مک لارن

بررسی مک‌لارن P1، موشک انگلیسی

با معرفی مک‌لارن P1 از همان اول مشخص بود که با یک سوپرماشین هیجان‌انگیز روبرو هستیم. تست شتاب این خودرو نشان داد که P1 قادر است تا در مدت ۲/۷ ثانیه به سرعت ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت برسد و این تلاش را تا رسیدن به مرز ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت ادامه دهد. البته این اعداد در دنیای سوپرماشین‌ها چندان عجیب و غریب نیستند. پورشه ۹۱۱ توربو S در ۲/۶ ثانیه سرعت ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت را رد می‌کند و مک لارن F1 در ده ۹۰ نیز ۳۲ کیلومتر بر ساعت سرعت نهایی بیشتری داشته است. چیزی که ۳۷۵ نمونه‌ای که از P1 ساخته می‌شود را از بقیه رقبایشان متمایز می‌کند، توانایی آن‌ها در گرفتن پیشرانه از یک موتور V8 قدرتمند ۷۲۷ اسب‌بخاری با دو توربوشارژر و یک موتور الکتریکی ۱۷۷ اسب‌بخاری است که این موتور الکتریکی از یک بسته باتری لیتیومی استفاده می‌کند. وجود این پیشرانه الکتریکی باعث می‌شود که نیرو به صورت پیوسته برای سرعت‌گیری و شتاب بیشتر در دسترس باشد.

2014 McLaren P1
۲۰۱۴ McLaren P1
البته تصور اینکه مک‌لارن P1 هیچگونه مشکلی ندارد، کار اشتباهی است. مشکلات زیاد هستند. مثلاً در پیچ، پا را از روی پدال گاز برداشته و فرمان را بچرخانید؛ خواهید دید توربوها چه صدای دلهره‌آوری از خود نشان می‌دهند. می‌توانید زوزه مکش جریان هوا در لوله‌های تنفسی توربو در مسیرش به ۸ محفظه احتراق داخلی را حس کنید. صدای موتور نیز به نسبت دیگر خودروهای جاده زیاد است. دانه‌های مصالح سطح جاده وقتی به بدنه فیبرکربنی برخورد می‌کنند، می‌توانند مشکلات و سر و صدای زیادی ایجاد کنند.

2014 McLaren P1
۲۰۱۴ McLaren P1
با این حال، تمام نگرانی‌ها در مورد این که یک سیستم هیبریدی نمی‌تواند هیجان زیادی در رانندگی با یک سوپرماشین ایجاد کند، بی‌اساس است. حداقل در مورد مک‌لارن P1 و مدل‌هایی مانند فراری لافراری و پورشه ۹۱۸ در این کلاس، چنین چیزی درست نیست. کار کردن موتور الکتریکی به راحتی قابل لمس نیست؛ ولی این پیشرانه با آرامش و بدون هیچ کار اضافی، اطمینان زیادی را برای شما ایجاد می‌کند. P1 را می‌توان برای مسافتی در حدود ۶ مایل به صورت کامل با پیشرانه الکتریکی هدایت کرد. امّا هدف اصلی از استفاده از این موتور برای تنظیم یکنواختی انتقال نیرو از موتور بنزینی است.

2014 McLaren P1
۲۰۱۴ McLaren P1
هر کدام از ۷۲۷ اسب‌بخار پیشرانه حرکت ۲/۰۴ کیلوگرم از وزن کلی ۱۴۹۷ کیلوگرمی P1 را به خود اختصاص می‌دهند و این قبل از زمانی است که موتور الکتریکی نیز به ترکیب پیشرانه اضافه شود. این در حالی است که مدلی مانند لامبورگینی اونتادور برای هر اسب‌بخارش، ۲/۶۷ کیلوگرم وزن دارد.
در کنار تنظیم‌های زیادی که برای حالت رانندگی درنظر گفته شده (حالت‌های کم‌مصرف، نرمال، اسپورت، پیست و مسابقه)، یک دکمه «بوست» وجود دارد که به راننده این امکان را می‌دهد که به طور کلی از پیشرانه بنزینی استفاده کند. در حالت «بوست»، موتور الکتریکی تنها زمانی گشتاور خروجی‌اش را به کار می‌اندازد که شما دکمه IPAS (سیستم دستیار قدرت لحظه‌ای) را در میله سمت راست فرمان فشار دهید. بعد از این مرحله، دیگر تمام پیشرانه P1 در اختیار شماست. البته در نظر داشته باشید که پیشرانه بیشتر از ۹۰۳ اسب‌بخار در مجموع نیست و بیشتر از این مقدار، شاید راننده را از وضعیت عادی خارج کند. مک‌لارن برای قابلیت IPAS چیزی بیش از یک نمایش سرعت برای مسافران درنظر نگرفته است.

2014 McLaren P1
۲۰۱۴ McLaren P1
عملکرد P1 در حالت «مسابقه» نیز متحیّر کننده است. وقتی این حالت انتخاب شود، بدنه به اندازه ۲ اینچ پایین می‌آید. این کار به وسیله سیستم تعلیق هیدروپنوماتیک صورت می‌گیرد. وقتی این سوپر ماشین به زمین نزدیک‌تر می‌شود، مانند این است که از آن نیرو می‌گیرد. البته در این حالت، دیگر P1 نمی‌تواند در یک خیابان معمولی و با دست‌اندازهای احتمالی باشد؛ چون در این صورت، گرفتن نیرو از زمین بسیار جدّی می‌شود! در این حالت، P1 در سرعت ۲۶۰ کیلومتر بر ساعت می‌تواند نیروی رو به پایین ۶۰۰ کیلوگرمی داشته باشد و از سرعت بالا می‌تواند با نیروی ۲.0g ترمز کند.

2014 McLaren P1
۲۰۱۴ McLaren P1
دیسک‌های ترمز به صورت اختصاصی توسط شریک فرمول یک مک‌لارن، یعنی اکه‌بونو (Akebono) ساخته شده‌اند. دیسک‌ها توسط یک لایه سیلیکون کاربید پوشیده شده و دارای سطح نهایی آینه‌ای زیبا و صیقلی هستند. این دیسک‌ها با کالیپرهای مونو بلوک ۶ پیستونه در جلو و ۴ پیستونه در عقب همراه هستند که نیروی متوقف‌کننده زیادی را ایجاد می‌کنند و از جیغ‌های ترمزهای کربن‌سرامیکی خبری نیست. همچنین، سیستم ترمز به‌وسیله پدالی کنترل می‌شود که عملکرد آن خطی است؛ نه کاملاً نرم است و نه کاملاً سخت. از آن سیستم‌هایی که از نیروی ترمز برای شارژ باتری استفاده می‌کنند هم خبری نیست. به جای آن، موتور به عنوان ژنراتور برای شارژ باتری‌ها عمل می‌کند.

2014 McLaren P1 Interior
۲۰۱۴ McLaren P1 Interior
سیستم فرمان نیز هیچ‌گونه مشکلی را برای شما ایجاد نمی‌کند، این سیستم به صورت الکتروهیدرولیکی است که کنترل بسیار خوبی را در پیچ‌ها برای راننده فراهم می‌کند؛ انگار که مستقیماً از طرف مغز فرد کنترل شود. بهترین شرایطی که می‌توان از یک سیستم فرمان انتظار داشت.
در مورد کابین مک‌لارن P1 باید گفت که اگر به دنبال طراحی داخلی در سطح بوگاتی ویرون می‌گردید، باید به سراغ کمپانی دیگری بروید. با این حال، یه دسته از دکمه‌ها و ابزارها به همراه یک نمایشگر دیجیتالی بزرگ به جای عقربه‌ها خواهید داشت. این خودرو، دارای سیستم راهبری و صوتی است که پیدا کردن ابزارهای کنترل آن‌ها بسیار سخت است. صندلی‌های راحت مک‌لارن به صورت دستی تنظیم می‌شوند ولی در عین حال، خبری از گرم‌کن نیست.
کیفیت سواری خودرو به شکلی عجیب خوب است و سیستم تعلیق هیدروپنوماتیک بسیار مناسب بر روی آسفالت عمل می‌کند. با این حال، وضعیت سیستم تعلیق در حالت‌های مختلف رانندگی مانند نرمال و اسپورت متفاوت است. به عنوان در حالت «پیست» جذب نیرو در یک حالت حدّی قرار دارد؛ ولی با این حال، باز هم در مسیرهای ناهموار باز هم احساس بدی به شما دست نمی‌دهد.

2014 McLaren P1
۲۰۱۴ McLaren P1
مک‌لارن P1 یک سوپرماشین هیجان‌انگیز است که همیشه این موضع را به صاحبش یادآوری خواهد کرد. در ادامه مشخصات و نتایج تست این خودرو را مرور خواهیم کرد.
مشخصات:

  • نوع خودرو: موتور وسط، دیفرانسیل عقب، ۲ سرنشین، ۲ در کوپه.
  • قیمت مدل تست: ۱۱۵۰۰۰۰ دلار (فروخته شده)
  • پیشرانه: ۳/۸ لیتری V8 با دو توربوشارژر، DOHC 32-valve با قدرت ۷۲۷ اسب‌بخار و گشتاور ۷۲۰ نیوتن‌متر. موتور الکتریکی AC permanent-magnet با قدرت ۱۷۷ اسب‌بخار و گشتاور ۱۳۰/۱ نیوتن‌متر. قدرت مجموع: ۹۰۳ اسب‌بخار.
  • گیربکس: ۷ دنده اتوماتیک دوکلاجه با قابلیت شیفت دستی.

ابعاد:

  • فاصله دو محور چرخ‌ها: ۲/۶۷ متر.
  • طول ماشین: ۴/۵۹ متر.
  • عرض: ۱/۹۴ متر.
  • ارتفاع: ۱/۱۴ تا ۱/۱۹ متر.
  • وزن کلی: ۱۴۹۷ کیلوگرم.

تست‌های سرعت:

  • صفر تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۲/۷ ثانیه.
  • صفر تا ۱۶۰/۹ کیلومتر بر ساعت: ۵/۱ ثانیه.
  • عبور از یک‌چهارم مایل: ۱۰ ثانیه با سرعت نهایی ۲۳۶/۵ کیلومتر بر ساعت.
  • سرعت نهایی: ۳۴۹/۲۳ کیلومتر بر ساعت.

مصرف سوخت:

  • تخمین سازمان حفاظت محیط زیست امریکا: ۱۴/۷ لیتر در شهر و ۱۱/۲ لیتر در بزرگراه در هر ۱۰۰ کیلومتر.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۰۹ دیدگاه‌ها

  1. VAHID JINPACHI

    ۲ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (847 ديدگاه)

    یه مطلب بی ربط…

    لکسس Is250 مدل 2014 وارد ایران شده…

    واقعا ماشین معرکه ای …

    250 میلیون…

    واقعا عالیه….

    موافقم 9
    مخالفم 2
    1. مسعود

      ۲ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (323 ديدگاه)

      آره منم توی سایت باما دیدیم
      خیلی عالیه…

      موافقم 5
      مخالفم 1
      1. carbonado aventador

        ۲ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (4468 ديدگاه)

        پورشه 918 +
        مکلارن p1 _

        موافقم 6
        مخالفم 9
        1. Ahmad..F12

          ۲ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (2543 ديدگاه)

          نمیدونم چرا نمیتونم باهاش ارتباط برقرار کنم
          میدونم ماشین خیلی عالیه
          ولی 918 رو خیییلی بیشتر قبول دارم

          موافقم 4
          مخالفم 1
        2. محسن.د

          ۲ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1447 ديدگاه)

          سلام
          اصلا فکر نمیکردم نتیجه نظرسنجی، این بشه !

          البته نظر همه محترمه و فعلا قصد بحث نداریم :-)

          موافقم 3
          مخالفم 0
        3. carbonado aventador

          ۲ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (4468 ديدگاه)

          درود محسن جان
          این نتیجه ای که می بینی بیشتر به خاطر لج بازی بعضی افراد پدال هست!!!!!

          موافقم 3
          مخالفم 1
        4. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          محسن داداش خودتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

          خیلی خوشحالم .

          من به جرأت میگم که این نظر سنجی ها زیاد درست نیست .

          چون همیشه اون ماشینی بیشترین لایک رو میگیره که مطلب

          در موردش هست . فقط زمانی عدالت برقرار میشه که جفت

          برند ها در کنار یکدیگر مقایسه میشوند و کاربر با

          اطلاعات کامل انتخاب میکنه .

          ولی خداییش جفتشون عالین .

          ولی پورشه از نظر تکنولوژی جای هیچ حرفی نذاشته .

          موافقم 3
          مخالفم 0
        5. ahmad

          ۳ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1170 ديدگاه)

          فکر نکنم بشه یکی رو به دیگری ترجیح داد هر دو عالین ولی مسلما باید لافراری هم با این دو قیاس بشه که طرفدارای بیشتری داره

          موافقم 3
          مخالفم 0
      2. مک میسل

        ۲ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (2707 ديدگاه)

        ماشین خوبیه لکسوس اگر بیاد

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. Ahmad..F12

          ۲ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (2543 ديدگاه)

          مک میسل تو پست قبلی(اونتادور) گاف دادی برو جمش کن فعلاً
          به فکر لکسوس نمیخواد باشی :)

          موافقم 1
          مخالفم 0
        2. مک میسل

          ۲ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (2707 ديدگاه)

          با اجازتون اون نوشتم دلیلشو.شما هم درست صحبت کن اینجا چاله میدون نیست

          موافقم 3
          مخالفم 0
        3. Ahmad..F12

          ۲ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (2543 ديدگاه)

          چرا جَو می‌دی؟ :)
          کاملاً لحنم دوستانه بود چاله میدون چیه :) جنبه داشته باش

          موافقم 1
          مخالفم 0
        4. carbonado aventador

          ۲ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (4468 ديدگاه)

          مک میسل جان ناراحت نشو!!!!!
          احمد جان با لحن شوخی گفت!!!!!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 1
        5. مک میسل

          ۲ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (2707 ديدگاه)

          ببخشید احمد جان من فکر میکردم جدی میگی:)

          موافقم 0
          مخالفم 1
        6. Ahmad..F12

          ۲ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (2543 ديدگاه)

          نه بابا مریضم مگه!!!
          آقا ما عذر میخوایم شرمنده اگه ناراحت شدی

          موافقم 0
          مخالفم 0
        7. پیکان جوانان

          ۹ آبان ۱۳۹۳
          سوابق: (205 ديدگاه)

          ولی تقریبا هم قیمت 320 هس ولی 320 یه چیز دیگس

          موافقم 0
          مخالفم 1
    2. slr722

      ۲ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1347 ديدگاه)

      وزن اشتباه نوشتی…

      1395 کیلو گرم هستش…

      موتور P1 هم چنین تقویت شد… شده 740 + 176 : 916 اسب بخار…

      در ضمن هر روز 3 تا عدد تولید میشه…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. carbonado aventador

        ۲ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (4468 ديدگاه)

        راستی قبلا گفته بودی ضریب درگ p1 چقدره!!حالا گوش کن!!!!
        p1 برابر 0.34
        آونتادور برابر 0.32
        f12 برابر 0.3
        وننو برابر 0.28

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. شایان

          ۱۹ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (4 ديدگاه)

          اونتادور توسط ضعیف تریم مدل مک لارن له میشه این که دیگه شاه مکلارن هست عزیز فعلا لامبو اسباب بازیاشو باید تولید کنه خیلی مونده تا به مکلارن برسه
          پورشه پورشه هم راه نندازین یکم اطلاعات تو سایت های خارجی نشون میده که پورشه یک دهم مکلارن نه رکورد داره نه توانایی رقابت.

          موافقم 1
          مخالفم 2
    3. slr722

      ۲ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1347 ديدگاه)

      مهم اینکه مثل لافراری توی پیست چرخش نمیشکنه…خخخخ

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. carbonado aventador

        ۲ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (4468 ديدگاه)

        پویا نوشته بود پیچ چرخش شل شده بود!!!!!
        مهم اینه که لافراری بر خلاف p1 که 211 اسب بخار قویتر از آونتادور هست به زور و با اختلاف 8 متر (0.6s) آونتادور رو نمی بره!!!!!
        هر وقت تونستید آونتادور رو به راحتی ببرید بد بیایید برای لافراری شاخ و شونه بکشید!!!!!!!

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. slr722

          ۲ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1347 ديدگاه)

          هیشکی نمیگه ماست من ترشه…

          فیلمشو همه دیدن…

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. carbonado aventador

          ۲ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (4468 ديدگاه)

          یه بنده خدایی به من اس داد و گفت چرا از فراری دشمن لامبورگینی حمایت می کنی!!!!!
          ولی همتون به علاوه ی اون اقا بدونید که سگ ایتالیایی ها شرف داره به مکلارن!!!!!!!

          موافقم 2
          مخالفم 0
        3. صادق

          ۲ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (2124 ديدگاه)

          چرا به داش کربونادو دیس میدید، حرف حق، زور داره؟؟

          پویا جان، به 2 دلیل شل شدن چرخ لافراری ایراد نداره

          1- اشکال فنی نبوده (داداش کربونادو اشاره کرد، به خاطر شل بودن پیچ بوده)

          2-توی تست این ماشین اتفاق افتاده، که طبیعیه، چون تست یه خودرو برای رفع عیبه، اگه دست مشتری اینجوری شد، اونوقت شما درست میگی

          موافقم 1
          مخالفم 0
        4. carbonado aventador

          ۲ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (4468 ديدگاه)

          خیلی ممنون!!!
          نوشته بود طرف پیچ رو کاملا محکم نکرده بود!!!!
          بعدش چرخش در نرفت که بگیم وضعش خراب بوده باشه!!!
          تازشم فقط بالانسش به هم خورد که بعدش راننده داشت با همون چرخ راه می رفت!!!!!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
    4. slr722

      ۲ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1347 ديدگاه)

      مترجم محترم…اقای انیس…

      یک چهارم مایل هم تو 9.8 تموم میکنه…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. carbonado aventador

        ۲ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (4468 ديدگاه)

        مهم اینه که به لافراری(9.5)نمی رسید!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 1
        1. مک میسل

          ۲ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (2707 ديدگاه)

          کربونادو جان لافراری در تاپ گیر جدیدش100 تارو9.6زده ها نه9.5

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. مک میسل

          ۲ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (2707 ديدگاه)

          ببخشید میگم تاپ گیر……توی درگ جدیدش که با رونتون(لامبو)کرده9.7رو زده نه9.5….
          ببخشیدم گفتم100تا هم اشتباهه یک چهارم مایل رو

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. مک میسل

          ۲ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (2707 ديدگاه)

          ازپدال خواهش میکنم اون کامنت2تا بالایی منو حذف کنه همه چیشو اشتباه نوشتم.الان ساعت10 از باشگاه هم اومدم امروزم سنگین کار کردیم منگ منگم!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. مک میسل

          ۲ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (2707 ديدگاه)

          منظورم کامنت اولی از بالاست پدال جان نه هردوتاشو

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. carbonado aventador

          ۲ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (4468 ديدگاه)

          از ضعیف کشی بدم میاد!!!!!!!!!!!
          لافراری کجا ریونتون کجا!!!!!!!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. مک میسل

          ۲ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (2707 ديدگاه)

          ضعیف کشی؟؟؟؟؟؟؟؟ اره یجوری هم ضعیف کشیه.:)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        7. carbonado aventador

          ۲ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (4468 ديدگاه)

          وای به حال هایپر کارها اون روزی که لامبورگینی سستو المنتو هیبریدی بیاد!!!!!!!
          0-100 برابر 2.0s

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. Zonda R

        ۳ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (1872 ديدگاه)

        @.F
        P1
        وحشتناکه
        بسیار زیبا
        هیولای مکلارن
        خصوصیاتشم که حرفی توش نیست
        اگه هر روز ماشینایی مثل
        P1
        لافراری
        918
        تولید بشه هم کمه
        لذت بی همتا

        موافقم 2
        مخالفم 0
      3. sina

        ۶ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (16 ديدگاه)

        توربوsتو2.7ثانیه100تا رو میزنه؟فکر کنم اشتباه شده.به زورgtrرو میگیره.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    5. خودروي ملي ,انحصار ملي

      ۲ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (166 ديدگاه)

      لابد منطق وارد کننده محترم این بوده.. جون مدلشls 250 هستش این رو به فال نیک میکیریم و قیمتش میزنیم250 تومن.. بزن دست قشنکرو بخاطر این همه نبوغ

      موافقم 0
      مخالفم 0
    6. نیما

      ۲ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (276 ديدگاه)

      داداش به جای is خوب میریم بی ام و سری 328i میگیریم . از 250 شروع میشه . تازه کیت m میبندی عین عروسک میشه !! is تو شتاب به گردش نمیرسه . ;)

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. hero

    ۲ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (593 ديدگاه)

    خیلی خوش ساخته

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. carbonado aventador

      ۲ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (4468 ديدگاه)

      ولی خودرو هایی مثل p1 و لافراری برای سبک کردن هرچه بیشتر ماشین از امکانات و راحتی اش کم کرده اند درحالی که خودرویی مثل 918 از بهترین و شکیل ترین مواد در ساخت داخل خودرو استفاده کرده!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Ahmad..F12

        ۲ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (2543 ديدگاه)

        همینه کربونادو!!! ;)
        918 کلاً چیزه دیگه‌ست
        میدونی که…

        موافقم 2
        مخالفم 0
      2. مک میسل

        ۲ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (2707 ديدگاه)

        اره کربونادو جان ولی تا اونجا که میدونم لافراری امکانات خوبی داره که؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. مک میسل

        ۲ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (2707 ديدگاه)

        درضمن اونایی که به کربونادو جان دیس دادن.ایشون کاملا حرف منطقی زده.بجای دیس دادن با ایشون یه بحث دوستانه بکنید عوض اینکه دیس بدید…..یه عده بی سوادن دیگه کربونادو جان نمیدونیم چیکار کنیمشون…….

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. carbonado aventador

          ۲ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (4468 ديدگاه)

          مک میسل جان من دقیقا می دونم کی به من دیس داده!!!!
          منم می تونم به خودم 6 تا لایک بدم ولی ترجیح می دم اینکارو نکنم!!!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. مک میسل

          ۲ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (2707 ديدگاه)

          کی؟راستشو بگو همین الان نفلش کنم؟؟؟؟؟؟؟منم به کامنتام لایک نمیزنم هیچوقت

          موافقم 0
          مخالفم 1
        3. Ahmad..F12

          ۲ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (2543 ديدگاه)

          مک میسل جان کربونادو جان بس کنید ارزش نداره
          باز مثل داستان زیگما تفاق میوفته…

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. carbonado aventador

          ۲ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (4468 ديدگاه)

          نه!رفیقمه!!!!!
          هزارتا دیس هم بده من بازم حق ندارم بگم چرا دیس می دی!!!!!!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. مک میسل

          ۲ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (2707 ديدگاه)

          احمد جان با کربونادو شوخی کردما…….زیگما هم (…) میکنه به همه دیس میده…….خودش میگه که معیار لایکو دیسلایک نیست

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. مک میسل

          ۲ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (2707 ديدگاه)

          پدال اشتباه میکنه هم جدیدا سانسور میکنی؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        7. مک میسل

          ۲ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (2707 ديدگاه)

          احمد جان با کربونادو شوخی کردما…….زیگما هم اشتباه میکنه اگر به همه دیس میده…….خودش میگه که معیار لایکو دیسلایک نیست.جان من خودش میگه!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        8. مک میسل

          ۲ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (2707 ديدگاه)

          تاکید میکنم گفتم اگرررررررررررررررررر.نگفتم زیگما حتما اینکارو میکنه هر کسی اشتباه میکنه دیس میده.ما اینجا با هم رفیقیم……..راستی
          1—–2—–3
          ما همه با هم رفیقیم.ما همه با هم رفیقیم. ما همه با هم رفیقیم……………………
          راستی به اقای زیگما هم خواستم بگم اگر این مطلبو میخونه.
          من رسما از ایشون به خاطر چند وقت پیش که یه ذره رابطمون با هم بد شد…..عذر خواهی میکنم.امیدوارم منو ببخشه……در رابطه با همون مطلب کشنده امریکایی

          موافقم 0
          مخالفم 0
        9. Ahmad..F12

          ۲ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (2543 ديدگاه)

          من که یه مطلب گذاشتم پدال مخصوص زیگما…
          فقط نمیدونم چرا آپ نمیکنه پدال

          موافقم 0
          مخالفم 0
        10. Zonda R

          ۳ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1872 ديدگاه)

          @.F
          مک میسل عزیز
          چکار کنیمشون؟!؟!!
          نظر شخصیشونه
          و
          ازادی بیان عقیدشون
          البته من نه دیس دادم نه لایک

          موافقم 0
          مخالفم 0
      4. reza

        ۵ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (90 ديدگاه)

        حرف حق ماشالاه چقدر دیسلایک داره

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. Ahmad..F12

      ۲ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (2543 ديدگاه)

      آره واقعاً خوشگله ولی قبلاً هم گفتم خیلی قد و قوارش کوچولوئه
      کافیه تو اتوبان فیلمشو ببینید
      مثله ماشین کوکی میمونه
      باید با حفظ همین شکل در ابعاد 918 می‌بود

      موافقم 0
      مخالفم 1
  3. bardia

    ۲ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (181 ديدگاه)

    از جلووی ماشین خیلی خوشم میاد ولی بازم ابهت لافراری رو نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. محمد

    ۲ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (28 ديدگاه)

    خودروی فرمول یک از خودِ مک‌لارن نیز تنها در ۹۰ ثانیه به سرعت ۲۰ مایل بر ساعت (۳۲/۱۹ کیلومتر بر ساعت) می‌رسد.
    یعنی چی؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. carbonado aventador

      ۲ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (4468 ديدگاه)

      فکر کنم منظورش اینه در 9 ثانیه به سرعت 200 مایل بر ساعت (320.19 کیلومتر بر ساعت) می رسه!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. carbonado aventador

        ۲ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (4468 ديدگاه)

        اونایی که به من دیس دادن برن یکی ضرب و تقسیم یاد بگیرن!!!!!
        200 مایل دقیقا میشه 320.19 کیلومتر!!!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. مک میسل

          ۲ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (2707 ديدگاه)

          اره 200مایل میشه دقیقا320.19.کربونادو جان من بهت لایک دادم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. صادق

          ۲ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (2124 ديدگاه)

          کربونادو جان، حرص چیو میخوری؟؟

          حرص اینکه یکی حال نداره یه ضرب انجام بده؟؟؟

          داداش، از بعضیا چه توقع هایی داریا؟؟!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. carbonado aventador

          ۲ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (4468 ديدگاه)

          من اگه می خواستم حرص بخورم که تا الان سکته کرده بودم!!!!
          متاسفانه تو سایت پدال ارزش هر کامنت به تعداد لایک یا دیس لایک هستش!!!!!
          یعنی هر کدوم بیشتر باشه بقیه هم همونو می زنند!!!!
          یکی از خاصیت های عجیب ما ایرانی ها!!!!!

          موافقم 2
          مخالفم 1
  5. Reza

    ۲ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (65 ديدگاه)

    واقعا عجب موشکیه!!!!!!!!!!!!!!!!!!یعنی واقعا اون یارو جامپر سوئدی می تونه از این پر سرعت ترین موشک بپره؟!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. محمد

    ۲ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (28 ديدگاه)

    اگه بیاد ایران(صد سال) مانیتور فابریک رو برمیدارن و ب جاش چینی میزارن

    ههههه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. Ahmad..F12

    ۲ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2543 ديدگاه)

    انیس جان ممنون بابت مطلب زیباتون

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مک میسل

      ۲ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (2707 ديدگاه)

      منم تشکر میکنم از اقای انیس حسینی.واقعا برای پدال زحمت زیادی میکشن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. carbonado aventador

        ۲ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (4468 ديدگاه)

        انیس جان دستت درد نکنه!!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. حسين

        ۳ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (1364 ديدگاه)

        مک میسل جان
        از همه معذرت میخوام که مطلب بی ربط میگم. مک میسل جان توی پست لکسوس که شاهین راجع به کثرت مدل های بنز و ب ام و گفت من ازت پرسیدم که بحران پژو جیه؟ جواب ندادی. اگه مقدوره، اونجا یا اینجا جواب بده. ممنون

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. مک میسل

          ۳ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (2707 ديدگاه)

          حسین جان سلام.بحران پژو رو دیگه همه میشناسن.شما نمیشناسی؟بحران پژو از سال2010 که پژو از بازار ایران بیرون اومد شروع شد.از همون موقعی که جنرال موتورز باهاش همکاریشو شروع کرد. پژو در قدم اول،برای اینکه خسارت هاشو جبران کنه،هم کیفیت ماشیناشو اورد پایین هم 2000 تا از کارکنانشو اخراج کرد.روز های سخت پژو شروع شد تا اواخر سال2013.در اوایل سال2014 پژو به فکر خوب اما بی اینده افتاد……..دونه دونه سهامشو فروخت……الان پژو با فروختن 30% از سهامش دوباره جون گرفته….از0شروع کرده و الان مدل های خوب و با کیفیتی میزنه…اما هنوز شاهد ضرر پژو هستیم چون که مردم دیگه بهش بی اعتماد شدن.البته ضرر که نه.سودی هم نداره…
          ولی پژو به نظر من اگر در مسابقات داکار خودشو نشون بده میتونه کمی از مشتریاشو به سوی خودش جذب کنه.
          امیدوارم متوجه شده باشی حسین جان.
          من هم به خاطر اون گفتم که بنز و بی ام و دچار بحران بدی مثل پژو شن…..البته پژو با خط زدن بازار ولی بنز و بی ام و از مدل های زیاد.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. حسين

          ۳ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1364 ديدگاه)

          درود. مک میسل جان ممنون. آره این بحرانو تا حدودی میشناختم اما ربطشو با بنز و ب ام و نمیفهمیدم. بابت توضیحات کاملت ممنون

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. مک میسل

          ۳ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (2707 ديدگاه)

          مخلیصیم داداش حسین

          موافقم 0
          مخالفم 0
  8. مهدی ف

    ۲ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (173 ديدگاه)

    این ماشین به قیمت بیش از یک میلیون دلاریش نم ارزه یا نمی ارزیده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. وحید

    ۲ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (399 ديدگاه)

    سلام. یه نیسان gtr گودزیلا یا اصلا فابریکش با 100هزار دلار قیمت از این خیلی بهتره نقطه سر خط

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. carbonado aventador

      ۲ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (4468 ديدگاه)

      اونی که تو نیسان رانندگی می کنه آرزوش اینه که سوار مکلارن p1 بشه!!!!!
      نقطه سر خط

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. Just germany...

        ۲ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (264 ديدگاه)

        آقا منم بازی!!!
        نقطه سر خطط

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. مک میسل

        ۲ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (2707 ديدگاه)

        من حرف کربونادو رو تایید میکنم و بهش اضافه میکنم که:نیسان ابی با جی تی ار همجنس بوده…….حالا نیسان بخرید…..
        نقطه سر خططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططط

        موافقم 0
        مخالفم 1
      3. شایان

        ۲ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (1355 ديدگاه)

        شما نیسان سواری؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. carbonado aventador

          ۳ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (4468 ديدگاه)

          مشکلی داری؟؟؟؟؟؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. وحید

          ۳ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (399 ديدگاه)

          آقا من نیسان سوارم ماکسیما مورانو تیانا آزرا گرنجور و کمری هم داشتم. فقد نیسان نقطه سر خط ضمنا کلیپ درگم با جنسیس کوپه و ماکسیما و جندتا دیگه هم تو سایت آپارات دارم این سری نقطه سر خط

          موافقم 0
          مخالفم 0
  10. Just germany...

    ۲ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (264 ديدگاه)

    ماشین خوشگلیه به خصوص جلوش اما اگه من یه میلیون داشتم یه پورشه 918 میگرفتم تمامممم!!!!
    در ضمن مقایسه این با gtr اشتباهه هرر چیزی باید با کلاس خودش مقایسه بشه این کجا و اون کجا.نیسان اندازه قیمت خودش خوبه نه در اندازه ای مث یه مکلارن….!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۳ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      1000000000000000 بار این مطلبو گفتیم ، اما کو گوش شنوا .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Ahmad..F12

        ۳ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (2543 ديدگاه)

        آخ گفتی میلاد
        من نمیدونم چرا واقعاً بعضی ها همه خودرو هارو به یه چشم نگاه میکنن؟؟؟ میگن این ماشینه!!!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. Ahmad..F12

        ۳ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (2543 ديدگاه)

        و اینکه میگم خوب شد جی تی آر هم بود نه؟؟؟؟؟
        بابا یه ذره سطح بالا نگاه کنین خب ناسلامتی تو سایت خودرو دارین نظر میدین

        خب اگه جی تی آر هم خوب باشه که هست، این بدبخت هم با همون 3800cc که جی تی آر هست داره بیش از 700 اسب تولید میکنه که!!!!!!
        جدای اینکه اون تو کلاس دیگه ای قرار داره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. Ahmad..F12

        ۳ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (2543 ديدگاه)

        مثل دخترا که هیچی از ماشین متوجه نمیشن ولی تا یه ماشین خوش رنگ و لعاب میبینن میگن همین عالیه
        فقط میگن رنگش صورتیه دیگه!!!! پس همین خوبه!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
      4. Ahmad..F12

        ۳ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (2543 ديدگاه)

        میلاد؟
        باز الان یکی میاد میگه من اینو نمیخوام فقط نیسان جی تی آر..
        D:

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. carbonado aventador

          ۳ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (4468 ديدگاه)

          نیسان زورش نمی رسه که مدل بالا ی 700 اسب بخار تولید کنه!!!!
          تکنولوژی اش رو نداره!!!!!
          به قول معروف:
          (((یه دوازده سیلندر ساز می تونه موتور 4 سیلندر تولید کنه ولی اونی که 4 سیلندر می سازه نمی تونه دوازده سیلندر تولید کنه)))

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Ahmad..F12

          ۳ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (2543 ديدگاه)

          کربوووووو :)
          از حرفام قوت گرفتی هاااا :)
          ما که حسود نیستیم
          ایشالا تولید کنه ;)
          ها؟؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. carbonado aventador

          ۳ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (4468 ديدگاه)

          اگر بین نیسان-لکسوز یه همکاری به وجود بیاد می توانند ماشینی در سطح 650s یا آونتادور یا f12 تولید کنند!!!!
          لکسوز تکنولوژی موتور و بدنه داره و نیسان تکنولوژی گیریبکس و سیستم متحرکه!!!!!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 1
        4. وحید

          ۳ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (399 ديدگاه)

          نیسان میتونه رو جی تی آر موتور 8سیلندر پاترولو نصب کنه رو اونم یه توربو دوقلو بیاد اما اینکه این کارو نمیکنه بخاطر استراتژی شرکته که میخوان با حداقل یه غول بسازن نه اینکه مثل هیوندای تا کم میاره اعلام میکنه جنسیس کوپه رو از سال 2016 به بعد با موتور 4500 سی سی عرضه میکنه

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۳ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      قبول دارم احمد جان . دیگه همینه دیگه .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. بنده خدا

    ۲ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (233 ديدگاه)

    سلام.فقط نیسان جی تی آر…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مک میسل

      ۳ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (2707 ديدگاه)

      احمد گفتا…….الان دوباره یکی دیگه میاد و میگه نیسان جی تی ار

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. کوشا

    ۲ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (118 ديدگاه)

    جانم 911. 2.6!!!
    یک..دو..سه… هی داری صد کیلومتر برساعت میری!
    – ببخشید حواسم نبود 911 هستش :D

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. carbonado aventador

      ۲ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (4468 ديدگاه)

      0-96 کیلومترش 2.6 بوده!!!!!
      0-100 همون 2.9 خودمون می شه!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Ahmad..F12

        ۳ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (2543 ديدگاه)

        ولى 918 ظرف 2.6 ثانیه 100 رو رد میکنه
        این است قدرت 918
        تازه با حدود 30 اسب کمتر از p1

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. carbonado aventador

          ۳ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (4468 ديدگاه)

          البته یه درگ دیدم بین 918 و 911 که تو 0-100 عقب افتاد با اینکه خوب لانچ کرد!!!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. کوشا

        ۳ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (118 ديدگاه)

        بازم زیر سه میشه!
        خیلی توپه این 911

        موافقم 0
        مخالفم 0
  13. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۳ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود .

    خداییش که من نمیتونم از ظاهر مک لارن پی وان ایراد بگیرم . حتی اگر ازش

    خوشت نیاد ، باید یدونه ازش بگیری بذاری گوشه خونه ، فقط نگاهش کنی .

    من که سیر نمیشم .

    من به عقب اون یکی کدل مکلارن نمره ی 0 رو میدم . ولی به این 100 .

    عاشق این مکلارن هستم . پویا بهت تبریک میگم بابت انتخاب خوبت .

    موافقم 1
    مخالفم 0
  14. esi

    ۳ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (387 ديدگاه)

    چی 1150000 دلار چه خبره مگه سر گردنس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. رامتین

    ۳ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (3045 ديدگاه)

    واقعا از حرف بعضی از بچه ها شاخ در میارم. میفرمایند لکسوس is250 وارد بازار شده در حالیکه 1 ماهه که داخل ایران شده و حتی پیش فروش هم شده و الان در نوبت دومش، تخفیف 14 تومنی نسبت به قبل قائل شدند.
    لطفا بروز باشید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. امید

    ۳ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    من با این پول میرم بوگاتی ویرون میخرم قیمتش الکی بالاست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شایان

      ۱۹ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (4 ديدگاه)

      بوگاتی تخم مرغی با رخ زشت و داغون وزن یه کامیون بالای 1000 اسب باز رو با این سوپر اسپرت مقایسه میکنی همون بهتر بوگاتی بری بگیری البته اگر پولش دستت اومد
      یه مشت تعطیل اینجا نظر میذارن
      ترجیح میدم تو یوتوب کنار 4 تا ماشین شناس نظر بدم تا اینجا گروه مافیایی فراری و لامبو پورشه یا هر ماشین تازه به دوران رسیده بشنوم
      برو یه هیستوری چک کن ببین مکلارن کجاست و فراری یا لامبورگینی یا پورشه کجاست؟
      حرفای غیر منطقی و بی پایه و اساس طرف چون یه ماکسیما درپیت داره میاد میگه نیسان جی تی آر بهتر از مکلارن پی 1 خب با این طرز فکر باید فاتحه هرچی منطق رو خوند
      این مدل مکلارن اصلا جهت ثبت رکورد سرعت و شتاب نیوده و این در اومده به تازگی هم بوگاتی سوپر اسپرت رو قورت داده اونم با محدودیت سرعتش حالا تو حساب کن اگر محدودیتی نداشت چیکار میکرد فراری که چند سال پیش خودشو کشت تمام آپشن های FXX رو برداشت کلی سبکش کرد بازم مکلارن اف 1 با 392 کیلومتر در ساعت که بازم اون محدود شده له و لوردش کرد برید 4 تا نظر این خارجی های یوتوب رو بخونین یکم اطلاعات بالا بدین نه اینجا از دور بشینی نگاه کنی بگی حاجی لنگش کن.
      به کوری چشم فراری و لامبورگینی و پورشه 3 منفور بزرگ که اینجا باند مافیایی درست کردین مکلارن پی 1 جی تی آر مسابقه ای با شتاب زیر 2.5 ثانیه داره وارد میشه بدون محدودیت سرعت بالای 415 کیلومتر سرعت حالا شما بشین اینجا جوک بگو ما بخندیم.
      مک لارن ام پی 4 ضعیفترین مدل مکلارن داره فراری و لامبورگینی رو نصف میکنه این همه کلیپ این همه ویدئو این همه خبر بعد طرف اومده میگه پیچ های چرخ شل بوده راننده دیشب خوب نخوابیده یا دیشب با همسرش جر و بحث داشته خوب لانچ نکرده.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  17. محمد

    ۳ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (70 ديدگاه)

    یه مهندسی کامل

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. ASTON MARTin

    ۳ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1346 ديدگاه)

    متاسفانه ..::یک نیم میلیون::.. دلار قیمتشه :|
    آونتادور مقرون به صرفه تره که … اگه بخوام اینقدر خرج کنم اصا بوگاتی رو ترجیح میدم!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. enzo

    ۳ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (321 ديدگاه)

    این ماشین دیف عقبه قدرت واقعی شتابگیریش تو 0-200 و 0-300 مشخص میشه
    نه تو 0-100
    تو شتابگیری بالای 100 مایل 918 رو شکست میده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. محمد

    ۹ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (31 ديدگاه)

    شکل و شمایل زیبایی داره ولی نمیدونم چرا بعضی از دوستان هنوز 918 رو دوست دارن.مک لارن این بار عالی بوده..

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. Hessam

      ۱۹ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (3 ديدگاه)

      عقب موندگی تکنولوژی تو ایران بیداد میکنه دیگه که 918 یا هر اسباب بازی دیگه ای رو با مکلارن مقایسه میکنن
      اول فکر میکردم کمپانی های ایران عقب موندگی تکنولوژی دارن اما بعد دیدم در و تخته با هم جوره با این نظرات مسخره
      محمد جان کجا مکلارن بد عمل کرده که این بار عالی بوده؟
      رو اف 1 بد بود که تا 15-20 سال سریعترین خودرو جهان بود؟ اون موقع فراری یا لامبورگینی کجا بودن؟ آخرت سوپر اسپرتشون انزو بود لامبورگینی هم که ول میچرخید انزو با نهایت اسپید 335 کیلومتر کجا و مکلارن اف 1 محدود شده روی 390 کیلومتر؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  21. سامان

    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    این ماشین فوق العاده است. در پیچ جاده خیلی بهتر از 918 عمل می کنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. سجاد

    ۲ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام دگمه ابی دی ار اس روی فرمان برای چیه؟؟؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا