مسابقاتموتورسیکلت

زارکو و داویتسیوزو، سریع ترین های روز اول تمرین موتو جی پی جمهوری چک

در تمرین اول، که به دلیل بارش باران در پیست خیس انجام می شد، یوهان زارکو فرانسوی موتورسوار تیم Monster Yamaha Tech 3 ، توانست با ثبت رکورد ۲ دقیقه و ۵ ثانیه و ۲۱ هزارم ثانیه، بهترین زمان را ثبت کند. مارک مارکز(Repsol Honda Team) دومین مرد سریع در باران بود و خورخه لورنزو(Ducati Team) هم زمان خوبی ثبت کرده و سوم شد. دنی پدروسا، ولنتینو روسی، ماوریک وینیالز، دنیلو پتروچی، هکتور باربارا، الیش اسپارگارو و یوناس فولگر نیز نفرات چهارم تا دهم را تشکیل دادند.

آندره ایانونه موتور سوار ایتالیایی تیم Suzuki Ecstar نیز دچار حادثه در پیچ ۱۰ شد ولی آسیب زیادی ندید و دوباره به تمرین برگشت.

در تمرین دوم که در پیست خشک برگزار شد، آندره داویتسیوزو، توانست با اختلاف ۰.۴ ثانیه نسبت به یوناس فولگر، صدر نشین جدول تمرین دوم شود. دنیلو پتروچی نیز سومین موتور سوار سریع تمرین دوم بود.

یوهان زارکو، سریع ترین مرد تمرین اول، چهارم شد و هکتور باربارا از تیم Reale Avintia Racing به رده پنجم دست یافت. اسکات ردینگ از تیم Octo Pramac Racing و دنی پدروسا نیز ششم و هفتم شدند.

کال کراچلو، قهرمان مسابقه ۲۰۱۶ این پیست نتوانست مقامی بهتر از هشتمی به دست آورد و الیش اسپارگارو و مارک مارکز نهم و دهم شدند.ماوریک وینیالز، آلوارو باتیستا، پُل اسپارگارو، ولنتینو روسی و خورخه لورنزو نیز رده های یازدهم تا پانزدهم را به دست آوردند.

تیم دوکاتی در این تمرین، قطعه ایرودینامیکی جدیدی را تست کرد. این قطعه در قسمت جلوی موتور خورخه لورنزو نصب شده بود و هنوز اسمی برای آن انتخاب نشده.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Babak

دانش‌آموخته‌ی مهندسی مکانیک، عاشق خودرو، نویسنده و مترجم پدال

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. peyman

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (269 ديدگاه)

    پیکج های ایرودینامیک دوکاتی خیلی جالب و خنده داره
    تو تست های پیش فصل هم یک همچین پکیجی استفاده کردن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. بهزاد

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (2372 ديدگاه)

    با عرض پوزش،
    در تمرینات و تست های تابستانی فرمول 1 در مجارستان ماشین مک لارن توانست زمان 1.17.35 بزنه که توسط راننده ذخیره بوده و اختلافش با فراری حدود 0.2 بوده و اگر آپگریدها درست بوده باشه نشان میده این تیم تونسته به کورس رقابت برگرده و این زمان به نسبت هفته ی قبل حدود یک ثانیه بهبود داشته.
    با همه ی تفاسیر منتظر رقابت بلژیک در چند هفته ی بعد خواهیم بود تا ببینیم مک لارن و هوندا چه قدر پیشرفت داشته اند.
    به امید رقابت جذاب موتوجی پی یک شنبه و قهرمانی دکتر!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا