موتورسیکلت

ام وی آگوستا 800 RR LH44 نسخه لوئیس همیلتون

لوئیس همیلتون به خاطر رانندگی در مسابقات فرمول ۱ شناخته می‌شود اما او طرفدار پر و پا قرص موتورسیکلت‌ها نیز هست.


این قهرمان جهان با موتورسیکلت‌ساز نامی جهان یعنی ام وی آگوستا در زمانی که مدت کوتاهی زیر چتر حمایتی مرسدس بنز قرار داشت همکاری کرده است؛ اما اگرچه از آن زمان تاکنون هر دو شرکت راه خود را از یکدیگر جدا کرده‌اند اما همکاری بین همیلتون و ام وی آگوستا ادامه یافته و منجر به تولید موتورسیکلت مخوف و ویژه‌ای شده است.


این نسخه LH44 که بر پایه مدل آگوستا Brutale 800 RR ساخته شده یک نسخه نیکد خیابانی بوده و دارای پیشرانه ۳ سیلندر ۸۰۰ سی‌سی با قدرت ۱۴۰ اسب بخار و گشتاور ۸۷ نیوتون متری می‌باشد. وزن موتورسیکلت مورد بحث تنها ۱۷۲ کیلوگرم است و می‌تواند به حداکثر سرعت ۲۴۴ کیلومتر در ساعت دست یابد.


این نسخه سفارشی دارای گاردهای CNC برای کلاچ و آلترناتور و همچنین پوشش فیلتر هوا می‌باشد. مقادیر زیادی فیبر کربن نیز به همراه پوشش سرامیکی برای قطعات کلیدی بکار رفته و اگزوز موتورسیکلت LH44 هم پوشش مشکی دارد. این بایک رنگ قرمز و مشکی به خود گرفته و گفته می‌شود حاصل همکاری لوئیس همیلتون با تیم طراحی ام وی آگوستا بوده است.

پس از معرفی نسخه‌های مشابه درگستر و F4 ویژه، تولید جدیدترین موتورسیکلت ویژه همیلتون از تابستان سال جاری شروع می‌شود. تنها ۱۴۴ دستگاه از این موتورسیکلت ساخته می‌شود و هریک به‌صورت انفرادی شماره‌گذاری شده و شماره ۴۴ بکار رفته در نام آن نیز به شماره خودروی همیلتون در زمانی که هنوز قهرمان جهان نشده بود اشاره دارد. موتورسیکلت LH44 جدید آگوستا قیمت ۲۴۱۴۴ یورویی دارد.

با این قیمت می‌توانید یک دستگاه مرسدس CLA پایه بخرید که فضای کافی برای سوار شدن دوستانتان را نیز دارد اما خب هرگز نخواهید توانست به شتاب موتورسیکلت یاد شده برسد. خب پس بنشینید و فکر کنید که کدام گزینه برای شما بهتر است!

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Hamid.Hellcat

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1198 ديدگاه)

    من اگه تو این خراب شده نبودم و توانایی مالی شو داشتم، بعد از خرید یک سدان و کوپه ی اسپرت حتما یک موتور خوب میخریدم.

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. ahmad

      ۲۵ خرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (659 ديدگاه)

      من اگه تو این خراب شده نبودم و توانایی مالی شو داشتم، قبل از خرید یک سدان و کوپه ی اسپرت حتما یک موتور خوب میخریدم.

      موافقم 1
      مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا