مک لارن

مک لارن 720S اسپایدر نوویتک: قوی‌تر، زیباتر، وحشی‌تر!

مک لارن ۷۲۰S اسپایدر یکی از سریع‌ترین خودروهای روباز دنیا محسوب می‌شود. این خودرو می‌تواند تنها در عرض ۲.۹ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و این عملکرد بدون هرگونه تیون شرکتی متفرقه به دست می‌آید.


البته نوویتک یکی از مشهورترین تیونرهای دنیا بوده و دستی بر سر و روی پیشرانه‌ی ۸ سیلندر توئین توربوی ۷۲۰S کشیده تا قدرت آن به ۸۰۶ اسب بخار و گشتاور هم به ۸۷۸ نیوتون متر برسد. به این ترتیب حداکثر سرعت خودرو نیز به ۳۴۶ کیلومتر در ساعت رسیده است.


واضح است که این افزایش قدرت تأثیر مثبتی روی شتاب خودرو داشته به گونه‌ای که شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۷۲۰S اسپایدر نوویتک تنها در ۲.۷ ثانیه ثبت شده و وارد قلمروی هایپرکارها می‌شود.


سپر خودرو با یک اسپویلر، تیغه و فلاپ های جانبی تکمیل شده و همین قطعات بالا رفتن بخش جلویی خودرو در سرعت‌های بالا را کاهش می‌دهند. نوویتک همچنین عناصر کربنی را به چراغ‌های جلو اضافه کرده است. این خودرو از ورودی‌های هوای جانبی، پانل‌های کربنی، بال سفارشی، اسپویلر لبه‌ای عقب، دیفیوزر کربنی و… سود می‌برد.


رینگ‌های ۷ پره دوبل خودرو حاصل کار وورسن بوده و در جلو و عقب ۲۰ و ۲۱ اینچی هستند. خریداران می‌توانند تا ۷۲ رنگ را انتخاب کنند. البته رینگ‌های فورج کاری شده‌ی MC1 با طرح ۵ پره دوبل هم در دسترس هستند.


علاوه بر افزایش قدرت پیشرانه یک سیستم اگزوز پرفورمنس نیز در نظر گرفته شده که بنا به گفته‌ی نوویتک باعث می‌شود ۷۲۰S اسپایدر پاسخ گاز بهتری داشته باشد. این اگزوز از دو خروجی ۹۵ میلی‌متری برخوردار بوده و می‌تواند طرح پولیش خورده یا مشکی مات را به خود بگیرد.


نهایتاً به کابین می‌رسیم که با بهترین نوع چرم و آلکانترا مزین شده و همچنین رنگ‌های بسیار زیادی در دسترس خریداران قرار دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. Ahmad

    ۶ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (1170 ديدگاه)

    جون میده واسه درگ.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. سامی

    ۶ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (50 ديدگاه)

    ازلحاظ موتوری عالی طراحی بدنه و کابین رویایی .رقیب فراری استراداله. ولی رینگ های مکلارن و لکسوس واقعن زیبا هستند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. امیر

    ۶ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (2956 ديدگاه)

    باحال شده مخصوصا از نظر ظاهری

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ارش

    ۶ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (20 ديدگاه)

    غول مرحله آخر

    موافقم 1
    مخالفم 0
  5. علی

    ۷ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (1131 ديدگاه)

    عشق??

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا