مک لارن

تصادف مک‌لارن 650S اسپایدر

زمانی که مک‌لارن ۶۵۰S اسپایدر با سرعت بالا در بزرگراه‌های اتریش در حال حرکت بود به دلیل از کنترل خارج شدن این خودرو و ناتوانی راننده این خودرو ارزشمند، این اتومبیل در نزدیکی تونل Eselstein دچار حادثه شده و خسارت‌های جبران‌ناپذیری به بخش جلوی خودرو وارد شد.

mclaren-650s-crashed
درنهایت این خودرو به گارد ریل برخورد کرده و قسمت جلوی آن به طور کامل نابود می‌شود. با این وجود به دلیل قرارگیری موتور در وسط خودرو، آسیب فنی به این بخش و قسمت انتهایی خودرو به نظر ناچیز خواهد بود.

mclaren-650s-crashed
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اتوبان‌های اتریش دلیل این تصادف را لیز بودن جاده و عدم رعایت سرعت قانونی توسط راننده دانسته است.
خوشبختانه راننده این خودرو جان سالم به در برده و برای درمان به بیمارستان منتقل شد.

mclaren-650s-crashed
ناگفته نماند که مک‌لارن ۶۵۰S یک سوپر خودروی بریتانیایی است که از موتور V8 و ۳.۸ لیتری با ۶۵۰ اسب بخار قدرت و ۶۷۸ نیوتون بر متر گشتاور بهره می‌برد و قادر است ۱۰۰-۰ را در ۳ ثانیه پر و نهایت سرعت ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت را تجربه کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نیما تبریزی

نیما تبریزی 24 ساله ساکن تهران، دانشجوی دندانپزشکی، علاقمند به دنیای اتومبیل

مطالب مشابه

‫۴۴ دیدگاه‌ها

  1. Archi khan

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (2165 ديدگاه)

    واقعا حیف این ماشین…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. dragonborn

      ۳۱ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      بله حیف شد خودرویی 300 هزار دلاری به خاطر عدم رعایت قانون داغون شه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Alpha

      ۳۱ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (544 ديدگاه)

      چیزی نشده که بی رنگ در میاد

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مسعود

        ۲ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (6 ديدگاه)

        با پولیش حل میشه!

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. احسان آرسنالی

      ۳۱ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (1877 ديدگاه)

      100000 % بیمه داشته و بیمه پرداخت میکنه ولی تو اروپا ئ آمریکا دیگه بیمه ها با اینجور راننده ها قرداد نمی بندند مگر با شرایط خاص

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. ali

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (10 ديدگاه)

    منگول نمیدونم چجوری زده به دیوار.جاده که صافه !!!!!!!
    شانس اورد مونورش عقبه وگرنه دهنش سرویس بود..
    حال رانندش که مطمعنا خوبه..

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ASTON MARTin

      ۳۱ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (1346 ديدگاه)

      از مکلارن انتظار نداشتم نتونه اینجا ثباتشو حفظ کنه
      مطمئنا مشکل از رانندس

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. e36

      ۳۱ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (918 ديدگاه)

      کاش میشد صلاحیت مالکان اینجور خودروها قبل از تحویل به صاحبانشون بررسی میشد!!! تا ماشینهایی مثل اینو فراری لامبورگینی و غیره به دست هر کسی به درو دیوار و گارد ریل بزرگراها بوسه نزنند ، واقعا ارزش اینها بالاست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. 4MATIC

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1054 ديدگاه)

    حیف شد ولی خوبه موتورش عقبه چون این سوپر ماشینا موقع تصادف اکثرا اتیش می گیرن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رضا ... فقط مرسدس بنز

      ۳۱ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (2283 ديدگاه)

      پدال جان تصادف مکلارن رو وللش……..

      مطلب فرمول یک سنگاپورو بچسب.
      احمد جان دیدی پیشگوییم در مورد آلونسو درست درومد؟ :D

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. مهدی 911

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (459 ديدگاه)

    یه سوال اگه بین مکلارن 650و458اسپیشاله وهوراکان و911توربوsوgtrنیسمو درگ انجام بشه کدومش میبره من فکر کنم 911ونیسان ابتدا جلو میفتن ولی در نهایت مکلارن میبره هر چند ازش خوشم نمیاد 1-مکلارن10/4 2-911 10/6 3-نیسان 10/7 4 458 10/7 5 هوراکان 10/8

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. dragonborn

      ۳۱ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      نخیر کلا 911 توربو اس از اول تا آخر برنده هست.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. dragonborn

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1884 ديدگاه)

    از سرعت مطمئنه تجتوز کرده این طوری شده!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Ahmad

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (150 ديدگاه)

    خوب معلومه هر کی سوار همچین ماشینایی بشه رعایت کردن قانون براش سخته.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. dragonborn

      ۳۱ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      آره سخته.چون وقتی پدال رو رو گاز فشار میدی ماشین گالز میخوره مثل ماشین ایرانی از دور نمی یفته.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. سعید

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (481 ديدگاه)

    اگه کارت طلایی داشت یکی دیگه تحویل میگرفت :) ولی واقعا حححیییففف شد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. لاکی استریک

      ۳۱ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (192 ديدگاه)

      البته به تعداد ستاره هاش هم بستگی داره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. SuperVeloce

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (450 ديدگاه)

    نیما جان ممنون بابت مطلبت.حیف از ماشین عزیزوناز….

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. dragonborn

      ۳۱ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      خواهش می کنم super veloce جان.قابل شما رو نداشت.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. امید برتر

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (108 ديدگاه)

    من که عاشق صدای موتور ماشینای مکلارن هستم!
    شما چطور؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. dragonborn

      ۳۱ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      حتما همینطوره من که میگم هیچی P1 نمیشه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. SuperVeloce

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (295 ديدگاه)

    منم همین طور.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. MoahmmadTSR

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (323 ديدگاه)

    اخی ولی خوب مونده ها افرین

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. dragonborn

      ۳۱ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      همینشم کم کم الان 100 هزار تا می ارزه می فروشه یه GTR میخره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. MoahmmadTSR

        ۳۱ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (323 ديدگاه)

        والا….

        موافقم 0
        مخالفم 0
  12. dragonborn

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1884 ديدگاه)

    هیچ کس همکاری خوب مک لارن با مرسدس رو که منجر به تولد SLR 722 شد از یاد نمیبره.به نظرم هنوز ماشینی به باحالی SLR 722 نیومده با اینکه دیگه قدیمی شده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. dragonborn

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1884 ديدگاه)

    مک لارن از تکنولوژی فرمول 1 تو همه خودروهاش استفاده می کنه و این موضوع به برتریت این برند کمک شایانی کرده و خواهد کرد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (810 ديدگاه)

    آقای تبریزی سپاس گذارم.
    اگر کامنت میگذاشتید حتما” از نظرات ارزشمندتون استفاده میکردیم.
    این ماشین فوق العاده است به معنای واقعی کلمه.از موتور 3.8 لیتری 650 اسب بخار تولید میکنه. بابا اینا دیگه کین؟؟؟!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. dragonborn

      ۳۱ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      باربد جان نیما تبریزی(dragonborn) بنده هستم در خدمتتون.تو هر پستی چند تا هم نظر میدم!!!!!!!!!!!!
      با تشکر ار لطف جنابعالی

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

        ۳۱ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (810 ديدگاه)

        مرسی نیما جان امیدوارم حضورت توی سایت پایدار باشه. :)

        موافقم 0
        مخالفم 0
  15. dragonborn

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1884 ديدگاه)

    بی صبرانه منتظر رقابت مک لارن P1 که کلارکسون سوارشه و لافراری که جیمز می سوارشه و 918 که ریچارد هموند سوارشه تو فصل 22 تاپ گیر هستم.

    راستی کی فصل 22 پخش میشه؟؟؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سروش

      ۳۱ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (3 ديدگاه)

      به احتمال فراوان از 15 ژانویه 2015

      موافقم 0
      مخالفم 0
  16. وحید

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (399 ديدگاه)

    ماشالله ایستگاه صلواتیه 650 اسب…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. dana

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (6 ديدگاه)

    کسی میتونه به من توضیح بده اسپایدر یعنی چی؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. dragonborn

      ۳۱ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      اسپایدر به نوعی از خودروهای کروکی اطلاق میشه.کهموتور وسط هستن.مثل پورشه 918 یا فراری 458 یا لامبور گینی گالاردو یا همین مک لارن یا آئودی R8

      کانورتیبل به موتور جلو ها مثل SL65 , BMW M6
      کابریولت به موتور عقب ها مثل 911

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. زیگما

        ۳۱ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (3072 ديدگاه)

        داداش جوابتو تو مطلب افرود بلیزر دادم
        یه سری بزن اونجا

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. Ahmad..F12

        ۳۱ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (2543 ديدگاه)

        هیچ قیدی درباره کبریولت و کانورتیبل و کروک نیست dragonborn جان

        مرسدس E کلاس کابریولت موتور عقبه؟؟؟؟!!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. DRAGONBORN

          ۱ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (1884 ديدگاه)

          حتما به خاطر برزنتی بودنشه نه موتور عقبیش…
          اون وقت چرا M6 میشه کانورتیبل

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Ahmad..F12

          ۳ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (2543 ديدگاه)

          اصلاً ارتباطی به اینا نداره

          نه، برزنتی هم باشه ربطی به این نداره که قید کنیم کابریولت ینی این کانورتیبل ینی این

          فقط رودستر منحصراً خاصه، چون بلا استثناء سقف فلزیه و دونفره با کاپوت بلند.

          مابقی خیر

          در مورد m6 هم اشتباه میکنی

          در اینجا جلوی M6 چی نوشته؟؟؟؟

          http://www.bmw.ca/ca/en/newvehicles/mseries/m6convertible/2012/index.html

          و در اینجا جلوی 911 چی نوشته؟؟

          http://www.edmunds.com/porsche/911/2014/?sub=convertible

          دقیقاً برعکس چیزی که شما گفتید

          موافقم 0
          مخالفم 0
  18. نوید

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1525 ديدگاه)

    دستت درد نکنه نیما
    یه سولی دقیقا طرف دار چه شرکتی هستی؟
    چون تازه اومدی نمیدونم دقیقا

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. dragonborn

      ۳۱ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      طرفدار همه شرکت های خودروسازی مثل بچه هام همشونو دوست دارم.
      اونایی که بیشتر دوست دارم.
      بنز و بی ام و و پورشه و بوگاتی و کونیخ زگ و کادیلاک و لکسوس و نیسان و فورد و آستون مارتین و رولزرویس و بنتلی و مک لارن و فراری و جگوار و اینفینیتی و شورلت ولامبورگینی و آئودی و مازراتی و…………………………هستم
      چی بگم والله داداش همشونو دوست دارم.پدرم ژاپنی بازه رفته RAV4 سفارش داده.بدون مشورت…..!!!!!!!!!

      من همشونو دوست دارم.چون ماشین بازم نه برند باز

      موافقم 0
      مخالفم 0
  19. امید

    ۱ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    حیف شد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. Mclaren

    ۱۰ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (1116 ديدگاه)

    حیف بود اما حال میکنم با ایمنی سوپر کار ها قسمت سرنشینان کاملا سالم
    ولی در کل حیف این ماشین که اینجوری لاشه شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. سجاد

    ۲۷ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (126 ديدگاه)

    ای ول مک لارن!
    شیشه جلو سالمه . . .
    .
    پراید اگر از جلو ضربه ای ببینه که فرو رفتگیش تا کاپوت برسه ، شیشه جلو که هیچ ، آدم زنده از توش بیرون نمیاد . . .

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا