۱ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      اه پورشه آبروریزی کرد

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Ahmad..F12

        ۲۱ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (2543 ديدگاه)

        اتفاقاً به نظر من 918 نه تنها آبروریزی نکرد بلکه برندۀ واقعی مسابقه بود

        پورشه با 184 کیلوگرم وزن بیشتر و 28 اسب بخار قدرت کمتر نسبت به مکلارن، چه در شتاب اولیه و چه در مسیر مستقیم بسیار عالی عمل کرد و فقط 0.37 ثانیه با دوکاتی و 0.33 ثانیه با مکلارن اختلاف داشت

        در نظر من پورشه برندۀ این مسابقه ست

        من که فقط قربون صدقۀ 918 میرفتم :)

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Mclaren

          ۲۳ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (1116 ديدگاه)

          مکلارن با اینکه لانچ خیلی خوبی نداشت پورشه رو شکست داد
          اینو از 0 – 60 مایلی که ثبت شده میتونین تشخیص بدین
          در ضمن توی تست پیست آلمان پورشه رکورد 7 دقیقه رو ثبت کرده و لافراری رکورد زیر 7 دقیقه و مکلارن رکورد باورنکردنی و 18 ثانیه سریعتر از لافراری مسیر رو طی کرده با توجه به اینکه پی 1 47 اسب ضعیف تر از لافراری هست.
          تو این ویدئو هم که مسیر هم مشخص نبود که پی 1 برنده بود یا دوکاتی اگر مسیر طولانی تر باشه که فک میکنم همینطوره مکلارن برنده مسابقه بود چون آخر ویدئو روی مکلارن مانور میره.
          مهم این بود خیلیاتون متوجه شدین با لانچ بد مکلارن بازم مکلارن برنده هستو پورشه 918 هم در حدش نیست

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. DRAGONBORN

      ۲۱ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      ای کاش لافراری جای دوکاتی بود

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. DRAGONBORN

      ۲۱ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      خیلی خوب میشه تو درگ ریس 5 این ماشینا باشن
      918
      لافراری
      آستریون
      P1
      بوگاتی سوپراسپرت فاینال ادیشن
      کونیخ زگ آگرا وان
      گامپرت تورنانته

      ببینیم کی واقعا شاهه کی وزیر

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. محمدحسین پورکیوان

    ۲۱ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (73 ديدگاه)

    ولی خودمونیم ها دوگاتی لامصب پورشه رو خوردش حالا که دوباره دارم نگاه فیلم میکنم واقعا تست هیجان انگیزیه …
    وقتی سوار موتوری و صدای باد شدید رو فقط میشنوی نمیتونی سر برگردونی بعد میایی فیلمو میبینی که پورشه رو با اختلاف جا گذاشتی p1 هم به زور داره خودشو نجات میده خیلی باحاله…!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهدی 911

      ۲۱ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (459 ديدگاه)

      من پورشه رو بیشتر قبول دارم تا مکلارن تنها برتری مکلارن برتری خفیف در سرعتهای بالاست دربقیه فاکتورها918 سره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. DRAGONBORN

        ۲۱ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (1884 ديدگاه)

        باهات موافقم مهدی اونم به خاطر اینه که مک لارن تو فرمول 1 توان زیادی داره

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. مهدی 911

    ۲۱ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (459 ديدگاه)

    نظر سنجی مکلارن =لایک 918= دیسلایک

    موافقم 0
    مخالفم 1
  4. ٌصفا

    ۲۱ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (19 ديدگاه)

    هر چی باشه توی این تست پورشه آخر شد !

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. DRAGONBORN

      ۲۱ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      بریتانیایی ها از تمام قابلیت پورشه استفاده نکردن خیلی دروغگو و رذلن.خیلی

      پورشه یه دکمه بوست هم داره که نزدن.اگه میزدن آتیش از اگزوزهاش خارج میشد.کل خانواده ایتالیا و بریتانیا رو سرویس می کرد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شایان

        ۲۱ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (1355 ديدگاه)

        پدال نظرات در مورد این کلیپ و بذار به شغال(روباه پیر) میگن شاهدت کیه میگه دمم پورشه 918 0-100 2.95!!!!!!!!! یارو مک لارنه مثله عقده ای ها میخواست حتما اول بشه عقده از یک کیلومتریشون معلومه برای همینه در 100 برند برتر دنیا هیچ جایی ازشون نیست فعلا که رسانه دستشونه هرچی میخوان به بیننده القا میکنن

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. Mclaren

        ۲۳ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (1116 ديدگاه)

        فک کن مجله ها و سایت های معتبر بخوان به خاطر این مسایل کل اعتبارشونو زیر سوال ببرن عزیزم پورشه 918 نمیتونه توی شتاب ثانویه مکلارن پی 1 رو شکست بده حالا شما بگو بمب از اگزوزاش بزنه بیرون
        اگر بخوایم به زمین و زمان گیر بدیم اون لانچ افتضاح مکلارن دلیل اصلی عقب افتادنشه وگرنه این اختلاف 6 ثانیه تبدیل به 12-13 ثانیه میشد.
        پی 1 حتی 0-100 در حد ام پی 4 هم القا نکرد این یعنی لانچ بد البته عوامل زیادی تاثیر داره حتی آب و هوا نوع سوخت و راننده با تجربه یا اختلاف از سطح دریا
        حرف بی پایه و حساب نزنین.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  5. مهدی 911

    ۲۱ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (459 ديدگاه)

    1=918 2=لافراری 3=مکلارن پی1

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. DRAGONBORN

      ۲۱ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      یعنی چی الان عدد بزنیم که کدومشو دوس داریم

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. وحید

        ۲۱ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (399 ديدگاه)

        نتیجه درگشونو میگه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. DRAGONBORN

          ۲۱ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (1884 ديدگاه)

          ممنون

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. مهدی 911

        ۲۱ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (459 ديدگاه)

        به ترتیب خوب بودن

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. وحید

      ۲۱ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (399 ديدگاه)

      1.لافراری
      2.مشترکن 918 و پی1
      3.تیبا

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. DRAGONBORN

    ۲۱ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (1884 ديدگاه)

    P1 هم ماشین خوبیه ولی من 918 رو بیشتر دوست دارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. مصطفی

    ۲۱ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (450 ديدگاه)

    اگر لافراری رو هم می یوردن می شد بهترین درگ سال!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. مصطفی

    ۲۱ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (450 ديدگاه)

    مک لارن می تونست شروع بهتری داشته باشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. DRAGONBORN

      ۲۱ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      نه نمی تونست دیف عقبه دو دیف که نیست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. مصطفی

    ۲۱ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (450 ديدگاه)

    نظر سنجی:
    پورشه:دیس لایک
    مک لارن:لایک

    موافقم 0
    مخالفم 1
  10. یونس

    ۲۱ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (100 ديدگاه)

    آقا می تونستی همه ی حرف هاتون رو در یک نظر بزارید نه در 7 نظر جداگانه.
    واقعا مدیریت پدال نباید اسپم ها رو تایید کنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. شایان

    ۲۱ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (1355 ديدگاه)

    الان ما چی بگیم بگیم مک لارن تند تر میره خب چرا تست دو ماشین نبود باز این انگلیسی های ترسو بزدلیشونو ثابت کردن زنده باد پورشه 918

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. bardia

    ۲۱ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (181 ديدگاه)

    دوکاتی قورتشون داد
    فقط بخاطر ضریب دندش بود که اخرش عقب افتاد چون از 290 بالاتر نمیرفت سرعتش
    لافراری اگه بود که قورتشون میداد صحبت پی وان نبود

    هم وزنش خیلی کمتره هم ایروداینامیک بهتری داره هم قدرت بیشتری داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. حسین

    ۲۱ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (1364 ديدگاه)

    درود. اولا جای لافراری خیلی خالی بود. دوما یادتونه یه مدتی تو پدال شایعه شده بود که صفر تا صد پورشه 2.2 ثانیه س؟؟؟؟ فکر کنم لافراری بود اول میشد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. DRAGONBORN

      ۲۱ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      شایعه چیه واقعی بود

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. حسین

        ۲۱ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (1364 ديدگاه)

        واقعی بود؟؟؟ پس چرا اینجا 2.9 شده؟؟؟؟ منبع حرف اونایی که میگن 2.2 چیه؟؟؟ توی سایت آتو کار زده 2.5 و خیلی جاهای دیگه هم 2.6 زده شده. این از منبع حرف من..

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. فریا

          ۲۱ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (684 ديدگاه)

          خب دیگه اینا فقط بلدن آمار خودشونو خوب بدن بیرون و رقباشونو با حرفای بی اساس و مزخرف بکوبن .

          الان مثلا همین کوروت ZR1 C6 که همه جا داد میزنن هندلینگ نداره و … تو نوربرگ رینگ یه دونه هم مزراتی ، پاگانی ، کونیگ زگ ، لامبورگینی یا فراری نتونسته ازش جلو بزنه !! خب این درگ نیست که ! این انواع پیچ خطرناک توش هست و هندلینگ ماشین اینجا معلوم میشه ! خب کو اون هندلینگ لامبو و فری و پاگانی و مزراتی و هزاران چیز دیگه که قیمتشون خدا برابر کوروت هست ؟؟؟؟

          کامارو Z-28 با 505 اسب بخار Lexus LFA و چندین نوع گالاردو ( گایاردو ) و مورسیه لاگو و پورشه 911 توربو و … رو پشت سر میذاره !

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. حسین

          ۲۱ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (1364 ديدگاه)

          ببخشید با موبایل اومدم اینجوری کامنت گذاشته شد. شرمنده دوستان

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. حسین

        ۲۱ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (1364 ديدگاه)

        واقعی بود؟؟؟ پس چرا اینجا 2.9 شده؟؟؟ اونایی که میگن 2.2 منبع حرفشون چیه؟؟ توی سایت آتوکار زده 2.5 و خیلی جاهای دیگه 2.6 زده شده. این از منبع حرف من

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. حسین

        ۲۱ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (1364 ديدگاه)

        واقعی بود؟؟؟ پس چرا اینجا 2.9 شده؟؟؟ اونایی که میگن 2.2 منبع حرفشون چیه؟؟ توی سایت آتوکار زده 2.5 و خیلی جاهای دیگه 2.6 زده شده. این از منبع حرف من..

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. حسین

      ۲۱ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1364 ديدگاه)

      واقعی بود؟؟؟ پس چرا اینجا 2.9 شده؟؟؟؟ منبع حرف اونایی که میگن 2.2 چیه؟؟؟ توی سایت آتو کار زده 2.5 و خیلی جاهای دیگه هم 2.6 زده شده. این از منبع حرف من..

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مهدی 911

        ۲۱ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (459 ديدگاه)

        همونایی میگن که رکورد مکلارن پی1رو2/6 اعلام کردندچطور911توربو اسب با560اسب بخار2/6رومیزنهولی918نمیتونه با887اسبنمیتونه2/2بزنه نه مکلارن نه918رکورد0-100خوبی نزدند کاراند درایو رکورد پورشه رو2/2ومکلارن رو2/6ثبت کرده چطور نمیگی مکلارن تو اینتست 3/24 روزده که باعملکرد واقعی اختلاف فاحش داره سند حرف من کار اند درایوه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. حسین

          ۲۱ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (1364 ديدگاه)

          شما یه بار سایت کار اند درایو رو چک میکردی میدیدی که 2.6 زده!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. حسين

          ۲۱ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (1364 ديدگاه)

          راستی یه چیزی که یادم رفت بگم اینه که شتاب فقط به اسب بخار بستگی نداره. شما باید وزن ماشین ها و گشتاورشون رو هم در نظر بگیری. یه چیزی هم این وسط هست به نام گیربکس که نقش اساسی در شتاب ماشین داره.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  14. شایان

    ۲۱ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (1355 ديدگاه)

    به شغال(روباه پیر) میگن شاهدت کیه میگه دمم پورشه 918 0-100 2.95!!!!!!!! یارو مثله عقده ای ها میخواست اول بشه خاک بر سر هرچی انگلیسیه برای همینه که تویه صد برند برتر آثاری ازشون نیست عقده از یک کیلومتریشون مشخصه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. سعید

    ۲۱ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (481 ديدگاه)

    واقعا جای لافراری خالی بود درگ موتور سیکلت با ماشین یه رقابت نا برابره با اینکه تو تست شتاب زمان مشابهی دارن ولی اگه مشخصاتی از قبیل نسبت وزن به نیرو و قدرت و….ی دوکاتی بجای یک ماشین بود کم میاورد ولی خودمونیما دوکاتی 1199 و دیاول با همه کل انداختن!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. DRAGONBORN

    ۲۱ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (1884 ديدگاه)

    از حق نگذریم دوکاتی خیلی گرونه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. DRAGONBORN

    ۲۱ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (1884 ديدگاه)

    120 هزار دلار واسه یه موتور!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. وحید

      ۲۱ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (399 ديدگاه)

      واقعا خیـــــــــــــــــــــــــلــــــــــــــــــــــــــــی گرونه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Carbonado Aventador

        ۲۱ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (4461 ديدگاه)

        اندازه یه gtr قیمتشه…!
        البته حق هم داره گرون باشه…!
        اولا چون تکنولوژی خیلی بالایی داره،دوما یه ایتالیایی هست…!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. وحید

          ۲۱ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (399 ديدگاه)

          یه جور میگی ایتالیایی انگار ایتالیا ژاپنه♥!!
          فیات سیه نا هم واسه ایتالیاست! شبیه سیب زمینیه

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. DRAGONBORN

      ۲۱ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      بوگاتی سوپراسپرت کجاست؟؟؟هان

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. DRAGONBORN

        ۲۱ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (1884 ديدگاه)

        درگ عادلانه اس نبود.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  18. DRAGONBORN

    ۲۱ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (1884 ديدگاه)

    یه پورشه 999 هم بزنن خوب میشه.

    هه هه هه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. علی عقیلی

    ۲۱ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (118 ديدگاه)

    سلام
    کاشکی لافراری بود که نشونشون میداد

    اقای DRAGONBORN
    دوس داری کامنت هات چندتا بشن که دست ازین کارات برداری !!!!
    خجالتم خوب چیزیه
    اقای پدال شما خیلی از کامنت های مفید و سازنده ی بچه های خوب این سایت رو تایید نمیکنی
    اصلا شاید همین کامنت رو هم تایید نکنی
    ولی حرف های بی فایده و الکی بعضی ها رو کاملا تایید میکنی !!!!
    فضای ساید رو به …. کشیدن دیگه .
    یه کاری کن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. DRAGONBORN

      ۲۱ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      به تو مربوط نیست
      کاسه داغتر از آش نشو

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. حسين

        ۲۱ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (1364 ديدگاه)

        کاسه داغ تر از آش نیست. همه بچه ها به رفتارت اعتراض دارن

        موافقم 0
        مخالفم 0
  20. esi

    ۲۱ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (40 ديدگاه)

    دوستان لطفا راجع به لافراری چیزی نگن که میتونه بوگاتی رو بگیره
    ده سال از طراحیه بوگاتی ویرون میگذره هنوز کسی نتویسته بگیرتش
    فراری با این همه تجربه که از فرمول وان داره نمی تونه یه ماشین بسازه که ویرون رو بگیره
    بعدشم اگه بتونه به زور ویرون رو بگیره دیگه ویرون سوپر اسپرت رو عمرا بگیره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. وحید

      ۲۱ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (399 ديدگاه)

      موتورای فراری قضیش کلا با موتور دوپینگی بوگاتی فرق داره. اونجورام که شما میگی نیست

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. esi

        ۲۱ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (40 ديدگاه)

        چرا دوپینگی؟؟؟؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. وحید

          ۲۱ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (399 ديدگاه)

          چون هم حجمش بالاست هم 4تا توربوشارژر داره در حالی که فراری اکثر پیشرانه هاش تنفس طبیعین تو طی تاریخش هم هر وقت احیانا از توربو استفاده کرده حجم موتورشم کرده. امیدوارم تونسته باشم منظورمو برسونم

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. esi

          ۲۱ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (40 ديدگاه)

          آقا آخه اصلا نه تنها فراری بلکه هیچ کارخونه دیگه ای نمیتونه همچین موتوری بسازه

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. Mclaren

        ۲۳ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (1116 ديدگاه)

        رفیق عزیز اسی جان فک کنم اصلا توی یوتوب دور نزدی الان خیلی از سوپراسپرتا بوگاتی رو قورت دادن هر روز هم داره تعدادشون زیاد میشه
        1. پی 1 بوگاتی سوپر اسپرت رو شکست داد
        2. لافراری هم تونست به خوبی بوگاتی رو شکست بده
        3. کنیخزگ آگرا هم همینطور
        4. ونوم جی تی هم همینطور

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. صادق

      ۲۱ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (2124 ديدگاه)

      آقا esi، درمورد درگ لافراری با ویرون سوپر اسپرت نظری نمیدم، چون هنوز درگی ازش ندیدم

      ولی درمورد ویرون 1001 اسبی باید بگم به راحتی هر چه تمام تر از این ماشین پیروز شد و در تمام نقاط مسیر از بوگاتی جلو بود

      و اینکه این مسابقه 2 بار تکرار شد تا اگر مسابقه ی اول دچار مشکل بوده، مسابقه ی دوم رو معیار قرار بدن، و جالب اینکه در هر 2 مسابقه لافراری پیروز شد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. حسين

        ۲۱ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (1364 ديدگاه)

        در تکمیل حرفای صادق منم بگم که این دوتا ماشین هر کدوم رقبای جداگانه ای دارن و فراری هیچ وقت هدفش رقابت با بوگاتی نبوده.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. esi

        ۲۱ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (40 ديدگاه)

        آقا صادق یه سوال داشتم فراری با این همه تجربه بعد چند سال تونسته بوگاتی رو بگیره؟؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. صادق

          ۲۱ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (2124 ديدگاه)

          داش esi شما هزارتا سوال بپرس، تا اونجا که اطلاعاتم قد بده در خدمتتم.

          در مورد این سوالتم باید بگم، در وهله ی اول مقایسه ی ماشینای فراری با بوگاتی کار خیلی درستی نیست و هدف تولیدشون با همدیگه متفاوته.
          من چون شما بهش اشاره کردی پاسخ دادم.

          یه نکته ی دیگه اینکه بحث توانایی نداشتن فراری نیست، بحث سر اینه که بوگاتی روی این ماشین داره ضرر میده و خیلی از هزینه های تولیدش در صورت کم اومدن توسط فولکس تامین میشه

          ولی فراری نمیخواد که روی خودروی تولیدیش ضرر بده و این رو هم از اینجا میشه فهمید که فراری پر سود ترین سوپراسپرت ساز جهان هستش

          اگر بحث توانایی باشه، شما به موتورهای سری های XX و یا موتور های فرمول وان دقت کن و ببین توانایی فراری توی تولید موتورهای پرقدرت چقدر بالاست.

          ارادت.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. esi

          ۲۱ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (40 ديدگاه)

          ما چاکرم شمام هستیم
          بوگاتی روی هر ویرون یه چیزی حدوده 6 میلیون دلار ضرر میده ولی اینکه فراری نمیخواد ضرر بده برا خودش خوبه نه برا خریدار بعدم اینکه فراری از راه های دیگه هم مثل خانواده فراری و فروش ماشین های فرمول وان قدیمیش به بعضی مشتری های خاصش کلی سود میکنه
          ولی خداوکیلی بوگاتی چیزه دیگه ای وتو ایتالیایی ها هم لامبورگینی چیزه دیگه ای

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. صادق

          ۲۱ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (2124 ديدگاه)

          اینجوری هم نیست داداش، اگه برای مشتری ها خوب نبود اینقد سریع ماشیناش فروش نمیرفتن

          یا برای 499 تا لافراری حدود 1500-1600 تا درخواست داده نمیشد!!

          پس حتما فراری یه چیزی داره که اینهمه خواستار و هوادار داره

          در مورد اینهم که میگید لامبو و بوگاتی یه چیز دیگه هستن، باید بگم خب این نظر شخصی شماست، از نظر من فراری یه چیز دیگه اس

          درمورد بوگاتی هم همونجور که گفتم اصلا قابل قیاس نیستن، این 2 شرکت، خودروهاشون رو با دو هدف کاملا متفاوت تولید میکنن

          ارادت.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  21. فریا

    ۲۱ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (684 ديدگاه)

    خب خب پس پورشه دروغ هم میگه !
    تو ویکیپدیا نوشته 0-96 918 اسپایدر 2.2 ثانیه س ! ولی اینجا 0-96 رو دقیقا برابر با Corvette Z06 C7 رفت . نکنه میخواین بگین اشکال از راننده بوده ؟ :-D

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. مهدی 911

      ۲۱ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (459 ديدگاه)

      هیچوفت دروغ نمیگه خاصیت ماشینای پورشه شتاب بالای اوناست چطور نمیگی مکلارن که شتابشو2/6 ثبت کرده چرا الان 3/24زد نمیگم پورشه درسرعتهای بالا مکلارن رو میبره ولی مطمئنا هردو ازعملکرد اصلی فاصله داشتند

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. DRAGONBORN

        ۲۱ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (1884 ديدگاه)

        پورشه راستگوترین شرکته

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. مهدی 911

      ۲۱ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (459 ديدگاه)

      هیچوفت دروغ نمیگه خاصیت ماشینای پورشه شتاب بالای اوناست پورشه911 توربواس 560 اسبی2/6رو میزنه بعد 918با887اسب نتونه2/2 بزنه چطور نمیگی مکلارن که شتابشو2/6 ثبت کرده چرا الان 3/24زد نمیگم پورشه درسرعتهای بالا مکلارن رو میبره ولی مطمئنا هردو ازعملکرد اصلی فاصله داشتندوچیزی که مسلمه918حداقل درشتاب 0-100 حرف اولو میزنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. reza

        ۲۲ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (90 ديدگاه)

        اون که آره.صفر تا صد ۹۱۸ توی دنیا تکه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. Mclaren

      ۲۳ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1116 ديدگاه)

      بحث دروغ نیست بحث راننده و لانچ راننده هم خیلی تاثیرگذاره با یک درگ نمیشه گفت اینا دروغ میگن
      قبل از تایید رکورد هاشون کلی تست و آزمایش روشون انجام میشه
      توی این کلیپ شکست دادن لافراری و پورشه 918 توسط پی 1 رو میبینین
      http://www.aparat.com/v/XNADr
      اما من هیچوقت نمیام نتیجه کلی بگیرم در همه شرایط پی 1 میتونه لافراری رو شکست بده ویا برعکس
      فقط یه چیز جالبی که معمولا از شتاب ثانویه مکلارن دیدم جامپ کردن سرعت از 170 کیلومتر به 210 کیلومتر و حتی توی سرعت 260 تا 280 هم همینطوره به مهمین دلیل علاوه بر شتاب اولیه ثانویه خوبی داره بر عکس 918 و تقریبا در حد لافراری.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. شایان

      ۲ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (1355 ديدگاه)

      پورشه دروغ میگه عمو انگلیسی ها بزرگترین دروغگویان تاریخن(بهت پیشنهاد میکنم بجای مطالعه در مورد اتومبیل اول بری تاریخ بخونی که یاروتو خوب بشناسی) اصلا دروغ و ریا کاری و رذالت تویه خونشونه شتاب پورشه2.2 هست و در این کلیپ به عینه میخواد بگه p1 بهتره در صورتیکه دروغ محضه حتی شتاب 0-160 پورشه هم خیلی بالاتر از اینه مگه میشه یه انگلیسی خودشو خراب کنه بعد از یه آلمانی تمجید کنه اینا پرچم انگلیس و رویه مک لارن میزنن که به همه بگن انگلیسیه تا این حد کمبود دارن اونوقت انتظار داری p1 و از پورشه پائینتر نشون بدن اگر راست میگن یه راننده حرفه ای بذارن پشته پورشه(و البته نماینده پورشه هم باشه) اونوقت بهت میگم p1 ماله این حرفا نیست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  22. Saied

    ۲۱ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    جای اقا محسن خالی! اخه یه زمانی خیلی سره ٩١٨ با من بحث میکرد! حال کردم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. صادق

    ۲۱ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (2124 ديدگاه)

    یا حق

    دوستان هوادار پورشه، 918 شتاب 2.2 رو زده و همینطور شتاب 0-100 mph رو در 4.9 زده و 1/4 مایل هم در 9.8 میره، درسته؟؟

    یعنی با این اوصاف شتاب پورشه از لافراری بهتره

    پس چرا فراری 1/4 مایل رو در 9.6 میره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    پس آمار پورشه رسمیت نداره، لطفا منطقی باشید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. صادق

    ۲۱ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (2124 ديدگاه)

    و یه نکته ی دیگه، فقط و فقط و فقط کار اند درایو یه همچین آماری بیرون داده (یا حداقل من ندیدم) و همه جا شتاب 918، 2.6 و یا در بهترین حالت 2.5 ثبت شده

    در ویکی پدیا هم شتاب 2.2 رو از قول مجله ی کار اند درایو ثبت کرده، و اگه 2 خط بالاترش رو بخونید، خود پورشه 0-100 این ماشین رو 2.6 ثبت کرده.

    ارادت.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهدی 911

      ۲۱ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (459 ديدگاه)

      اولا اکثر سوپر اسپرتها فراتر از انتظار خود شرکت ظاهر میشن مثلا911توربواسشتاب رسمی رو 3اعلام میکنه ولی 2/6روهم میزنه ثانیا شما تو سایت کاراند درایو قسمت پورشه که یکی از گزینه ها918هستش رو خوب نگاه کن بعد بگو نمیتونه البته قبول دارم فراری ومکلارن درسرعتهای بالا بهتر عمل میکنن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. صادق

        ۲۱ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (2124 ديدگاه)

        داش مهران، شما کامنت منو با دقت نخوندید

        داداش، این جمله ی کامنت بالایی منو دقت کن : “و یه نکته ی دیگه، فقط و فقط و فقط کار اند درایو یه همچین آماری بیرون داده”

        من حرف شما دوستانم درمورد سایت کار اند درایو قبول دارم، ولی هیچ منبع دیگه ای به صورت رسمی 2.2 رو تایید نکرده و هیچ تاییدی از سمت خود پورشه هم موجود نیست

        آمار های ثبت شده در پیست تا الان گویای برتری لافراری نسبت به هم ردیف هاش بوده (زمانهای 1/4 و 1/2 و 1 مایل)، رو همین حساب هست که میگم شتاب پورشه 2.2 نیست (یا حداقل در شرایط طبیعی نیست)

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. حسين

        ۲۱ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (1364 ديدگاه)

        من چند بار کار اند درایو، قسمت پورشه، گزینه 918 رو چک کردم. باور کنید 2.6 زده و توی رنکینگش هم لا فراری اوله و 918 دوم و مک لارن سوم.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  25. میلاد

    ۲۱ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (221 ديدگاه)

    کابین P1 به راستی نا امید کننده س.
    هیچ اثری از از لوکس بودن توش نیست.
    هیچ روحی…و بی نهایت خشک.
    انگار موقع طراحی صرفا به مسابقه و پیست فکر می کردند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. enzo

      ۲۱ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (321 ديدگاه)

      خوب خودشونم قبلا گفتن که هدف وتمرکز p1 سریعتر بودن تو پیست و جاده هست نه راحتی. p1 یه ماشین با DNA مسابقه ای هست نه یه ماشین لوکس با کابین لوکس و وزن اضافه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. میلاد

        ۲۱ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (221 ديدگاه)

        پورشه عملکرد مشابه رو با کابین شیک ارائه می ده.
        بعد هم پورشه به هدف اصلی یک هایبرید که آلایندگی کم بوده خیلی بیش تر از P1 رسیده.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  26. enzo

    ۲۱ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (321 ديدگاه)

    این همه نق زدن برای چیه
    اتوکار این تست رو گرفته که جزء معتبرترین مجلات خودرویی دنیاس و نمیاد خودشو خراب کنه با تقلب
    هردوتا ماشین تو این تست 0-100 کمتر از رقم ادعایی داشتن نه فقط پورش اون رکورد 2.5 و 2.2 ثانیه هم قرار نیست تو تمام تستا و تحت هر شرایطی تکرار بشه دلیلشم خیلی چیزا میتونه باشه از لانچ متوسطی که داشتن به خصوص مک لارن تا ارتفاع محل تست از سطح دریا،وضعیت تایرا، میزان و کیفیت سوخت و….
    من کلیپ دیدم از جفتشون رکوردای بهتر ار اینم زدن این یه تست رودررو بود تا یه سری چیزا که که تقریبا از قبل معلوم بود کامل مشخص بشه
    میشد حدس زد تو 60مایل پورش به خاطر دو دیف بودن سریعتر باشه و تا 160 مایل هم جلو بمونه و بعدش مک لارنه که جلو میفته و تو 200 مایل که اختلافشون کاملا قابل توجه هست بیشتر از 6ثانیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. DRAGONBORN

      ۲۳ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      بسه دیگه اه چقدر کل کل میکنین

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. شایان

      ۲ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (1355 ديدگاه)

      ارزش خراب کردن داره چون بین بهترین و سریعترینهاست و یه مجله انگلیسیه و نمیشه بهش اعتماد کرد کاملا از طرز رانندگی مشخصه…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Mclaren

        ۲ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (1116 ديدگاه)

        شما ویدئو رو ببین که پورشه ته ته تکنولوژیش له شد و این یعنی ادعای پوچ یعنی شکست یعنی نباید دیگه با گنده تر از خودش شوخی کنه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. reza

          ۲۲ خرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (90 ديدگاه)

          اینم در نظر بگیر که انگلیسیا تستش کردن

          موافقم 0
          مخالفم 0
  27. esi

    ۲۱ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (40 ديدگاه)

    دوستان منتظر اومدن بوگاتی شیرون باشن که 1500 اسب بخار تولید میکنه که دیگه فکر کنم تا بیشتر از 10 سال هم طول بکشه تا فراری بتونه یه ماشین بسازه که بگیرنش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. McLaren Automotive

    ۲۱ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (246 ديدگاه)

    هر چی بگیم پورشه فلان کرد و….. مهم نیست .
    مهم اول شدن مکلارنه و این یعنی قدرت مطلق
    i hate porsche

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شایان

      ۲ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (1355 ديدگاه)

      پورشه لازم نیست به امثال شما توضیحی بده پورشه میگه من 918 میزنم که p1 رو میگیره و اینو ثابت کرده حالا ما حرفه اونا رو باور کنیم یا شما رو قضاوت با بقیه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  29. esi

    ۲۱ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (40 ديدگاه)

    آقا خب اینجا فقط من طرفدار بوگاتیم هرچی راجع به بوگاتی میگم ده تا
    طرفدار فراری میریزن سرم
    ولی شما طرفدارای فراری هم کم کم به بی نظیر بودن بوگاتی پی می برید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. danial

    ۲۲ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (10 ديدگاه)

    اگر موتوره نهایت سرعتش بیشتر بود به هیچ وجه نمیتونستن بگیرنش این کاملاً مشخصه که یک سور بایک میتونه با یک سور کار برابری در سرعت و شتاب کنه و برای همین هستش که بایک ها همیشه دلچسب و لذت بخش هستن.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا