مک لارن

معرفی مک لارن P1 GT لازانته در گوودوود

پس از انتشار تیزرهای فراوان سرانجام لازانته از مک لارن P1 GT خود در فستیوال سرعت گوودوود رونمایی کرد. این خودرو که بر پایه مدل P1 GTR ساخته شده دارای بدنه‌ای با دم طویل‌تر در عقب است که ظاهر روان‌تری را ایجاد نموده است. یکی از مشتریان پولدار اهل خاورمیانه دستور ساخت چنین خودروی ویژه‌ای را داده است.


اصلاحات لازانته شامل بازنگری در بخش‌هایی همچون نمای جلو است که به نظر می‌رسد هم‌اکنون دارای اسپلیتر بزرگ‌تری می‌باشد. این شرکت همچنین گلگیرهای تهویه دار را روی خودرو نصب کرده است. در بخش عقبی شاهد دم طویل‌تر و بال عقب بزرگ و ثابت شده‌ای هستیم. دیفیوزر عقب بازنگری شده‌ی P1 GT لازانته نیز دارای ۴ خروجی اگزوز است.


داخل این خودرو برای استفاده در جاده آماده شده است. صندلی‌های اسپورت که بخش پشتی ثابتی دارند خیلی راحت به نظر نمی‌رسند اما حداقل کابین دارای برخی ویژگی‌هایی است که در نسخه GTR دیده نمی‌شود.

متأسفانه لازانته هنوز جزئیات قوای محرکه P1 GT را منتشر نکرده است. اگر این کمپانی از همان پیشرانه کارخانه‌ای ۸ سیلندر ۳.۸ لیتری بای توربو با کمک هیبریدی استفاده کند بنابراین نسخه جدید قدرت ۹۸۶ اسب بخاری خواهد داشت که کاملاً قابل‌توجه است. همچنین استفاده از قطعات سیستم اگزوز برگرفته از مدل P1 LM می‌تواند به کاهش وزن کمک کند.


P1 GT از مک لارن G1 GT الهام گرفته است. آن خودرو نسخه جاده‌ای از مدل مسابقه‌ای F1 GTR با دم طویل بود اما کمپانی تنها سه نمونه از آن را ساخت.


لازانته با بازنگری محصولات مک لارن کاملاً آشناست. این شرکت نسخه مخصوص پیست P1 GTR را به مدلی قانونی در جاده تبدیل کرده است. لازانته همچنین P1 LM را به عنوان حد نهایی یک هایپرکار ساخته است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. فرزاد لاکچری

    ۲۳ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (119 ديدگاه)

    این مک لارن P1 عجیب دلربایی می‌کنه این مدل رو با حتی بوگاتی شیرون عوض نمیکنم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. AventadorSVJ

    ۲۳ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (69 ديدگاه)

    فرض کن تاج طلا رو الماس کاری کنی………………….
    شاهکاره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. پیکان جوانان گوجه ای

    ۲۳ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (990 ديدگاه)

    یک سوال این نوساز هستش یا نسخه موجود در اختیار مشتری هستش که ارتقا پیدا کرده مثل کاری که پاگانی میکنه خودرو میتونی ارتقا بدی تو کارخونه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. s.h

      ۲۳ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (712 ديدگاه)

      هر دو حالت ممکنه هم نسخه جدید هم اینکه دستی به سر و روی ماشین میکشن ولی فکر کنم این چون صحبت موتور شده این نسخه سفارشی ساخته شده

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. ساسان

    ۲۳ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (1040 ديدگاه)

    بهترین وزیباترین ساخته مکلارن.لبخند جوکر مانند نمای جلوشو خیلی دوست دارم.شیطانی ترین لبخند دردنیای خودروهارو داره لعنتی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. PETROLHEAD

    ۲۳ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (82 ديدگاه)

    با سپاس از نویسندگان و مترجمان بزرگوار پدال، دست مریزاد خدا قوت. و لیکن لطفا منبع اخبار رو حتما ذکر کنید چنانچه قبلا در انتهای مطالب قرار میدادید.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا