مک لارن

فاصله نه چندان دور با مک‌لارن تمام الکتریکی

سری نهایی محصولات مک لارن پذیرای سومین خودروی کاملاً جدید خواهد بود و قرار است این بار قوای محرکه آن از نوع تمام الکتریکی باشد.


این خودرو که هنوز نامی ندارد پس از معرفی هایپرکار P15 و مدل سه نفره BP23 در سال ۲۰۱۸ معرفی خواهد شد و از نظر عملکردی در حد خودرویی چون ۶۷۵LT خواهد بود.


اولین بار در ماه ژوئن ۲۰۱۶ بود که اخباری درباره هایپرکار تمام الکتریکی سری نهایی مک لارن به گوش رسید اما در آن زمان گفته می‌شد که این خودرو زمینه‌ای برای توسعه آینده هیبریدی مک لارن خواهد بود. البته به نظر می‌رسد این خودرو چراغ سبز تولید را دریافت کرده و همین امر به کمپانی بریتانیایی اجازه خواهد داد در دسته سوپرکارهای الکتریکی رقبایی چون فراری، لامبورگینی و پورشه را تحت فشار قرار دهد.


گزارش شده علاوه بر تولید این محصول الکتریکی، نسل بعدی محصولات سری اسپورت در سال ۲۰۲۰ با قوای محرکه هیبریدی از راه خواهد رسید و یک سال بعد نیز سوپر سری‌های هیبریدی وارد این خانواده خواهند شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲۱ دیدگاه‌ها

  1. حسین

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (419 ديدگاه)

    کونیک زگ رگرا پیشرو این سگمنت هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. پهلوان مک لارن(مک دانیال)

      ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (2779 ديدگاه)

      خب دوستان پدالی ای کاش اول خبر p15 رو میذاشتین بعد اینو.
      الان تو متن اسم پی15 اومده خب بعضی دوستان که اطلاع ندارن میگن پی 15 چیه کی قرار معرفی بشه و….
      جان من خبرای مک لارن درس پوشش بدین.
      بگذریم.
      دوست من حسین کوئنیگ زگ پیشرو بود!!!!!
      ولی دیگه از این به بعد مک لارن حکمران خواهد بود.
      پیش بینی هم کرده بودم که احتمالا سال بعد مک لارن یا نسل بعدی 570 رو معرفی میکنه یا یه سوپر اسپرت تمام الکتریکی.شایدم نسل بعدی 570 به صورت هایبریدی عرضه بشه.
      خلاصه که مک لارن دمت گرم.دقیقا اونطوری که من میخوام داری از رقبا پیشی میگیری.
      تو کجا و لامبورگینی کجا……..????

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. پهلوان مک لارن(مک دانیال)

        ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (2779 ديدگاه)

        راستی فکر کنم یه جای متن ایراد داره.
        گفته شده:((این خودرو که هنوز نامی ندارد پس از معرفی هایپرکار P15 و مدل سه نفره BP23 در سال 2018 معرفی خواهد شد))
        سوپر اسپرت پی 15 اواخر امسال رونمایی میشه (حدودا 5 ماه دیگه) سال 2018 هم میره روی خط تولید.
        نکتش اینجاس که bp23 اصلا قرار نیست که سال 2018 بیاد سال 2019 ممکنه رونمایی بشه.
        یا شایدم اواخر 2018 رونمایی بشه و 2019 تولیدش رسما آغاز بشه.
        پس چطوری میشه که قرار زودتر از سوپر اسپرتی که سال 2018 به بازار عرضه میشه عرضه بشه یا رونمایی بشه؟؟؟!!!
        معمولا مک لارن 5 یا 6 ماه قبل از عرضه جهانی محصولاتشو رونمایی میکنه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. Amir_R18

        ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        .
        دوست عزیز از هر شرکتی باید در حد و اندازه ی خودش انتظار داشته باشی.

        Koenigsegg یک شرکت کوچک با سرمایه ی بسیار محدوده که روی پاهای خودش ایستاده و سال هاست داره امپراتوری بوگاتی بر سرعت رو به چالش می‌کشه. تمام پرسنلش به 100 نفر نمی‌رسند.

        مکلارن که در تملک پولدارترین افراد دنیاست و سرمایش رو از نفت های خلیج فارس و جیب مالکان عرب تامین میکنه با Koenigsegg خیلی متفاوته.

        یک اشتباه برای Koenigsegg که سرمایش رو خودش تامین می‌کنه می‌تونه حکم تیر خلاص رو داشته باشه در حالی که حساب بانکی مکلارن تا وقتی نفت هست پُر خواهد بود.

        Koenigsegg حق داره دست به عصا حرکت کنه.

        Koenigsegg کار بزرگی انجام داده و عظمت کارش خیلی بالاست. تکنولوژی های Regera در هیچ ماشینی فعلا وجود ندارند. سیستم انتقال قدرت این ماشین که گیربکس رو حذف کرده یک اختراع مهمه که باعث شده رکورد ۰ تا ۴۰۰ رو در زیر ۲۰ ثانیه بزنه.

        اساس هنر خودروسازی هنر ساخت موتوره، مکلارن هنوز توان ساخت یک موتور برای فرمول ۱ رو‌ نداره و تا کمر جلوی رقیب 50 سالش خم شد ولی بازم فراری حاضر نشد بهش موتور بده.

        مکلارن بدبخت یه موتور غیر از ۸ سیلندر معروف نداره. جدیدا هم حجم همون رو ۲۰۰ سی سی اضافه کردن ، چون دیگه بالا بردن بوست توربو جواب نمیداد !!!

        این در حالیه که لامبورگینی بالغ بر ۵۰ سال تجربه ی موتورسازی در بالاترین سطح رو داره ، از V12 گرفته تا V10 و V8 و حتی V16.

        هیچ وقت لامبورگینی و Koenigsegg رو با « خودروساز نفتی » مقایسه نکن .

        فراری پورشه و لامبورگینی برای من باارزش ترین سوپراسپرت سازان هستند و مک‌لارن در رده های خیلی بعد از قرار میگیره.

        البته من از حضور خودروساز نفتی در عرصه ی رقابت با فراری و پورشه و لامبورگینی استقبال میکنم چون هر رقیبی که اضافه بشه به نفع بقیست.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. پهلوان مک لارن(مک دانیال)

          ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (2779 ديدگاه)

          امیر جان حالا خوبه من یه نیم جمله گفتم این همه اومدی برام???
          عزیز برادر مک لارن که اگه میخواست دستش تو جیب اعراب باشه که الان لامبو و فراری رو با هم خریداری میکرد??
          نه دوست من از این خبرا نیست.
          مک لارن داره با فروش تجهیزات و تکنولوژی و کلا خیلی چیزای دیگه که گفتم سرمایشو به دست میاره و نون بازوشو میخوره.
          نه عینه اون لامبو که چند سال هیچ مدل درست و حسابی معرفی نکرده.
          به جز اوروس که تقریبا میشه گفت همه چیش پورشه و آئودی و فولکسه!!!
          لامبو هم یه لطفی کرده یه روح ایتالیایی خشمگین به این ماشین دمیده که واقعا قابل ستایشه?
          بعدشم لامبو هم زیر چتر فولکس و البته قطری هاس.
          که نباید با شرکت هایی مثل کوئینگ زگ و مک لارن مقایسه بشه.
          مک لارن و کو ئینگ زگ برای مطرح بودن مجبورت تکنولوژی ها و انجین رو خودشون طراحی و توسعه بدن.
          ولی شرکتی مثل لامبو پاشو میندازه رو پاش از تکنولوژی و پلتفرم و انجین و.. شرکت مادر و زیر مجموعه های ارزشمندش مثل پورشه و آئودی استفاده میکنه.
          آره دوستان همون انجینی که مک لارن 200 سی سی حجمشو ارتقا داده یا خمون انجین 3.8 لیتری معروف برای من از هزارانv10 و v12 و …..لامبو ارزشش بیشتره چون از مغز خودشون مایه گذاشتن نه از زحمت دیگران.
          اینا هنوز تو کراس اوورشون موندن.
          حالا چه برسه که بخوان ماشینی بسازن که تمام الکتریکی باشه و با بوگاتی رقابت کنه و کلی مدل دیگه که مک لارن برامون تدارک دیده.????

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Amir_R18

          ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          دوست عزیز فقط ۱۷ درصد از سهام فولکس واگن واسه قطری هاست اونم به دلیل اینه که بازار محصولات بوگاتی و پورشه و … در خلیج فارس بهتر بشه.

          اما خودروساز نفتی تحت تملک سرمایه داران خلیج فارسی هست و به درآمد کلان دسترسی داره ‌

          مکلارن ، لامبورگینی و فراری رو خریداری میکرد؟؟؟!!!!!???
          مگه کشکه ؟؟
          لامبورگینی و فراری صاحب دارن !

          لامبورگینی به هیچ عنوان از تکنولوژی پورشه و آئودی استفاده نمیکنه.
          موتورV12 کاملا توسط خود لامبورگینی توسعه پیدا کرده و لامبورگینی پیش فراری با آئودی التماس نکرده تا بهش موتور بدن.

          موتور وی۱۰ مال خود لامبورگینی هست.

          شاسی و کلیه ی قطعات ساخته ی خود لامبورگینی هست. آئودی آر۸ بر مبنای لامبورگینی هوراکان و‌ گالاردو ساخته شده تا طیفی از بازار که علاقه به ماشین های ایتالیایی ندارن رو جذب کنه.

          در مسیر سوپراسپرت های آینده لامبورگینی اگر بحث اشتراک شاسی و پلتفرم مطرحه به خاطر کاهش هزینه های دیزل گیته نه ناتوانی لامبورگینی.

          خودروساز نفتی هم تمام ماشین هاش رو با موتور و شاسی مشابه عرضه می‌کرد. حالا جدیداً یکم فرق کرده.

          فراری و لامبورگینی کجا خودروساز نفتی کجا … .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. Ahmad

          ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (1170 ديدگاه)

          آدم جالبی هستی تو مکلارن جان .خب معلومه که ارزش v8 مکلارن واسه تو خیلی زیاده وگرنه طرفدارش نبودی یه جوری میگی شرکت مادر انواع انجین رو واسه لامبورگینی محیا میکنه که هر کی ندونه فکر میکنه لامبورگینی قبل از اینکه تحت تملک آئودی در بیاد تو کار تیونینگ بوده لامبو که چندین دهه اس داره انواع انجین با سیلندرها و حجمها متفاوت میسازه.
          خب در مورد فراری چی داری بگی حتما انجین اون رو هم فیات میسازه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. Meysam..Laferrari

          ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (581 ديدگاه)

          یه بار برید تو یوتیوب دور زدن کوئنیگ زگ وان وان رو یببینید تو پیست اسپای بلژیک خندتون میگیره انقدر ماشین ناپایداره و آندر استیر و اوراستیر داره
          صدای انجینش از صدای این کامیون های 50 سال پیش بنز تو ایران گوش خراش تر و مزخرف تره
          موقع استارت و شتاب اولیه هم ضعف داره این ماشین

          هنر و مهندسی یه خودروساز تو موتوراسپرت و پیچ های فنی و ایرودینامیک مشخص میشه نه خط مستقیم ، اگه این چیزها علت پیشرو بودن یه خودروساز باشه وای به حال صنعت خودروسازی ، انجین خودروی فرمول یک رو بذار رو یه بُشکه ببین چجوری رکورد بوگاتی و کوئنیگ رو تو خط مستقیم میشکنه و شکستشون میده

          مکلارن با شاسی ها و ایرودینامیک قوی همیشه خودشو تو فرمول یک ثابت کرده و اینکه انجین کاملا اختصاصی نداره چیز زیادش از ارزش کارش کم نمیکنه.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. ویلیامز «بنتلی. استون مارتین.مکلارن»

          ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (1626 ديدگاه)

          مجید جان همه دنیا میدونن موفقیت مکلارن نتیجه مدیریت فوق العاده ران دنیس هس و ربطی به پول سهامدارای عربش نداره ،دنیس بارها خواست سهام بقیه رو بخره و اون مفت خورا رو بیرون کنه ولی متاسفانه نشد .دنیس مکلارن رو در مسیر درست قرار داد و تاثیر مثبت مدیریتش حتی بعد رفتنش در مکلارن باقی میمونه.درمورد ساخت موتور فرمول یک توسط مکلارن هم قبلا گفتم این کار توجیه اقتصادی نداره و موتور نساختنش به معنی عدم تواناییش نیس ،درمورد موتور خودروهای مکلارن هم باید بگم موتور جدید مکلارن بیشتر قسمت هاش تغییر کرده و فقط یه تغییر حجم 0.2لیتری نبوده! درمورد کونیخزگ هم باید بگم مثه بسیاری از شرکت های معتبر دیگه ،کونیخزگ هم با بقیه شرکتا همکاری داره …مثلا باتری رگرا رو ریماک تامین کرده و موتور الکتریکیش هم ساخت یاسا هس

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. پهلوان مک لارن(مک دانیال)

          ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (2779 ديدگاه)

          داداش میثم حرفتو باید قاب کرد زد به دیوار((مکلارن با شاسی ها و ایرودینامیک قوی همیشه خودشو تو فرمول یک ثابت کرده و اینکه انجین کاملا اختصاصی نداره چیز زیادش از ارزش کارش کم نمیکنه.))
          آفرین.
          اینو تو مسابقه آخر نیم فصل فرمول یک هم ثابت کرد.
          امیر جان مثلا فکر کردی مک لارن الان نمیتونه بره تو جهنم سبز و رکورد همه رو بشکونه.
          همه دیدن که تیونری به اسم لانزانت این کار رو کرد.
          ولی خوده مک لارن این رکورد رو تایید نکرد چون اصلا براش مهم نیست.
          وگرنه الان مک لارن رکورد دار پیست بود.
          بر خلاف لامبو که برای ادامه حیات نیاز به اینطور تبلیغات داره.
          مدیونی اگه فکر کنی که بخش عملیات ویژه مک لارن یا همون mso نمیتونه ماشینی بهتر از یک تیونری که شاید 50 تا نیروی کار هم نداشته باشه بسازه.
          مک لارن راحت میتونه ماشینی بسازه که پیست رو منفجر کنه.
          اصلا شک نکن.
          ((دوست عزیز فقط ۱۷ درصد از سهام فولکس واگن واسه قطری هاست اونم به دلیل اینه که بازار محصولات بوگاتی و پورشه و … در خلیج فارس بهتر بشه.))
          پس اگه اینطور مک لارن هم به خاطر این گذاشته سهام دارای عرب تو شرکتش باشن چون در حوزه ی خلیج فارس بازار ثابت داشته باشه.?????????
          صاحبین مک لارن عرب ها هستن ولی تکنولوژی که عرب نیست!!!!
          ولی صاحب لامبو آئودی و فولکس هستن و همچنین تکنولوژی هم از اونجا تامین میشه.
          نمی خوام بگم تمام تکنولوژی ولی اکثرش.
          تو آینده وقتی رو به محصولات هیبریدی بیارن بیشتر نمیان میشه.
          کدوم التماس؟؟؟؟?
          مک لارن فقط به مرسدس و فراری پیشنهاد داده همین.
          تو آینده هم ممکنه به کسایه دیگه پیشنهاد بده.
          ((در مسیر سوپراسپرت های آینده لامبورگینی اگر بحث اشتراک شاسی و پلتفرم مطرحه به خاطر کاهش هزینه های دیزل گیته نه ناتوانی لامبورگینی.

          خودروساز نفتی هم تمام ماشین هاش رو با موتور و شاسی مشابه عرضه می‌کرد. حالا جدیداً یکم فرق کرده.))
          اتفاقا به معنای ناتوانیه.
          چون لامبو هیچ تخصصی تو کراس اوور نداره .((شاید تو 50 سال پیش))
          به خاطر همین هم از پلتفرم فولکس استفاده میکنه.
          بعید میدونم موتور v8 توئین توربو هم مال خودش باشه.
          و………
          آینده ی مک لارن کاملا روشن تر از لامبوعه اینو میشه کاملا فهمید.
          با حرفایی مثل خودورساز نفتی و …..هم هیچی از ارزشش کم نمیشه.
          مک لارن تو 4 سال آینده 4 یا 5 محصول جدید و کاملا به روز خواهد داشت.
          در حالی که لامبو تو کراس اوورش مونده.????????
          اینه که من همیشه میگم: مک لارن لامبو رو خیلی وقته پشت سر گذاشته و لامبو اصلا حریفش نیست که بخوایم دربارش بحث کنیم.
          حریف درجه 1 لامبو اون اسپرت هندی تاتا موتورز بود((Tamo)) که دیگه ساخته نمیشه خدا رحمتش کنه.
          لامبو تو مسابقه ی دوندگی شرکت کرده که آخر مونده و تک تنها باید با مسیر و جاده رقابت کنه نه با رقبا????????
          درود…((?))

          موافقم 0
          مخالفم 0
        7. ویلیامز «بنتلی. استون مارتین.مکلارن»

          ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (1626 ديدگاه)

          مجید مکلارن خودروساز نفتی چیه دیگه؟!! حتی همون سهامدارای عرب مکلارن هم ربطی به نفت ندارن،درضمن اونا مگه مریضن از بقیه درآمدشون بیخودی برا مکلارن خرج کنن؟ مکلارن هرچی ک هس نتیجه مدیریت دنیسه،انقد هم پول داشت ک 75درصد سهام بقیه رو بخره ولی نشد

          موافقم 0
          مخالفم 0
        8. Meysam..Laferrari

          ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (581 ديدگاه)

          ماشین بدون گیربکس مزایای خودش رو داره اما معیابی هم داره که خیلی خودروسازها حاضر نیستن اون مزایا رو فدا کنن البته اونقدرا هم کوئینیگ زگ ادعا میکنه کاربردی و شگفت انگیز نیست
          حتی دو سوم گشتاور خودروهای کوئنیگ زگ هم داخل پیست در اختیار راننده قرار نمیگیره بعلت مهندسی ضعیف
          اگه این خودروها اسمی در کردن بخاطر قیمت بالا و ظاهر تین ایجر پسند و تولید محدودشونه نه مهندسی خارق العاده
          هیچوقت شما نمیبینی انجین کونیگ زگ مورد تحسین قرار بگیره چون لگنی بیش نیست گول اعداد و ارقام رو نخورید تو خروجی پیچ ها انقدر ضعیفه ماشین هاش که تو شتاب گیری چند دهم تا حتی دو ثانیه دچار مشکل میشه ماشین و راننده مدام درگیر عدم پایداری و هندلینگ ضعیف خودروئه
          باز وضعیت بوگاتی خیلی بهتره نسبتا

          البته این ها در حد خودشون ماشین های قابل تحسینی هستن اما هیچ بویی از مهندسی برتر در این ها شنیده نمیشه :D

          (بازار ترول گرم بود گفتم یه حرکتی بزنم)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        9. پهلوان مک لارن(مک دانیال)

          ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (2779 ديدگاه)

          احمد جان با قبلش کار ندارم.
          تی وی آر هم انواع انجین های 6 و 8 و 12 سیلندر میساخت از لامبو هم قدیمی تر بود.چندین مدل عالی هم ساخته.
          ولی آخرش به بحران خورد.
          سرنوشت لامبو هم اگه آئودی نمیخریدش و زیر چتر فولکس نمیومد همین میشد.
          یه ورشکسته کامل.
          در مورد فراری هم فعلا نظری ندارم.
          اینکه مک لارن بهتر از لامبورگینی هست هیچ شکی توش نیست.
          چه مدیریت و چه مهندسی.
          همین که تو چندین حوزه فعالیت میکنه(مثل فرمول 1 و e) که لامبو تو خواب هم نمیبینه حرف منو ثابت میکنه.
          تو پیست هم توضیح دادم قضیه از چه قراره.
          لامبورگینی پشتش از لحظ بودجه و تکنولوژی گرمه.
          ولی به مک لارن مدام پیشنهاد میشه و در خطر خریداریه.
          مک لارن چندین برابر لامبو زحمت کشیده و و میکشه.
          دلیل اینکه به اینجا هم رسیده به خاطر همینه.
          جالبه فقط شما انجین رو میبینی.به بقیه ی مسائل دقت نمیکنی.
          کار راحتی نیست که به قل شما با یه انجین 3.8 لیتری v8 (که البته در هر مدل مک لارن تغییراتی توش اعمال میکنه) به اینجا رسیدن.
          بحث زیاده ایشالا به وقتش……..

          موافقم 0
          مخالفم 0
        10. ویلیامز «بنتلی. استون مارتین.مکلارن»

          ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (1626 ديدگاه)

          احمد جان احترام فراری برهمه واجبه،حساب لامبورگینی از فراری جداست

          موافقم 0
          مخالفم 0
        11. amir_R18

          ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          میثم جان

          کسی که این بازار رو ایجاد و بعد گرم میکنه خود شما هستی.

          جوری که شما از regera حرف میزنی آدم میگه 100 رحمت به پراید.
          واقعا شما درکی از 3 میلیون دلار داری ؟
          فکر کنم دچار سوء تفاهم شدی و 3 میلیون دلار رو با 3 میلیون تومن اشتباه گرفتی ?

          اگر نصف قیمت رگرا هم به خاطر پرفورمنسش باشه ( که یقینا بیشتر از این هاست )یعنی پرفورمنس رگرا 1/5 میلیون دلار ارزش داره که خیلی بیشتر از تمام محصولات جدید فراری و خودروساز نفتیه.

          کسی واسه پرفورمنس ماشینی که شما توصیفش کردی یک قرون هم نمیده چه برسه به 1/5 میلیون دلار.

          طبق معمول شما زیادی احساساتی شدی.

          ظاهر تین ایجر پسند ؟
          تین ایجر پسند ترین ظاهر رو لافراری داره با رنگ قرمزش و شما هم بارها ابراز کردی که شیفته ی ظاهر لافراری هستی !

          همین کم بود اعتبار و مهندسی Koenigsegg زیر سوال بره.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        12. amir_R18

          ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          میثم جان قیمت لافراری چقدر بود؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. ویلیامز «بنتلی. استون مارتین.مکلارن»

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    مجید جان هرچقد دوس داری بگو خودروساز نفتی تا شاید یکم آروم بشی …با این حرفا چیزی از ارزش های مکلارن کم نمیشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. پهلوان مک لارن(مک دانیال)

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (2779 ديدگاه)

    اینم بگم که یه درگ هست تو یوتیوب بین 720s و اونتادور sv جدای اینکه مک لارن قشنگ نابودش کرد.(هرچند استارت بدی بود برای لامبو).
    مک لارن مسیر 1/4 مایل رو 10.1 ثانیه ثبت کرد و خودشو جاودانه کرد.???
    سریع تر از هوراکان پرفورمانته.???
    احتمالش هست که زیر 10 ثانیه هم ثبت کنه مکی.
    واقعا قدرت واقعیه 720s چقدره هنوز هیچ کس نمیدونه.
    البته من همیشه سعی میکردم این کلیپ ها رو آپارات قرار بدم.ولی سرعت آپلودش اعصاب خوردکنه منم خیلی وقت بیخیال شدم.
    ااینم لینک یوتیوب با اجازه ی پدال(اجاز بده دیگه?)
    https://www.youtube.com/watch?v=tRjuQXhBnU4

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. mory

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (418 ديدگاه)

    واقعا شرم آوره که همه میخان صف رو دور بزنن و نوبت رو به هر قیمتی واسه خودشون کنن
    پهلوان مک لارن با بیش از 1200 کامنت هنوز صف و نوبت رو رعایت نمی کنه
    و اومده تو کامنت اول نظرشو ریپلای کرده
    تو کوچکترین کارها به قانون احترام نمیذاریم
    اینجا ایران است

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. پهلوان مک لارن(مک دانیال)

      ۳۰ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (2779 ديدگاه)

      Mory جان نمیدونم کامنت من رو خواهی خواند یا نه.
      من چون موضوع مهم بودش این کار رو کردم.
      اصلا اینجا مهم نیست که کی کجا کامنت میزاره.
      اینجا یه سایت مجازیه.
      خدا شاهده که من تو دنیای واقعی خیلی وقت ها جای خودمو به دیگری دادم و کاملا این موضوع رو رعایت میکنم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mory

        ۳۰ مرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (418 ديدگاه)

        از بابت پاراگراف آخر باید بگم که کار شما درسته عالی
        ولی خب اینکه آدم تو هر زمینه ای سعی کنه نوبت رو رعایت نکنه کار درستی نیست
        البته این کار از قدیم یه جورایی عرف بوده الانم نمیشه کارش کرد ولی در کل کار درستی نیست
        به دل نگیرید شما از دست من
        در کل من فکر می کنم هرکس به نوبت کامنت بزاره بهتره

        موافقم 0
        مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا