میتسوبیشی

رخ‌نمایی خودروهای مشکی‌نشان میتسوبیشی

میتسوبیشی نسخه‌های سفارشی خودروهای اکلیپس کراس، ASX، اوت لندر و L200 با نام بلک ادیشن را در بریتانیا معرفی کرده است.

هر چهار خودروی یاد شده را هم‌اکنون می‌توان سفارش داد. این خودروها با رنگ بدنه‌ی سفید، خاکستری و مشکی در دسترس بوده و از چندین آپشن اضافی بهره‌مند هستند.

  • اکلیپس کراس بلک ادیشن


مدل اکلیپس کراس بلک ادیشن که بر پایه گرید ۴ بنا شده تنها به تعداد ۵۰۰ دستگاه تولید خواهد شد و از عناصر بدنه‌ی مشکی و رینگ‌های ۱۸ اینچی آلیاژی بهره خواهد برد. این خودرو به‌صورت استاندارد از سانروف پانورامیک، دوربین ۳۶۰ درجه، هدآپ دیسپلی، پوشش چرم، سیستم صوتی راکفورد و تجهیزات ایمنی فعال برخوردار است.


میتسوبیشی می‌گوید ۲۵۰ دستگاه از این ۵۰۰ دستگاه در نظر گرفته شده به سیستم جدید ارتباطی مجهز خواهند بود. این ویژگی که با یک برنامه‌ی موبایلی کامل می‌شود به کاربران اجازه می‌دهد کارکرد خودرو، پارامترهای گوناگون، میزان سوخت و فشار باد لاستیک‌ها را مشاهده کنند.

قیمت این خودرو از ۲۷۲۹۰ پوند آغاز می‌شود درحالی‌که مدل ارتباطی یاد شده که دارای دو سال اشتراک رایگان سرویس‌های ارتباطی میتسوبیشی است ۴۰۰ پوند گران‌تر است. این خودرو با سیستم چهار چرخ محرک هم در دسترس می‌باشد.

  • ASX بلک ادیشن


این خودرو بر پایه‌ی تریم Juro بنا شده و از عناصر تیره‌رنگ بدنه، رینگ‌های ۱۸ اینچی، دوخت‌های قرمز روی فرمان، اهرم تعویض دنده، اهرم ترمزدستی و کنسول مرکزی برخوردار است. ASX بلک ادیشن به‌صورت استاندارد از سقف پانورامیک سود برده و تنها به تعداد ۳۰۰ دستگاه ساخته خواهد شد.


قیمت پایه‌ی این مدل برابر با ۲۱۶۶۰ پوند است.

  • اوت لندر بلک ادیشن


این اوت لندر ویژه بر پایه‌ی نسخه بنزینی ۴ ساخته شده و عناصر تیره‌رنگ بدنه و رینگ‌های ۱۸ اینچی جلوه دیگری به آن بخشیده‌اند.


میتسوبیشی حداقل ۳۱۵۶۰ پوند برای این خودرو می‌خواهد و تنها ۱۵۰ دستگاه از آن خواهد ساخت.

  • L200 بربرین بلک ادیشن


با قیمت پایه‌ی ۳۰۱۹۵ پوندی و سقف تولید ۵۰۰ دستگاهی، L200 بربرین بلک ادیشن با جزئیات مشکی واضح، رینگ‌های ۱۷ اینچی، شیشه‌های جانبی کشویی، فول باکس میتسوبیشی و میله‌های اسپورت بخش بار عرضه می‌شود.


داخل کابین این پیکاپ سفارشی نیز گاردهای ورود نورانی، صندلی‌های چرمی، نورپردازی داخل کابین و کف‌پوش‌های متفاوت دیده می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. حسین

    ۲۳ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (2810 ديدگاه)

    Asx با موتور ۲.۵ لیتری عرضه میشه؟ چرا در ایران نیست؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Car Lover

    ۲۳ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (688 ديدگاه)

    حس دنا پلاس توربو رو دارم
    بهشون البته نسبتشون به عادی مثه نسبت دنا به توربو ها
    همون عادیش چش بود مگه؟

    موافقم 0
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا