میتسوبیشی

بررسی میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۱۶

میتسوبیشی تصمیمات حیاتی برای طراحی مجدد اوتلندر ۲۰۱۶ گرفته است. با کنار زدن طراحی و عملکردهای استاندارد، زمانی که یک خودروساز با خطر ورشکستگی روبرو هست اعداد و ارقام پرمخاطره هستند. در این شرایط نمی‌توان ریخت‌وپاش کرد و یا بیش از حد ریسک کرد، بااین‌حال در شرایطی که برندهای رقیب در جهان در حال خودنمایی هستند نمی‌توان دست روی دست گذاشت تا شرایط بدتر شود.

2016 Mitsubishi Outlander
۲۰۱۶ Mitsubishi Outlander
میتسوبیشی تاکنون چندین بار تا مرز سقوط پیش رفت اما مجدداً به میدان بازگشت. در سال مالی ۲۰۱۲، میتسوبیشی کمتر از ۵۰۰۰۰ وسیله نقلیه در ایالات‌متحده به فروش رساند. این مقدار در سال ۲۰۱۴ تقریباً به ۷۵۰۰۰، رسید و این یک افزایش چشم‌گیر ۵۱ درصدی بود. اما هنوز هم در مقایسه با فروش ۲.۲ میلیونی هم‌وطنش تویوتا در آمریکا تعداد کمی به‌حساب می‌آید.

2016 Mitsubishi Outlander
۲۰۱۶ Mitsubishi Outlander
یکی از محصولاتی که می‌تواند میتسوبیشی را از این وضعیت نجات دهد کراس‌اوور اوتلندر است، که در واقع ورود میتسوبیشی به بخش بیش‌ازحد رقابتی و سودآور کراس‌اوورهای متوسط است. نسل‌های قبلی این خودرو آن‌طور که انتظار می‌رفت خوب ندرخشیدند اما اوتلندر کراس‌اوور با استعدادی است و شانس این را دارد که با انجام تغییراتی بتواند موفق شود.

2016 Mitsubishi Outlander
۲۰۱۶ Mitsubishi Outlander
اکثر شکایت‌ها از اوتلندر ۲۰۱۴ در درازمدت پیرامون سه موضوع متمرکز شده بود: فضای نامناسب داخل کابین و کیفیت رانندگی نه‌چندان جالب، تناقض در اجزای الکترونیکی و استفاده از موتور چهار سیلندر.

2016 Mitsubishi Outlander
۲۰۱۶ Mitsubishi Outlander
ظاهر اوتلندر به لطف جلو آمدن ستون A ازنظر بصری جذاب‌تر و تهاجمی‌تر شده است، اما واقعیت این است که اوتلندر ۲۰۱۶ بیش از ۱۰۰ بهبود داشته است. میتسوبیشی ادعا می‌کند بیش از هر چیز بر روی کاهش سروصدا و تجربه رانندگی تمرکز کرده است. برخی از بهبودهای بنیادی آن شامل:

  • کراس‌ممبر سخت‌تر در سیستم تعلیق جلو و تنظیم مجدد فنرها برای کاهش تنش‌ها در ناهمواری‌ها و ارائه هندلینگ بهتر. همچنین، تعبیه یک دمپر برای خنثی‌سازی سروصدا، ارتعاش و خشکی (NVH) در سیستم تعلیق جلو.
    فنرهای بزرگ‌تر و بهبودیافته در عقب.
  • بدنه مستحکم‌تر با اضافه شدن سه میله در جلو و یکی در عقب.

اما سروصدا، یکی از اشکالات بزرگ اوتلندر در درازمدت بود و میتسوبیشی حداقل ۳۱ راه، برای بهبود آن پیش‌گرفته که برخی از آن‌ها شامل:

  • قرار دادن لایه میانی خاص در شیشه جلوی اتومبیل جهت کاهش سروصدا.
  • رینگ‌های ۱۸ اینچی ضخیم‌تر برای انتقال سر و صدا کمتر به کابین.
  • قرار دادن عایق در گلگیرها و درهای جلو.
  • اضافه شدن ورق‌های عایق صدا به تمام درها

اوتلندر جدید چه تغییراتی کرده است؟
میتسوبیشی، اوتلندر ۲۰۱۶ را در دو مدل SEL چهار سیلندر و GT شش سیلندر V شکل (همان موتورهای مدل ۲۰۱۵) معرفی کرده است. اما باکمال تعجب، راندن مدل V-6 لذت‌بخش‌تر از همتای چهار سیلندرش نیست. فرمان آن هیچ تمایلی برای بازگشت به مرکز ندارد و هیچ بازخورد واقعی در مورد آنچه اتفاق می‌افتد، منتقل نمی‌کند.

2016 Mitsubishi Outlander Interior
۲۰۱۶ Mitsubishi Outlander Interior
موتور ۳.۰ لیتری، بدون تغییر نسبت به سال گذشته ۲۲۴ اسب بخار و گشتاور ۲۹۱ نیوتن متر، تولید می‌کند. این مدل تنها در حدود ۴۵ کیلوگرم بیشتر از مدل چهار سیلندر با وزن ۱۴۹۶ کیلوگرم وزن دارد. به نظر می‌رسید کمی آهسته عمل می‌کند و از عملکرد خود مطمئن نیستید. به‌خصوص در سر پیچ‌ها، چرخ‌ها به‌طور قابل‌توجهی در دست‌اندازهای کوچک و متوسط طفره می‌روند. موج‌های آسفالت در سرعت‌بالا، احساس می‌شود اما از یکسو ثبات و پایداری بیشتر شده است.

2016 Mitsubishi Outlander Interior
۲۰۱۶ Mitsubishi Outlander Interior
تنها دلیل قانع‌کننده برای خرید مدل V6 برخورداری از ظرفیت بکسل ۱۵۸۷ کیلوگرمی است. برای فضای داخلی، میتسوبیشی باافتخار به ما گفت که از مواد نرم‌تر در تمام مدل‌ها استفاده کرده است. در عمل هم این‌چنین است و در درهای جلو از مواد نرم استفاده شده است، اما بهتر بود آن را به قسمت تکیه‌گاه دست هم ادامه می‌دادند. قرار دادن چوب مصنوعی در داشبورد و جاهای دیگر و استفاده از پوشش براق مشکی پیانو فضای داخلی کابین را مدرن کرده است.

2016 Mitsubishi Outlander Interior
۲۰۱۶ Mitsubishi Outlander Interior
با ورود به داخل اوتلندر چهار سیلندر متوجه می‌شوید، نه تنها با مدل MT ۲۰۱۴ تفاوت‌های زیادی دارد بلکه در مقایسه با مدل V6 هم متفاوت است. استفاده از گیربکس CVT-8، یک بهبود بزرگ برای این شاسی‌بلند است. در واقع CVT-8 یک مدل بهبودیافته از CVT است و مراحل تعویض دنده مانند شیفتر انجام می‌شود. دور موتور هیچ‌گاه کمتر از ۱۰۰۰ دور در دقیقه نمی‌شود و صداهای ناهنجار نویز که به‌طورمعمول در CVT ها به گوش می‌رسد در آن وجود ندارد.

2016 Mitsubishi Outlander
۲۰۱۶ Mitsubishi Outlander
موتور ۴ سیلندر ۱۶۶ اسب بخار و گشتاور ۲۹۱.۵ نیوتن متر تولید می‌کند، که زیاد نیست، و انتظار نمی‌رود که شتاب خوبی داشته باشد. اما حتی در سرعت ۱۱۵ کیلومتر در ساعت، هم دور موتور ۲۱۰۰ دور در دقیقه، است و موتور نسبت به‌سرعت آرام است.

2016 Mitsubishi Outlander Interior
۲۰۱۶ Mitsubishi Outlander Interior
صندلی‌های جلو پیشرفت زیادی نسبت به مدل ۲۰۱۵ داشته‌اند و شمارا کاملاً در خود نگه می‌دارند. فرمان احساس خوبی ارائه می‌کند، و باید صادقانه گفت که رانندگی با آن کمی لذت‌بخش است. ما با فهمیدن اینکه مدل V-6 تنها حدود ۴۵ کیلوگرم سنگین‌تر از مدل SEL متعجب شدیم زیرا مدل چهار سیلندر به‌طور قابل‌ملاحظه‌ای چابک‌تر است.

2016 Mitsubishi Outlander
۲۰۱۶ Mitsubishi Outlander
به نظر می‌رسد تمام تکنیک‌هایی که برای کاهش سروصدا به‌کار گرفته‌شده، به‌استثنای برخی از سروصداهایی که در شرایط باد شدید تولید می‌شود، مؤثر بوده‌اند.

در همه مدل‌های اوتلندر جدید، استفاده از صندلی تاشو عقب برای به حداکثر رساندن فضای بار، بسیار آسان‌تر شده است.

2016 Mitsubishi Outlander
۲۰۱۶ Mitsubishi Outlander
میتسوبیشی دکمه‌های جدیدی به سیستم سرگرمی اوتلندر ۲۰۱۶ اضافه کرده است. اگرچه بسیاری از ما تمایل به استفاده از دکمه‌ها نداریم، و به‌شخصه نزدیک شدن هوندا به سیستم بدون دکمه را می‌پسندم، اما میتسوبیشی می‌گوید مشتریان خودشان خواستار استفاده از دکمه برای سیستم ناوبری و سیستم صوتی هستند.

2016 Mitsubishi Outlander
۲۰۱۶ Mitsubishi Outlander
به نظر می‌رسید سیستم‌های ایمنی به‌استثنای سیستم هشدار برخورد از جلو، تا حد زیادی معمولی هستند. البته این سیستم در ترافیک سنگین کمی بیش‌ازحد حساس است.

2016 Mitsubishi Outlander
۲۰۱۶ Mitsubishi Outlander
بنابراین اوتلندر جدید ساکت‌تر و به لطف بهبود سیستم انتقال قدرت در مدل چهار سیلندر بهتر شده است. قیمت آن در (مدل ES FWD) از ۲۳۸۴۵ دلار به‌علاوه هزینه حمل شروع می‌شود، که ۲۰۰ دلار ارزان‌تر از اوتلندر ۲۰۱۵ است. قیمت مدل SEL دیفرانسیل جلو هم از ۲۵۸۴۵ دلار شروع می‌شود، اما مدل V-6 AWD هنوز هم باقیمت ۳۱۸۴۵ دلار عرضه می‌شود.

2016 Mitsubishi Outlander
۲۰۱۶ Mitsubishi Outlander
میتسوبیشی در نظر دارد تا برای عرضه این مدل تهاجمی دست به تبلیغات گسترده بزند و به‌احتمال‌زیاد نظر خریداران زیادی را به خود جلب خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مهرداد فراهانی

مهندس صنایع و از علاقه‌مندان تکنولوژی و خودرو هستم، قبل از پیوستن به پدال در وب‌سایت های خبری دیگر در حوضه آی‌تی می‌نوشتم و وظیفه سردبیر و مدیریت وبسایتی در زمینه آی‌تی و خودرو را هم دارم. درحال حاضر مفتخر به نویسندگی در سایت پدال هستم.

مطالب مشابه

‫۸۳ دیدگاه‌ها

  1. AHMADREZA

    ۳۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1022 ديدگاه)

    خیلی عالیه ماشبن خوبی به نظر میاد

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. سامورایی

      ۳۱ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (182 ديدگاه)

      بخدا عاشقتم میتسوبیشی

      موافقم 2
      مخالفم 0
    2. matin

      ۳۱ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (233 ديدگاه)

      امیدوارم آرین موتور هرچه سریعتر واردش کنه

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. armin

        ۱ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (421 ديدگاه)

        جالبه من به آرین موتور زنگ زدم گفتم این مدل رو کی میارین … جالبه که کارشناس فروش میتسوبیشی در ایران بهم گفت این مدل فقط کانسپته و اصلا تولید نشده … وای به حال مردمی که خبر ندارن و باور میکنن … واسه اینکه مدل قدیمی ترش باد نکنه رو دستشون و فرو کنن به مردم این جوابو میدن … به جای اینکه از الان به فکر تبلیغ این مدل زیبا باشن دنبال اینن که مدل قدیمی ترش که تو بازارای همسایه افت قیمت میکنه رو بیارن هل بدن به مردم…

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. Muhamat Reza

        ۹ دی ۱۳۹۴
        سوابق: (13 ديدگاه)

        ماشین خیلی خوبیه ولی در حقش ظلم میشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. بهنام

    ۳۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (44 ديدگاه)

    الان یه عده میان میگن این از سانتافه بهتره و از این حرفا…یه سوال؟؟؟چرا کاربرای اینجا میان ژاپنی ژاپنی میکنن ما بیشتر تو خیابون ماشینای کره میبینیم…چرا؟؟؟ مگه تویوتا راو فور با سانتافه با هم رقابت ندارن؟؟ پس چرا سانتافه بازار شاسی بلندای ایرانو گرفته؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیرحسین

      ۳۱ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (70 ديدگاه)

      دلیل زیاد تر بودن کره ای ها توان مالی بالاتر واردکننده هاشونه که باعث گسترده تر بودن واردات و شبکه ی نمایندگی اونهاست و البته سلیقه ی مردم ایران که به طراحی های پر زرق و برق علاقه دارند

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. نوید جهرمی

      ۳۱ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (3691 ديدگاه)

      خدمات پس از فروش بهتر و قیمت معقولانه تر
      همچنین تویوتاهای نمایندگی از وارداتیای شخصی امکانات کمتری دارن.
      کره ای ها سودشون رو کم تر میگیرن اما ب تعداد بیشتری دست پیداکردن و بازاری ک میتونست دراختیار تویوتا و هوندا باشه رو تصاحب کردن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. احسان

        ۳۱ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (164 ديدگاه)

        سلام دوستان
        به خدا اگه قیمت ماشینا واقعی بود وماشینای آمریکایی وارد میشدند دیگه هیچکس ماشین کره ای وژاپنی نمی خرید مردم ما ماشین های آمریکایی رو دوست دارن هم زیبا هم ارزون وهم ازهمه مهمتر باکیفیت وبا قدرت

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. fluid

          ۳۱ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (505 ديدگاه)

          عزیزم ماشین ژاپنی بی کیفیت یه جوری حرف میزنی انگار ژاپن با چین اشتباه گرفتی!!!اره امریکایی توپ امریکایی خوب ولی ژآپن هم کارش درسته .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. AMIN

          ۱ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (121 ديدگاه)

          آخه میخوام بدونم چجور مقایسه ای انجام دادی که میگی ماشینای آمریکایی بهتر از ژاپنیه؟ نه خدایی کدومشو با هم مقایسه کردی؟
          تو خود آمریکا فروش ماشینای ژاپنی بیشتره… بجز وانت بارها که اونم اینه که ید طولانی تو این کار دارن و عجله نکن اونم کم کم بدست ژاپنیا میفته…

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. نوید

          ۱ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (1525 ديدگاه)

          احسان جان یه سوال اساسی
          یعنی تو خود آمریکا هم ماشین های آمریکایی اجازه ی واردات ندارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
          خب قطعا دارن
          پس چرا تو خیابون هاشون ژاپنی بیشتره؟؟؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. شلبى

          ۱ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (685 ديدگاه)

          براى اینه که بازار امریکا رقابتى ترین بازار دنیاست و مردم امریکا رو هیچ محصولشون مثل مردم ژاپن تعصب ندارن،نود درصد مردم ژاپن محصولات و ماشین هاى خودشون رو استفاده میکنن و اگه مردم امریکلا هم مثل ژاپنى ها فکر میکردن فروش ماشیناى امریکلیى با هیچ جا قابل مقایسه نبود

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. luis

          ۲ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (612 ديدگاه)

          مردم همه جای دنیا رو ماشین هاشون تعصب دارن المان هم دقیقا همینطوره ولی راز موفقیت امریکا هم همینه که روی هیچ چیزی الکی تعصب ندارن و معقول ترینو انتخاب میکنن و دقیقا کار درستی میکنن.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. علی

          ۱ مهر ۱۳۹۴
          سوابق: (20 ديدگاه)

          ببین عزیزم من تو کیش زندی میکنم یه فورد اکو دارم آگه به من یه راو 4 بدن عوضش میکنم

          موافقم 0
          مخالفم 0
        7. farzan

          ۵ آبان ۱۳۹۴
          سوابق: (132 ديدگاه)

          همین ژاپنی که شما میگی بی کیفیته سالانه بیش از 2 میلیون خودرو توی آمریکا میفروشه
          چطوره که تویوتا کمری برترین سدان آمریکا شده یا هوندا سیویک برترین سدان کانادا شده؟
          اگه بی کیفیته خب چرا آمریکایی هایی که به ماشین های فورد و شورولت دسترسی دارن ماشین ژاپنی میخرن؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        8. مهدی

          ۲۳ آبان ۱۳۹۴
          سوابق: (16 ديدگاه)

          تو همون آمریکا برو سرچ کنن بببین کدوم ماشینها پر فروش شدن SUV هوندا CR-V پرفروشترین شده و سدان هم کمری، سیویک، آکورد و کرولا

          موافقم 0
          مخالفم 0
        9. شکوفه های کویری

          ۵ دی ۱۳۹۴
          سوابق: (432 ديدگاه)

          سلام، آقا احسان چرا نظر شخصیه خودتو به عموم مردم جامعه نسبت میدی؟. تو ایران ژاپنی باز خیلی خیلی زیاد است،البته تو کل دنیا ماشین های ژاپنی بسیار محبوب هستند،در آمریکا هم پرفروش ترین ماشینها ژاپنی هستند. ضمنا همه میدونن و مشخص شده که محصولات ژاپن به مراتب کیفیت بالاتری نسبت به رقباشون دارن پس اینم که اصلا جای بحث نداره چون یک موضوع مشخصه.

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. Erfan

      ۳۱ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (246 ديدگاه)

      متاسفانه به همون دلیل که سامسونگ و ال جی بازار ایران رو گرفتن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. RETOLEX

      ۳۱ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (1409 ديدگاه)

      بعضی وقتا حال و حوصله جواب دادن به بعضی افراد رو ندارم

      چون قبول بکن نیستن…..
      شما هم یکی از اونا .وگرنه جوابت تو مشتتتتت منه!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    5. Carbonado Aventador

      ۳۱ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (4468 ديدگاه)

      هه هه هه
      فروش پراید هم بیشتر از لامبورگینیه پس با توجه به استدلال بچه گونه ات….
      پراید از لامبورگینی بهتره!!!!
      بهنام

      موافقم 0
      مخالفم 0
    6. Carbonado Aventador

      ۳۱ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (4468 ديدگاه)

      مشتی ایران با کل دنیا فرق داره!!!
      ولی با توجه به آمار هیوندا و کیا و بقیه کره ای ها جز 3 شرکت پر تیراژ ماشین تو این چند سال اخیر نبودن!!!!
      البته من خودم از تویوتا آنچنان خوشم نمیاد ولی وظیفم بود جواب نظرات پوچ و سطح پایین بعضی هارو بدم!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    7. Zippo

      ۳۱ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (248 ديدگاه)

      خوشحالم که یکی تو این سایت پیدا شد که مثل من عاشق واقعیت ها باشه
      بله دوست عزیز حق کاملا با شماست هیوندا و کیا کم کم دارن تمامی بازار ها رو تصاحب میکنند
      بعضی دوستان میگن به خاطر خدمات گستردیت که کیا و هیوندا فروششون خوبه
      اما سخت در اشتباهن
      تویوتا هم تو ایران خدمات پس از فروش عالی داره بیشتر از ١٠ تا نماینده خدمات پس از فروش عالی و کامل فقط در تهران داره
      اما مردم میرن سمت هیوندای و کیا چون شاهکارن
      زیبایی و کمال
      کیفیت مثال زدنی
      اپشن های کاربردی که در محصولات مشابه محاله ببینید
      خدمات بی نظیر
      رانندگی لذت بخش
      همه این ها باعث شده تا هیوندای کم کم همه رقبا رو کنار بزنه
      یک نگاه به ابن میتسوبیشی بندازید. این طراحی یعنی چی
      واقعا زشته
      یا رافور بیشتر شبیه امبولانسه تا ماشین
      یا ایکس ٣ با اون ظاهر تکراری قیمت سرسام اور
      با این اوصاف طبیعی مشتریا میرن سمت کره ای ها
      شما تو خیابونو ببین همش هیوندا و کیا
      همه داره کره ای میخرن
      ای ول کره

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. kaveh

        ۳۱ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (91 ديدگاه)

        مردم عقلشون تو چشمشونه
        وقتی میبینن خودرو های کره ای بیشتر تو چشم میان آپشناشون بیشتره و …میرن کره ای میخرن دیگه
        ولی یکم توجه کنین ببینین عمر مفیده برندهای کدوم کشور بیشتره
        کره یا ٰژاپن؟؟؟
        شما هنوز ماشینای ژاپنیه قدیمی رو میبینین تو سطح شهرها و برخلاف قدیمی شدن طراحی ظاهریشون هنوز موتورشون آخ نگفته و مثل ساعت کار میکنه
        بنظرتون ماشینای کره هم همینطورن؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. شاسی

          ۲ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (104 ديدگاه)

          من به شخصه یه ماشین که میخرم نو میخرم و پنج یا شش سال بیشتر نگه نمیدارم و میفروشم، اونی که از من ماشین میخره برام مهم نیست چیکار میکنه ولی من بخاطر استفاده از آپشن های روز دنیا و افزایش کیفیت خودرو ها بعد از این مدت خودروی جدید میخرم. یه سوال آیا پنج سال فرقی داره ماشین کره ای باشه یا ژاپنی؟ نه نداره چون اولا پنج سال گارانتی رو حداقل دارن و همچنین با پیشینه ای که از این شرکتها میدونم مطمئنم که خودروی من مشکل اساسی پیدا نمیکنه. پس….
          میرم خودرویی میخرم که آپشن های فراوان و زیبایی ظاهری داشته باشه در کنار کیفیت… که در حال حاضر خودروهای هیوندای و کیا اینا رو دارن نه تویوتا و نیسان و هوندا و ههههه میتسوبیشی

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. RETOLEX

        ۳۱ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (1409 ديدگاه)

        Oh my goddddddddd
        اینجا کارش از دبستان هم گذشته !!!
        شده مهدکودک!!!!
        کجای هیوندای لعنتی کیفیت داره ( نمیگم کیفیتش کمه ولی شما اونو کیفیت برتر دنیا میدونین )
        لذت رانندگی !؟!
        بنده خدا حاضرم قسم بخورم تا حالا ماشین کره ای سوار نشدی که اینا رو میگی .

        شما برو عکس سانتافه رو بزن به دیوار نگاش کن و حالشووووو ببررررر

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. لانتا

        ۳۱ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (22 ديدگاه)

        این چىز که گفتى ققط تو بازار ایرانه درسته .وگرنه تو بازار جهانى همىش تویتا بیشترین فروش داره. بهترین کىفیت داره بهترین خدمات پس از فروش داره. در واقع محصولات کره اى. تو رده پایین ترى نسبت به وسایل ژاپنى داره و این یه حقىقت مىتونى به امار فروش تو بازاراى مهم مثل امریکا نگاه کنى!

        موافقم 0
        مخالفم 0
      4. مجتبی(ساروی)

        ۳۱ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (551 ديدگاه)

        اقا ی زیپو کیفت مثال زدنی رانندگی لذت بخش ؟؟؟؟؟؟؟؟من منکر بعضی از این چیزایی که شما میفرمایید نیستم ولی بقیه ی برند های برتر هم از این لحاظ چیزی کم ندارن فقط سیستم بیمار انحصار و ….توتالیتر اجازه معرفی ان چنانی را نخاهد داد و اون ها هم تا به حال عطایش را به لقایش بخشیدن من میگم علت یکه تازی برند های کره ای مطمن باشین سر بودن اونها در این مواردی که ذکر فرمودی نیست و اگر هم هست علت اصلی نیست چیزای دیگه ای وجود داره که شما هم میدونی ما هم میدونیم پس لطفا چشمانت رو به واقعیت نبند .یه مثال معروف هست که میگه .ادمی که خوابه رو میشه بیدار کرد ولی ادمی که خودش رو به خواب زد ه رو به هیچ وجه نمیشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
      5. mj

        ۳۱ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (62 ديدگاه)

        Zippo کاش می تونستم بیشتر از یک منفی بهت بدم… کاش بیشتر مطالعه کنیم و تجربه کنیم و کمتر نظرات سازنده تولید کنیم….
        واقعا که…

        موافقم 0
        مخالفم 0
      6. armin

        ۱ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (421 ديدگاه)

        جناب زیپو یه سوال دارم … شما اگه یک روز چه از علاقه چه از رو اجبار مجبور شی بری آفرود چه ماشینیو انتخاب میکنی؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
      7. نوید جهرمی

        ۱ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (3691 ديدگاه)

        در مورد خدمات حرفت رو قبول ندارم
        ما شهرستان زندگی میکنیم. اینجا محصولات کره ای هیوندای و کیا قطعاتشش گیر میاد اما بجز کمری هر محصول دیگه از تویوتا داشته باشی برای حتی فیلتر روغن و لنت هم مشکل داری.
        شما جای مردم شهر ماباشی چی میگی؟ میگی خدمات هیوندای وسیع تره یا تویوتا؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
      8. به یاد عارف

        ۱ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (876 ديدگاه)

        از بعضی نوشته ها و اطلاعات . راحت میشه به سن و سال بعضیها پی برد

        موافقم 0
        مخالفم 0
      9. Overclock

        ۱ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (17 ديدگاه)

        شاید پول شما به ژاپنی ها نمیرسه میگی کره ای عالیه .در حد جیب شما عالیه برادر .

        موافقم 0
        مخالفم 0
      10. مروت

        ۲ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (57 ديدگاه)

        آخه هر چی میخام چیزی نگم، نمیزارین.
        کیفیت مثال زدنی واسه کره‌ای‌ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        یا مفهوم کیفیت را نمیدونی یا تا حالا کلا سوار گاری میشدی؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
      11. شاسی

        ۲ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (104 ديدگاه)

        حرف حساب رو زدی… بخدا حاضرم قسم بخورم اینایی که میان و به طور تعصبی از خودروهای ژاپنی دفاع میکنن یا اطلاعات خودرویی شون در حد یکی دوسال ورق زدن مجله های خودرو و سایت های خودرو هست و یا بخاطر اینکه در حال حاضر یا یه زمانی ژاپنی سوار شدن اومدن و یه خودرو ساز برتر در چندسال اخیر رو مسخره میکنن. من نمیخواستم این حرفو جایی بزنم ولی از هشت سالگی رانندگی کردم و با ماشین بزرگ شدم، اون زمان که تازه مجله ماشین ماهانه چاپ میشد با سر میرفتم و میخریدم و ادعا میکنم اطلاعات خودروییم در حد بالاییه… دیگه بگذریم که خودرو هایی که سوار شدم و دستم بوده بیشتر کره ای بوده ولی کمری۲۰۰۷ داشتم و راضی بودم بعدش سانتافه ۲۰۱۰ خریدم و بعدم اپتیما ۲۰۱۳ الانم واقعا فقط چون دنبال شاسی بلندم میخام بفروشم و سانتافه ۲۰۱۶ که اومد تو بازار رو بخرم. هر سه سال ماشین عوض میکنم و نزدیک ۲۰۰۰۰۰ کیلومتر باهاشون رانندگی کردم، البته رانندگی خیلی عادی رو بیشتر میپسندم تا تهاجمی. به ماشین زور نگفتم هیچ جا و اونا هم هوامو داشتن.
        اینا رو برای آخرین بار تو این سایت میگم فقط میگم بسیار راضی بودم، همه نیاز هامو از قبیل شهری و مسافرت برطرف کردن و هیچوقت به کسی که کره ای ها رو مسخره کردن ماشین باز نگفتم و حسابی روشون باز نکردم. والسلام

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. ارمان

          ۶ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (1307 ديدگاه)

          و من برعکس شما خاطره خوبی ندارم
          کیا اسپورتج 2009 خریداری کردم که یه گیربوکس 4دنده عجیب قریب گیج داشت و بارها و بارها در شرایط یکسان عملکردها متنوع بسیار ضعیف داشت ( البته در افرودد رو ماسه خیس بد نبود)
          سال 2011 به هیوندا i30 پناه اوردم و در واقع گول چهره فریبندشو خوردم مصرف بنزین 12!!!! واسه موتر 2.0 روی کروز با سرعت 120
          و اصلا نمیشد کسیو پشت سوار کرد که میگرن نگیره بسیار خشک و بد سواری بود سر 30.000 تا هم گیر بوکسش صدا میداد نمایندگی بازش کرد تازه فشار زیادی به ماشین نمیومد و بیشتر در جاده با کروز حرکت میکرد به معنای واقعی کلمه چیز عجیب بدی بود (فقط هندلیگ نسبی داشت)
          به عنوان یه مصرف کننده از این برندها زده شدم به صورت کاملا تجربی

          موافقم 0
          مخالفم 0
    8. سامان از تبریز

      ۳۱ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (3197 ديدگاه)

      علت اصلیش اینه که کره ای ها با قیمت مناصب عرضه میشه ولی ماشینهای ژاپنی هم از اپشنهاشو کم میکنند هم قیمت خیلی زیادی روش میزارن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. kaveh

        ۱ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (91 ديدگاه)

        داداش هیچ ارزونی بی علت نیست هیچ گرونی هم بی حکمت
        ماشینای کره ای اگه واقعا از ژاپنیا بهتر بودن تو اروپا فروششون به ماشینای ژاپنی میرسید
        شما فقط بازار ایران رو در نظر نگیر

        موافقم 0
        مخالفم 0
    9. mahdi

      ۳۱ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (623 ديدگاه)

      درود به بهنام
      دوستان همگی جوابهای مختلف دادن
      و هرکدوم صاحب نظرند
      چند دلیل عمده استقبال ایرانیان از ماشینهای کره
      1 طراحی جذاب (البته ایرانی پسند) کره ایها
      2 قیمت کمتر
      3 کیفیت تقریبا مناسب که هر سال روبه افزایش هست یعنی محصولات کره هر سال نسبت به سال قبل بهتر میشن هم در طراحی و هم در کیفیت
      4 کوتاهی تویوتا و دیگر خودروسازان ژاپنی در طراحی روز که به گفته برخی دوستان صاحب نظر حفظ اصالت طراحی هست و دلایل دیگر در این زمینه که خود جای بحث داره و دوستان ژاپنی باز در این زمینه صاحب نظرند و بهتر میتونن علتها رو بیان کنند

      خلاصه مطلب
      در تئوری ماشینها و شرکتها از نظر کیفیت و طراحی بحثهای مخلف دارند
      اما در واقعیت وقتی توی جیبت پول هست و وقتی میری در یه نمایشگاه یا هرجای دیگه برای خرید ماشین و وقتی دستت رو میکنی توی جیبت تئوریها و نظریه ها مقداری فرق خواهد کرد
      اگر اینطور نبود همه فقط باید بهترینها رو سوار میشدند
      شخصا خودروهای ژاپنی رو به کره ای ترجیح میدم اما در حال حاضر نه در آینده
      میزان فعالیت شرکتها خلاقیت و نبوغ اونها شرط اصلیه موفقیت اونهاست
      سپاسگزارم
      مهدی (فرزند کوروش)

      موافقم 0
      مخالفم 0
    10. AMIN

      ۱ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (121 ديدگاه)

      دقیقا درست میگی… ولی اگه کمی فنی باشن مردم ایران و تنها به دنبال ظاهر نباشن میفهمن که تویوتا رافور بسی برتر از سانتافه(ماشین ظریف و تا حدودی شیک) در دراز مدت هستش(مقاومت شاسی و عملکرد بخش های فنی)… نمونش دوسته خودمه که میگه ماشین فقط اپتیما ولی همین دوست فکر میکرد موتور اتوبوس جولوش نصب شده!!!!
      بقیه مردم هم همینطورن… زیاد خودتو درگیر این چیزا نکن…
      ماشینای ژاپنی توی 6 ماهه اول سال میلادی تو امریکا فروششون از همه جلوتر بوده…
      خودم عاشق برند میتسو هستم ولی فکر کنم افتاده تو باتلاق و هی دار هتقلا میکنه و متاسفانه نامید شدم از تولیدات جدیدش…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شاسی

        ۲ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (104 ديدگاه)

        مونتاژ تویوتا تو این چند سال نسبت به قبل منفی بوده… شما اگه راو۴ داری که هیچ اگه نداری برو عکسهاشو با دقت نگاه کن ببین اگزوز و انبار اگزوزش چه شکلی و با چه بی دقتی و ظرافت پیش پا افتاده ای قرار گرفته که کافیه از یه جدول بری بالا تا گیر کنه. اینو میگی کیفیت؟ میگی به ظاهر توجه نکنم؟ میخای رو وانت نیسان موتور تویوتا نصب کنم بدم شما عشق کنی باش چون ژاپنیه؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
    11. luis

      ۲ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (612 ديدگاه)

      یعنی این جامعه اماری شما( ایران) منو کشتهههههه
      شما اگه بخوای ایرانو ملاک قرار بدی پس بهترین ساندویچ دنیا هم فلافله؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      کشوری که تازه ده سال هم نیست که واردات خودرو ازاد شده و خیابان پر از ماشین های سایپا و ایرانخودرو هه حق بده که ظاهر خشگل ماشین کره ای رو از نون شب هم واجب تر بدونن.شما باید یه کشوری رو ملاک قرار بدی که اول همه ننووع ماشینی توش باشه و مردمش ماشین ندیده نباشن دوم میزان خرید فروش ماشین بالا باشه سوم قدرت خرید مردم بالاباشه و………

      موافقم 0
      مخالفم 0
    12. مهدی

      ۲۲ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (16 ديدگاه)

      چرا این همه پراید تو ایرانه پس پرااید از سانتافه هم بهتره

      موافقم 0
      مخالفم 0
    13. سهیل

      ۲ اسفند ۱۳۹۴
      سوابق: (220 ديدگاه)

      چونکه ایرانی جماعت ظاهر پسنده
      نمیاد به کارایی ماشین توجه کنه
      دلیل دوم هم عدم اطلاع رسانی کافی به خریدار هاس
      دلیل سوم آپشن های زیاد ماشین های کره ای نسبت به ژاپنیه
      دلیل چهارم ورود دیرهنگام به بازار ایران هستش

      موافقم 0
      مخالفم 0
    14. امیر

      ۳ اسفند ۱۳۹۴
      سوابق: (2 ديدگاه)

      کره ای ها فقط قیافه دارن + آپشن فراوان دوست عزیز.اما ژاپنی کیفیت.ماشین کره ای به 10 سال نمیرسه هیچوقت اما همین الان تو سایت باما میتونی تویوتا،مزدا،میتسوبیشی پیدا کنی که عمرشون از 10 سال هم گذشته اما حتی آچار به موتورشونم نخورده.متاسفانه مردم ایران یکم زیادی ظاهربین هستن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. امیرحسین

    ۳۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (70 ديدگاه)

    امیدوارم سریع و با قیمت منطقی بیاد ایران چون از سانتافه بهتره و هوندا سی آر وی هم قیمتش اصلاً منطقی نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. armin

      ۳۱ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (421 ديدگاه)

      واقعا چه فکری کردن هوندا رو با اون قیمت…

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. مجتبی(ساروی)

    ۳۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (551 ديدگاه)

    به این میگن بازار رقابتی که فقط سودشو مصرف کننده ها میبرن یارو از یه سال تا سال بعد فقط برای یه ایراد صد تا راهکار اریه داده بدبخت با اون سابقش به درو دیوار میزنه از بقیه عقب نیفته .حالا ما 40ساله داریم از یه مشت مال مردم خور دزد جمایت کاملا بیجا میکنیم به بهانه ی اینکه اقا اشتغال زاست .من فقط یه راهکار برای بیرون رفت از این بحران میبینم اونم فقط اینه .******************دست دولت رو از ایران خودرو وسایپا کوتاه کنیم یعنی خصوصیش کنیم بندازیم تو بازار رقابتی و مطمن باشید راه خودش رو پیدا میکنه ولی امان از خصوصی سازی که به قول نقی معمولی این واسه خیلی ها نون کرد***********همهی نهاد ها و ارگان های دولتی اومدن با رانت و هزار کلک شرکتا رو صاحاب شدن و اساسی خوردن و بعدشم فاتحه ……چی بگم —-وهم فی غفله معرضون–

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Archi KHAN

    ۳۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (2167 ديدگاه)

    والا اوتلندر سوار نشدم ، اما ASX را امتحان کردم خیلی ماشین خوبیه و با آبشن های زیاد ( ( حتی بیشتر از همرده های کره ای خودش ix35 و اسپورتیج و… ، علیرغم این تفکر که بین مردم هست که ماشین های کره ای پرزرق و برق و با کلی آبشن هستند اما اگه تو سایت هایی که قابلیت مقایسه دارن ، مقایسه کنین متوجه میشد ))
    اما بازم نمیدونم چرا هنوز ماشینی مثل ASX مظلوم واقع شده ؟!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. نوید جهرمی

      ۳۱ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (3691 ديدگاه)

      خدمات پس از فروشش گسترده نیست.
      قطعات توسان و اسپورتیج گیر میاد اما میتسو نه.
      مشکل دیگه ای هم ک داره اینه ک دیر وارد بازار شد و وقتی اومد که بازار در اختیار این کره ای ها بود. طول میکشه تا بتونه جایگاه خودشو پیدا کنه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. armin

        ۳۱ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (421 ديدگاه)

        به جای اینکه نمایندگی از الان شروع به تبلیغ این مدل کنه که ظاهر خوبی داره هیچ اقدامی انجام نمیده … با اینکه خدمات آرین موتور خوبه اما تبلیغات و بازار یابیش واقعا ضعیفه …

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. مهدی

          ۲۳ آبان ۱۳۹۴
          سوابق: (16 ديدگاه)

          توتبلیغات هم خیلی مسخره عمل میکنه تو سایت ها داره خودشو جر میده فقط 2015 رو تبلیغ میکنه مثلا توسایت آپارات هر موقع بری 2015 رو داره تبلیغ میکنه انگار کارخونش تو ایرانه اگه 2015 نفروشه ضرر کرده،آخه باهوش(آرین موتور) اگه 2016 تبلیغ میکردی اینقدر عقب نبودی خودتم بیشتر صود میکردی با فروش بیشتر.

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. AMIN

      ۱ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (121 ديدگاه)

      متاسفانه تیپ و چهره خودرو(asx) عامه پسند نیست و خاص پسنده و به خاطر همین مشتریان خاص و بسیار معدودی داره…
      ولی من به شخصه اگه زمانی پول و پله ای بیاد دستم فقط ژاپنی میخرم…

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. RETOLEX

    ۳۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1409 ديدگاه)

    میتسوووووووو
    بهت امیدوارم …….
    _________________

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ali

      ۳۱ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (578 ديدگاه)

      آقای رتولکس آیا در پیج مربوط به gt86 پیشنهاد بدی به شما دادم ؟ چون جوابم را ندادید . اگه حرف بدی زدم خیلی شرمنده ام و عذر میخوام .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. RETOLEX

        ۳۱ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (1409 ديدگاه)

        !!!!!!!!!
        من اصلا پیشنهاد شما رو ندیده بودم

        الان میرم ببینم چی گفتین

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. RETOLEX

        ۳۱ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (1409 ديدگاه)

        علی جان کریس رادو تیونر نیست و راننده هست
        فقط یه سایون tc رو تیون کرده و فک کنم برای همایت از تیمش بوده.
        و ماشینش خیلی جلب توجه کرده و توی بازی های کامپیوتری ازش استفاده شده .
        حالا شاید بشه تویه یه مقاله دیگه این ماشینو جا داد.

        خودم هم دوس دارم مطالبی رو به پدال ارسال کنم و یه مطلب توی ذهنم هست . ولی حیف که نه وقتشو دارم و نه سواد نویسندگی رو.
        ولی این پیشنهاد شما منو به فکر یه مطلب دیگه برای پدال انداخت

        و در اخر از شما تشکر میکنم که منو برای این کار قابل دونستین

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. ali

          ۱ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (578 ديدگاه)

          خواهش میکنم آقای رتولکس . وظیفه ام را انجام دادم . ممنون بابت توضیحاتی که دادید .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. ali

          ۱ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (578 ديدگاه)

          آقای رتولکس منظور من از وظیفه ام را انجام دادم این بود که پیشنهاد کریس رادو را به شما دادم . در مورد اینکه میگید – در اخر از شما تشکر میکنم که منو برای این کار قابل دونستین – انتظار دیدن این جمله را نداشتم و نمیدونم چه پاسخی بدم که شما از حرفم دلخور نشید . راستی تا یادم نرفته پیشنهادی هم درباره یک خودرو ژاپنی داشتم . لطفا مطلبی درباره نوآوریهای مهم میتسو که روی مدل لنسر اوولوشن نصب شده به پدال بفرستید .

          موافقم 0
          مخالفم 0
  7. امیرحسین

    ۳۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (337 ديدگاه)

    فروش بالای سانتافه و در کل کره ای ها به چند دلیل هست:
    1- عملکرد واردکننده ها در تیراژ بالای واردات و ایجاد نمایندگی های زیاد و تبلیغات
    2- به دلیل سالها ممنوعیت واردات مردم عاشق زرق و برق ها و امکاناتی هستن که تا حالا تجربه نکردن
    3- روحیه و طرز تفکر غلط ایرانی ها که رفتاری به شدت تقلیدگر دارند و منطق شان این هست که همه میخرند یا همه دوست دارند یا همه تعریف میکنند!!!!.برای مثال اکثر ایرانی ها به جای مرخصی در شنبه عادت دارند چهارشنبه مرخصی بگیرند!!!چون همه چهارشنبه مرخصی میگیرند

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حسن

      ۴ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (36 ديدگاه)

      همه می خرن رو خوب اومدی یعنی بلانسبت رفتار ***وار و ***وار که فقط توی ایرانی جماعت می بینی! توی همه مسائل همین جوری هستیم نمی تونیم مثل یک آدم مستقل فکر و انتخاب کنیم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. armin

    ۳۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (421 ديدگاه)

    واقعا ماشین خوبی به نظر میرسه و نکته ای که توی خیلی از سایت ها دیدم و اینجا بهش اشاره نشد اینه که این مدل بهترین قابلیت آفرود ماشینهای زیر ۳۰ هزار دلار رو بدست آورده تو تستهای مختلف…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. محمد

    ۳۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (512 ديدگاه)

    وای…بازم یه زاپنی دیگه…مثل همیشه محشره..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. RETOLEX

    ۳۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1409 ديدگاه)

    این ماشین عشقه
    کلا ماشین ژاپنی عشقه

    زنده باد میتسوبیشی
    زنده باد ماشین ژاپنی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. sina458

    ۳۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (103 ديدگاه)

    میتسو ماشینای فوق العاده ای تولید کرده مثل لنسر و پاجیرو و …… ولی این چند سال اخیر اوضاعش چندان تعریفی نداشته

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. mehdi. s

    ۳۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (14 ديدگاه)

    به هر حال باید قبول کرد که ماشینای کره ای کلا پیشرفت چشمگیری داشتن، اونا تونستن با بکارگیری سرمایه و مدیریت صحیح و استفاده از دانش غربی این ره طولانی رو خیلی سریع طی کنن، یادمون باشه که اونا در طی کمتر از دو دهه تونستن به جایی برسن که بعضیا،ماشینای کره ای رو با صنعت مثال زدنی زاپن مقایسه میکنن، حتی در دنیای الکترونیک و تلکام پارو فراتر گذاشتن که خودشونو رقیب اپل میدونن، انگار همین دیروز بود که دستگاههای ویدیو ال جی و سامسونگ وارد کشورشده بود و تقریبا اسمای ناشناخته ای بودن، یکی از اشنا ها میگفت زمان قبل تو شرکت نفت کره ای ها که اونجا بودن به ما میگفتن یعنی میشه کشور ما به پیشرفتگی کشور شما بشه،البته ناگفته نماند که اگر تاریخ این کشور مطالعه کرده باشین متوجه میشین پیشرفتی که الان تو این کشور می بینیم حاصل تلاشی هست که اغازش از پدران و پدر بزرگانشون شروع شده بوده…باید از کره درسهای زیادیی یاد بگیریم به جای بحث کردن واهی…
    بگذریم….. در کل ماشینای کره ای در حال حاضر از نظر کیفیت قطعات و لذت رانندگی هنوز خیلی راه دارن که به کشور زاپن برسن( تویوتای هایلوکس قرمز رنگ جیریمی تو برنانه تاپ گیر که یادتون هست!!)
    به هر سر ماشینای کره ای واسه کسایی که دنبال یه ماشین به روز با کیفیت تقریبا خوب که از ماشینشون انتظار خاصی ندارن میتونه گزینه مناسبی باشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. fluid

    ۳۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (505 ديدگاه)

    افرادی که پول کمتر دارن وهمچنین ظاهر بین تر واطلاعات کمتری از

    صنعت خودروسازی دارن بیشتر به سمت برند های کره ای میرن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مسیح

      ۱۲ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (1 ديدگاه)

      جدا از موضوع امنیت،کیفیت ساخت و اصالت ؛ماشین های کره ای در امکانات رفاهی در رنج قیمت خود می تونه حرف زیادی برای گفتن داشته باشه ولی صددرصد ماشین ژاپنی هم اصالتش هم کیفیتش و هم امنیتش بالا تر از ماشین های کره ای است از نظر من افرادی که بیشتر به امکانات رفاهی فکر می کنند ماشین های کره ای را خریداری می کنند .می تونم بگم این ماشین انقدر امکانات رفاهی محدودی داره که حتی دکمه اکونومی ندارد و من حتی از داشتن دریچه ی هوا برای صندلی های عقب اطمینان ندارم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  14. امیرحسین

    ۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (337 ديدگاه)

    آقایی مجتبی ساروی دقیقاً زدی به هدف…
    من نخواستم خیلی عیان کنم
    در مورد آقایی زیپو باید بگم که ایشون هیچ از ماشین نمیدونند.
    لذت رانندگی؟؟؟!!!اونم با سدان کامپکت یا کامپکت اس یو وی یا کراس اوور؟؟؟؟!!!! اونم از کمپانی های ارزان سازی مثل هیوندای یا کیا؟؟؟!!!
    والا خود من یکبار لذت رانندگی با هیوندای رو چشیدم ولی مشکل اینجا بود که چشیدنم طعم سوزش داشت!!!سال 1387 با هیوندای کوپه!!!45 میلیون بعد سه ماه با هزار بدبختی تبدیل به 39 تومن شد!!!زانتیا تو درگ برنده بود!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. ارمان

    ۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1307 ديدگاه)

    100 تغییر خودش یه انقلاب محسوب میشه دوستان ببیید چه چیزهایی قابل تغییره که ما حتی فکرشم نمیکنیم
    اممممما بیشتر دوستان که از هیوندا و کیا تعریف میکنن نجربه رانندگی با برندهای دیگه رو ندارن دوستان , بهشون حق بدید
    بنده خدایی دوستم هست که اپتیما خرید و فکر میکرد روی کره خاکی دیگه از این ماشین بهتری وجود نداره ای کاش هیچ وقت سوار اکورد نمیشد میدونین چی شد؟ رویاهاش نقش بر اب شد
    حالا نمیگم میتسو بهتره اما فردی که پرشیا رو فروخته رفته ix35 خریده که نمیشه ازش انتظار داشت مشخصا براش یه دنیا تفاوت داره بعد میان میگن اقا کره ای فلانو فلان
    بخدا نمیگم کره ای ها ماشین های بدین من خودم مصرف کنندم اما برید اول سوار ماشین بشید بد بگید بده! اخه همش شد قیافه مگه؟ همچیمون چپکیه خداییش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. mohsen

    ۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1063 ديدگاه)

    TOYOTA PRADO VX

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. kasra fj cruiser

    ۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (48 ديدگاه)

    احسان چناان میگی ژاپن انگارکره وچینه…ژاپن وامریکادرحدهم هستن بخدامن باابام پررادوداره مدل 2006استهلاک توکارش تیس فقط روغن وبنزین فقطططط…انگارکه 2015هس..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. امیر

    ۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (103 ديدگاه)

    چغر و بد بدن!

    بزن لایک قشنگ رو!

    جان داداش بزن!
    بزن روشن شیم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. AMIR

    ۶ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (13 ديدگاه)

    ایول میتسو….یه تکونی داد به خودش…جلوش خیلی خوشکله…معلومه ماشین پر طرف داری میشه…اتاقشم یه کوچولو تغییر کرده….امیدوارم بیاد ایران ..هم خوشکل .هم قدرتمند…هم با کیفیت…خدایی از تویوتا rav4 خیلی خوشکل تره….خدا کنه بیاد ایران….در ضمن نسخه برقی این ماشینم وارد بازار شد…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Muhamat Reza

      ۹ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (13 ديدگاه)

      خیلی ماشین خوبیه از همه لحاظ ولی چون ما ایرانیا ب فکر زرق و برق الکی و اپشنهای بیربط به کلاس و نوع خودرو هستیم ازش قافل میشیم من نمیگم کره ای یا ژاپنی من میگم بهترین ماشین که بنظرم بهترینه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  20. علی

    ۷ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    با سلام میتسوبیشی همانگونه که در مقاله امده است خودرو ساز موفقی نبود و بیشتر تامین کننده موتور جهت برندهای جینی و ارزان است کره ایها با زرق و برق و اپشن و سایر موارد در بازار داخلی ایران توانستند سهم بزرگی را به خود اختصاص دهند
    من با بررسی و تست بعلت اینکه کیفیت نرمی و ایمنی در الویت بود پس از سالیان تجربه
    و داشتن انواع و اقسام اتومبیل رنو کولیوس را انتخاب و اینک پس از مدتها استفاده بسیار
    راضی هستم و جایگزین ان بسیار برای من مشکل میباشد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. mahyar

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (4 ديدگاه)

    بی نظیره عاشقش شدم اگه این مدلش بیاد ایران هر جور شده پول جمع میکنم که بخرمش
    از نظر ظاهر عالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. امیر

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (103 ديدگاه)

    رنجروور آسیایی!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. علی

    ۶ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با عرض سلام و ادب خدمت دوستان عزیز
    از دوستان عزیزی که با هم در تضاد فکری هستند خواهشمندم با کمی صبر و حوصله و مطالعه فراوان در رابطه با هر برندی نظر بدهند . در مورد خودرو و کمپانیهای خودروساز اطلاعات زیادی در سایت های اینترنتی وجود دارد. اول مطالعه بفرمایید بعدا اظهار نظر کنید .
    ایا میشود بنز را با پیکان یا بوش را با ابسال یا ایرباس را با توپولف مقایسه کرد!!!!!!!!!!!!!!!
    خواهشا تعصبات کورکورانه را کنار بگزارید و با عقل و منطق درست نظر بدهید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. حسين

    ۲۲ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستان به متن تو جه کنید کلاً سال پیش محصولات میتسوبیشى ٧۵٠٠٠ عدد فروش کرده ! و این رقم خیلى کمیه و نشون مى ده که به نسبت سایر برندهاى معتبر دیگه کیفیت لازم رو نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. amoojames

    ۲۰ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (4 ديدگاه)

    بهترین جمله رو جرمی کلارکسون تو تخت گاز گفت.گفت اگه من یه ماشین کره ای رو تو خیابون ببینم،فورا ماشینمو میزنم کنار میرم پشت بوته ها پناه میگرم تا اون ماشین رد بشه.بعد که رفت سوار ماشینم میشم و ادامه میدم(خنده)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. شهریار

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    کسی از دوستان هست که از شرکت آرین موتور ماشین گرفته باشه , دوست دارم ثبت نام کنم اوتلندر ۲۰۱۶ ولی تعدادی از دوستان نسبت به بد قولی شرکت مبنی به تحویل خودرو با من صحبت کردند , کسی اطلاع دقیقی از این موضوع داره ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. محسن

    ۲۰ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (19 ديدگاه)

    سلام دوستان
    لطفا دوستانی که اطلاعات درست دارن راهنمایی کنن.
    با هزینه 200 تا 250 دنبال شاسی بلندم.
    بین اوتلندر و راو 4 موندم. کسانی که تجربه دارن ممنون میشم راهنمایی کنن کدوم از نظر دوام و قدرت و راحتی و سرعت و ایمنی و شتاب و مصرف بهترن
    اهل تیک آف و ویراژ و لایی نیستم. بخاطر شرایط کاریم همش تو سفرم . تقریبا ماهی 10000 میلومتر تو جاده هام
    فقط میخوام ماشینی باشه که تو سرما و برف و گرما راحت باشه و کولرش هم عالی باشه
    یکسری از دوستان میگن راو4 تو دست انداز خیلی میکوبه و بعضیا میگن ائتلندر تو سبقت و سربالایی خصوصا با کولر خیلی لشه.
    لطفا مغرضانه جواب ندید و راهنمایی کنید . ممنون از محبتتون

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا