موتورسیکلت

حراج یک دوکاتی دزموسدیچی RR کمیاب و نادر

امروز می‌خواهیم یک موتورسیکلت کمیاب را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم. این دوکاتی دزموسدیچی RR کم کارکرد یکی از تنها ۱۵۰۰ نسخه‌ی ساخته شده بود و هر یک در آن زمان قیمت قابل‌توجه ۷۲ هزار دلاری داشته است.


گفته شده دزموسدیچی RR کپی واقعی بایک مسابقه‌ای دوکاتی در مسابقات موتو جی پی بوده و البته حروف RR مخفف کلمات رپلیکای مسابقه‌ای می‌باشد. این موتورسیکلت بین ماه‌های اکتبر ۲۰۰۷ تا دسامبر ۲۰۰۸ ساخته شده و البته قیمت بالای آن با گارانتی و سرویس سه سالانه، سیستم اگزوز مسابقه‌ای و همچنین برنامه‌های سفارشی سوخت و جرقه‌زنی توجیه می‌شود.


این نمونه‌ی ویژه که به فروش می‌رسد از گرافیک‌های تیم ورژن سود برده و شاهد نوارهای سفید در بخش جانبی آن هستیم. از جمله شاخصه‌های بصری این موتورسیکلت می‌توانیم به بدنه‌ای فیبر کربنی، ساب فریم از جنس فیبر کربن، سیستم تعلیق Ohlins، کلاچ بهتر، ترمزهای برمبو، رینگ‌های فورج کاری شده‌ی منیزیمی و… اشاره کرد.


بنا به گفته فروشنده، دوکاتی دزموسدیچی RR به مدت ۱۰ سال در یک کلکسیون شخصی قرار داشته و تنها چند بار در رویدادهای شخصی و محلی حضور داشته است.


پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۹۸۹ سی‌سی موتورسیکلت مورد بحث قدرت ۲۰۰ اسب بخاری و گشتاور ۱۱۶ نیوتون متری داشته و با این مشخصات می‌تواند به سرعت ۳۰۳ کیلومتر در ساعت دست یابد. بهترین موضوع اینکه کارکرد دزموسدیچی مورد بحث تنها ۴۰۲ کیلومتر می‌باشد.


این موتورسیکلت در زمان خود تنها دوکاتی ۴ سیلندر بوده اما امروزه شاهد تولید مدل پانیگیل V4 هم هستیم که حتی قوی‌تر بوده و موضوع مهم‌تر اینکه از سیستم‌های پیشرفته‌تر همچون کنترل کشش و کنترل لغزش سود می‌برد. البته پانیگیل ارزان‌تر هم بوده اما همانند دزموسدیچی RR سقف تولید محدودی ندارد. بالاترین پیشنهاد برای خرید این موتورسیکلت تا زمان نگارش خبر ۵۵ هزار دلار بوده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. حسین

    ۱۲ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (2824 ديدگاه)

    مرسی بابت تنوع مطالب!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. بهراد

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (753 ديدگاه)

    فک کردم الانه که بگن مال خانم دکتر هم بوده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. tiamat

    ۱۹ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (2 ديدگاه)

    پیشنهاد بنده: 56000 $

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. امین سوارپور

    ۲۸ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    عالی.عاشق رنگ قرمز هستم خیلی ب کایتای اطرافش جلوه داده.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا