مک لارن

بی‌رحم‌تر شدن مک لارن 720S با پکیج تیونینگ

مک لارن ۷۲۰S به عنوان یک اعجوبه در صنعت خودرو، قبلاً ثابت کرده که در درگ ها می‌تواند عرق شرم را بر پیشانی خودروهای قوی زیادی بنشاند.


با این وجود، مالکانی که قدرت ۷۲۰ اسب بخاری و گشتاور ۷۷۰ نیوتون متری پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری این سوپرکار بریتانیایی را کافی نمی‌دانند می‌توانند سری به گاراژ تیونینگ ویلز اند مور بزنند.


این تیونر آلمانی پکیجی دو مرحله‌ای برای ۷۲۰S ارائه می‌کند. پکیج مرحله ۱ باعث اضافه شدن ۵۰ اسب بخار قدرت و ۸۰ نیوتون متر گشتاور به پیشرانه شده و در پکیج مرحله دوم این افزایش به ترتیب به ۸۰ اسب بخار و ۱۱۰ نیوتون متر می‌رسد.


برنامه‌ریزی دوباره ECU و استفاده از سیستم اگزوز جدید باعث به دست آمدن قدرت بیشتر شده و احتمالاً زمان ۲.۹ ثانیه‌ای شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۷۲۰S بهبود یافته است. البته ویلز اند مور اشاره‌ای به مشخصات فنی محصول تیون شده خود نکرده است.


۷۲۰S همچنین دارای فنرهای کم ارتفاع با تنظیمات مخصوص و رینگ‌های افترمارکتی، قطعات همرنگ بدنه و… می‌باشد. این رینگ‌ها که در سه الگو عرضه می‌شوند در جلو و عقب ابعاد ۲۰ و ۲۱ اینچی داشته و پذیرای لاستیک‌های پیرلی شده‌اند.


گفته شده پکیج کوچک‌تر این تیونر برای استفاده در پیست مناسب بوده درحالی‌که پکیج مرحله دوم به منظور ایجاد حداکثر پرفورمنس مطرح می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. #be brave

    ۲ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (96 ديدگاه)

    هیولاتر شده ایول

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ساسان

    ۲ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (1039 ديدگاه)

    خیلی تهاجمی تر وزیبا شده..بخصوص هماهنگی رنگ رینگش با بدنه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا