مک لارن

مک لارن سنا LM، جدیدترین شعبده بخش MSO

به تازگی یک تصویر جاسوسی و چند رندر از جدیدترین پروژه‌ی بخش MSO مک لارن با نام سنا LM منتشر شده است.


جزئیات زیادی از این خودرو در دست نیست هرچند گفته می‌شود تصویر خودروی موردبحث در بیرون تأسیسات MSO در بریتانیا گرفته شده است. در این تصویر می‌توانیم یک دستگاه سنا با رنگ بدنه‌ی نارنجی پاپایا، بدنه‌ای سفارشی و برچسب کوچک LM روی آن را ببینیم. سنا LM احتمالاً در کنار یک سنای دیگر و همچنین F1 پارک شده است.

موضوع جالب اینکه به نظر می‌رسد سنا LM فاقد گلگیر جلو سمت چپ بوده که شاید دلیل آن تصادف و یا قرار داشتن این قطعه در خط تولید باشد هرچند احتمال گزینه آخری بالا نیست.


رندرهای منتشر شده از این خودرو نیز نشان دهنده‌ی خودرویی فاقد سقف شیشه‌ای سنای استاندارد و استفاده از نمونه‌ای سنتی‌تر است. همچنین در این رندرها می‌توانیم خودرویی با رینگ‌های بسیار مشابه به نمونه‌های بکار رفته در مک لارن F1 LM اسطوره‌ای را ببینیم. نمای جلوی خودرو نیز بازنگری شده و چراغ‌های جلو و ورودی‌های هوا تفاوت‌هایی با نمونه عادی دارند.


در رندرهایی که از کابین منتشر شده خودرویی با صندلی‌های مسابقه‌ای فیبر کربنی، پوشش نارنجی و نشان‌های LM روی پشت‌سری‌ها دیده می‌شود.


هنوز مشخص نیست که آیا مک لارن سنا LM پروژه‌ای تک دستگاهی است یا همانند مدل‌های P1 LM و F1 LM به تعداد محدود تولید خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. Sina

    ۱۳ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (2427 ديدگاه)

    هر کاری کنه p1 یه چیز دیگس

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا