مک لارن

رندر جذاب مک لارن اسپید تیل جدید

بیست سال پیش از پایان تولید مک لارن F1 اسطوره‌ای، این برند بریتانیایی در حال معرفی جانشین معرفی این خودرو با نام اسپید تیل می‌باشد.


تاکنون تیزرهای زیادی از این هایپرکار مدرن منتشر شده است. اسپید تیل دارای برخی ویژگی‌های مشترک با F1 می‌باشد که از جمله آن‌ها می‌توان به سقف تولید ۱۰۶ دستگاهی و مهم‌تر از آن موقعیت رانندگی مرکزی اشاره کرد.

جدای از این‌ها شاهد محصولی کاملاً جدید از مک لارن خواهیم بود. اسپید تیل از قوای محرکه هیبریدی استفاده خواهد کرد هرچند مشخصات فنی جدید آن هنوز منتشر نشده‌اند. البته احتمال استفاده این خودرو نمونه دگرگون شده‌ی پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی متعلق به ۷۲۰S به همراه حداقل یک پیشرانه الکتریکی وجود دارد. شاید هم قوای محرکه اسپید تیل به P1 نزدیک‌تر باشد.

شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت اسپید تیل بنا به گفته مک لارن در ۲.۸ ثانیه ثبت خواهد شد و حداکثر سرعت آن بیشتر از سرعت ۳۹۱ کیلومتر در ساعت F1 خواهد بود.


اسپید تیل علاوه بر قوای محرکه هیبریدی دارای طراحی بسیار مدرنی خواهد بود که تاکنون در چندین تیزر به تصویر کشیده شده است؛ و البته به تازگی هم رندری جذاب از این خودرو منتشر شده که در نگاه اول انحناهای نرم، چراغ‌های عقب LED نازک و لوگوی مک لارن و همچنین یک دیفیوزر گیرا را نشان می‌دهد. جالب آنکه این طراحی مشابه هیچ‌یک از محصولات کنونی مک لارن نبوده اما خب گفته شده در طراحی آن از تیزرهای اسپید تیل استفاده شده است.

صرف‌نظر از این‌ها، ما تا پیش از پایان سال جاری شاهد رونمایی رسمی مک لارن اسپید تیل خواهیم بود و آن موقع می‌توانیم قضاوتی درست درباره این رندر داشته باشیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. ایمان

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (3895 ديدگاه)

    جانشین شایسته ای برای F1 و P1 خواهد بود بی شک
    مکلارن کارشو خوب بلده ؛ واقعاً عالی هست این کمپانی

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا