میتسوبیشی

تأسیس دپارتمان خودروهای ویژه میتسوبیشی

مرسدس، نیسان، جگوار لندروور و… شما هم‌اکنون می‌توانید میتسوبیشی را نیز به این لیست اضافه کنید زیرا ژاپنی‌ها هم‌اکنون دارای اتاق پشتی ویژه خود برای محصولات سفارشی هستند.


جدیدترین دپارتمان سفارشی‌سازی محصولات میتسوبیشی نام SVP را برای خود انتخاب کرده و اولین محصول آن نیز Barbarian SVP II نام دارد. این خودرو بر پایه پیکاپ L200 ساخته شده و در بریتانیا عرضه می‌شود. همانند اولین نسخه از این پیکاپ توسط SVP اصلاح شده بود، این نسخه نیز دارای بدنه‌ای دو رنگ شامل مشکی یا خاکستری متالیک می‌باشد.


این نسخه جدید دارای تجهیزاتی همچون رینگ‌های ۱۷ اینچی مشکی و نارنجی با لاستیک‌های BF گوودریچ، قوس‌های چرخ برجسته، جلوپنجره و ریل سقف ویژه SVP است که آن‌ها نیز از رنگ مشکی و نارنجی سود می‌برند. همچنین مه شکن‌های جدید، پوشش‌های محافظتی دستگیره درب‌ها، اطراف چراغ‌های عقب و… نیز از رنگ نارنجی استفاده کرده‌اند.


در کابین این پیکاپ سفارشی رنگ نارنجی بیشتری بکار رفته است. صندلی‌های چرمی با عناصر جیرمانند آلستون دارای رنگ نارنجی بوده و کف‌پوش‌ها نیز از این رنگ بی‌نصیب نمانده‌اند. در جای‌جای کابین نیز می‌توان نشان‌های SVP را دید.


از جمله تجهیزات استاندارد این خودرو می‌توان به سیستم صوتی اسمارت فون لینک میتسوبیشی، حسگرهای حساس به باران و گردوغبار، ورود بدون کلید، بلوتوث، چراغ‌های جلوی بای زنون، چراغ‌های روز روشن LED، کروز کنترل و دوربین عقب اشاره کرد.


نیروبخش میتسوبیشی Barbarian SVP II پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری توربو دیزلی تمام آلومینیومی است که به یک گیربکس ۶ سرعته دستی یا ۵ سرعته اتوماتیک دارای پدال شیفتر متصل می‌شود. این خودرو همچنین از سیستم چهار چرخ محرک بهره برده و نیرو را تا حداکثر سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌تواند به چهار گوشه انتقال دهد.

میتسوبیشی L200 Barbarian SVP II هم‌اکنون قابل سفارش بوده و تحویل آن از ماه می آغاز می‌شود. تنها ۲۵۰ دستگاه از این خودرو با قیمت پایه ۲۹۸۳۰ پوند ساخته خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. نیما

    ۸ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (336 ديدگاه)

    لنسر رو باید تیون کنن بدن بیرون نه l200

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. F۲۲RAPTOR

      ۸ فروردین ۱۳۹۷
      سوابق: (2599 ديدگاه)

      کاملا صحیح
      البته اینم بگم نسل جدید بده یعنی یه لنسر درست حسابی و بعد اون مدل داغ اوولوشن

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا