مسابقاتموتورسیکلت

وینیالز: امتیازهای از دست رفته یعنی شروع دوباره از صفر

ماوریک وینیالز گفته که بدست آوردن نتایج ضعیف در مسابقات اخیر، باعث از دست رفتن دستاوردهای او در مراحل اولیه فصل شده و او نیم‌فصل دوم را “از صفر” شروع خواهد کرد.

وینیالز که بعد از دو سال حضور در تیم سوزوکی اکستار، در فصل جدید به موویستار یاماها آمد، فصل را با بهترین شرایط شروع کرد و پس از ثبت بهترین زمان‌ها در تمامی تمرینات پیش فصل، در دو گرندپری آغازین ۲۰۱۷، یعنی مسابقه‌های قطر و آرژانتین نیز روی سکوی اول رفت تا شروع خوب خود را کامل کند. این موتورسوار اسپانیایی که بعد از ششمین گرندپری، موجلو ایتالیا، با اختلاف ۲۶ امتیاز صدرنشین بود، در تنها دو مسابقه، پیشتازی امتیازی خود را از دست داده و با دهم شدن در بارسلونا و تصادف در آسِن هلند، از صدر جدول فاصله گرفت.

حال با کسب مقام چهارم در زاکسنرینگ، او در آستانه تعطیلات تابستانی مسابقات، با اختلاف ۴ امتیاز نسبت به مارک مارکز، در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار دارد.

من مطمئناً ناامید هستم. ما در چهار مسابقه امتیازهای زیادی از دست دادیم. قسمت اول فصل به ما اثبات کرد که قوی هستیم و قسمت دوم، اثبات کرد که باید یاد بگیریم. من تلاش می‌کنم که یاد بگیرم و برای نیمهٔ دوم فصل، بیشترین تلاشم را خواهم کرد. این اولین سالی است که در کورس رقابت برای کسب قهرمانی قرار دارم. همیشه تلاش در ارائه بهترین عملکرد دارم. اما بعضی اوقات حتی با ارائه بهترین عملکرد، مجبورم به مقام چهارم یا پنجم رضایت دهم.

او همچنین گفت که در مسابقه آخر، تصادف پیست آسِن را همیشه به یاد داشته.

در آسن، فقط قصد اول شدن داشتم، نمی‌خواستم چهارم یا پنجم شوم. اگر باتجربه بودم ریسک نمی‌کردم و در آن مسابقه پنجم می‌شدم و حالا در نیم‌فصل نفر اول جدول بودم.

وینیالز عنوان کرد که قصد دارد بعد از تعطیلات یک‌ماهه تابستانی، شروعی همانند شروع فصل داشته باشد.

این شبیه شروع دوباره از صفر است. ما باید در تعطیلات نهایت تلاش خود را انجام دهیم. باید سعی در بهبود عملکرد خود و موتور در این یک­ماه داشته باشیم و در گرندپری جمهوری چک، به عملکرد ۱۰۰ درصدی برسیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Babak

دانش‌آموخته‌ی مهندسی مکانیک، عاشق خودرو، نویسنده و مترجم پدال

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. peyman

    ۱۳ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (284 ديدگاه)

    از پوشش خبر های حوضه موتور اسپورت خیلی خیلی متشکرم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا