مک لارن

تلاش‌های همه‌جانبه مک لارن برای حفظ آلونسو

فرناندو آلونسو که سابقه دو بار قهرمانی در مسابقات فرمول ۱ را دارد از زمان ملحق شدن به تیم مک لارن در سال ۲۰۱۵ نتوانسته سکویی را به دست آورد و البته قرارداد او با پایان سال جاری منقضی می‌شود.


آلونسو گفته که در ماه سپتامبر آینده کاری خود را مشخص خواهد کرد و تصمیم او قطعاً تحت تأثیر برنامه‌های پیشرانه مک لارن خواهد بود.


همکاری مک لارن با هوندا پرتنش بوده و البته فراری و مرسدس قبلاً اعلام کرده‌اند تأمین‌کننده پیشرانه‌های مک لارن در فصل آینده نخواهند بود.
Neale گفت:

من دوست دارم فرناندو را در تیم داشته باشم. من می‌دانم هر کاری را برای حفظ فرناندو در مک لارن انجام خواهیم داد اما می فهمم که او گزینه‌هایی خواهد داشت.

او ادامه می‌دهد:

من فکر می‌کنم او فرد فوق‌العاده‌ای بوده و یکی از بهترین راننده‌هایی است که با من همکاری داشته است و من دوست دارم او مدت بیشتری با ما باشد.


او با کسب رده ششم در گرندپری مجارستان بهترین عملکرد مک لارن در فصل جاری را به نمایش گذاشت. مسابقه او با کارلوس ساینس یکی از نکات برجسته این گرندپری بود.

این مدیر تیم مک لارن افزود:

من فکر می‌کنم او مثل همیشه می‌راند. اگر نگاهی به چگونگی سبقت سختش در گرندپری مجارستان بیندازید متوجه می‌شوید که آلونسو فوق‌العاده است. او در مسابقه نمایشی عالی از مهارت‌ها و روح جنگنده‌اش داشت.


اگرچه برنامه‌های پیشرانه و راننده‌های مک لارن برای فصل آینده مسابقات فرمول ۱ هنوز مشخص نیست اما Neale به آینده تیم خوش‌بین است:

من به آینده خوش‌بین هستم. موارد زیادی در ۱۲ ماه گذشته رخ داده است. ما آماده برداشتن قدم بعدی برای مک لارن هستیم. ما در فکر شروع سال آینده بدون پیش‌داوری هستیم.

او در نهایت گفت:

هنوز تصمیمی گرفته نشده است. ما گفت‌وگوهای زیادی با هوندا داریم. تلاش داریم تا تصمیمات صحیحی بگیریم. ما وظیفه داریم مک لارن را به پیش ببریم. ما می‌خواهیم فرناندو به جلو برود…

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. Amir

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    جالب بود برام دیروز یه جا خوندم رانندگان فرمول1 آماده ترین بدن ها رو بین ورزشکاران تمامی رشته ها دارند . از نظر ورزش و تغذیه و … برنامه ها های بسیار سختی حتی نسبت به بهترین فوتبالیست ها براشون تتظیم میشه.
    یه وعده غذا با لذت نمیتونن بخورن.
    یکی از دلایل حقوق های بسیار زیادشون همینه.

    .

    راننده های فرمول 1 در طول فصل مسابقات از نظر هورمونی هم مرتب ارزیابی میشن از جمله تستوسترون . شوماخر افسانه ای یکی از دلایل بازنشسته شدنش در سال 2006 رو آزادی عمل بیشتر برای بودن کنار همسر و سایر اعضای خانواده عنوان کرده بود و اینکه از دوری 10 ساله از همسرش خسته شده.

    واقعا باید عاشق مسابقه ، ماشین و فرمول1 باشی که بتونی وارد این حرفه بشی و دووم بیاری . چون در بهترین سال های عمرت فقط میتونی از ماشین سواری و مسابقه دادن لذت ببری.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. peyman

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (284 ديدگاه)

    داداش اینکه میگی راننده های فرمول یک اماده ترین ورزشکاران جهانن درسته چون فشار وارد به بدن خیلی خیلی زیاده
    ولی کجا نوشته که شوماخر تو 2006 بازنشسته شد؟ شوماخر تو حادثه اسکی تو 2012 بطور اجبار خارج شد و اگر اون اتفاق براش نمیوفتاد با اون هیولای مرسدس تو 2014 -15-16 و حتی 2017 قطعا قهرمان میشد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Meysam..Laferrari

      ۲۱ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (581 ديدگاه)

      نه بابا تعارف نکن راحت تا تا 2020 میتونست بمونه و قهرمانی بگیره?
      شوماخر وقتی تو مرسدس بود از اوجش کیلومترها فاصله داشت و حتی پا به پای رسبرگ نمیتونست بیاد. شوماخر بعد از خروجش از فراری تموم شد. (که کاملا طبیعیه دیگه سنش کم کم داشت بالا میرفت و آخرین حضورش تو فرمول یک 43 سالش بود!)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. BMW

        ۲۱ مرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (584 ديدگاه)

        میثم جان اون زمان که شوماخر تو مرسدس بود مرسدس تازه وارد شده بود و اگه یادت باشه زیاد موفقیتی کسب نمیکرد اگه با ماشینایه الانش بود احتمالا قهرمانی میاورد راستی اینم بگم که فراریایی که شوماخر میروند از هیبریدیایه الان سریع تر بودن پس استاد راحت میتونست با این مرسدسا قهرمان شه چون هم سبکترن و هم فرزترو هم شتابه کمتری دارند.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. ایمان

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (258 ديدگاه)

    بهترین راننده فعلی دنیا بی تردید ناندو.زنده باد ماتادور

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. charger

      ۲۱ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (396 ديدگاه)

      هنوز نمرده داداش که اینجوری داری ازش اسطوره میسازی
      پ.ن: ایرانیا وقتی یکی میمیره انقدر در توصیفش اغراق میکنن که خود طرف باورش نمیشه

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا