میتسوبیشی

تیزر میتسوبیشی تریتون/L200 فیس لیفت

به زودی می‌آید!

میتسوبیشی با انتشار اولین تیزر از پیکاپ تریتون/L200 فیس لیفت شده اقدام به گرامی داشت ۴۰ سال تولید پیکاپ ها کرده است.


در این تیزر شاهد نمای جلوی برجسته‌ای هستیم که ما را به یاد کانسپت eX می‌اندازد. به سختی می‌توان جزئیات طراحی این پیکاپ نونوار شده را تشخیص داد اما تریتون فیس لیفت دارای نمای جلوی دینامیک با چراغ‌های نازک است. همچنین می‌توانیم سپر جلوی گوشه‌دار و تریم کروم زیادی را مشاهده کنیم.

خود جلوپنجره نسبتاً کوچک به نظر می‌رسد اما دارای نشان بزرگ میتسوبیشی در مرکز خود می‌باشد. ما همچنین نگاهی هم به رینگ‌ها و آنتن نصب شده در مرکز این خودرو داشته‌ایم.


اگرچه تیزر یاد شده چیز زیادی را نشان نمی‌دهد اما تصاویر جاسوسی قبلی نشان داده‌اند که اکثر تغییرات صورت گرفته در بخش جلو بوده‌اند. البته به نظر می‌رسد این پیکاپ از سپر عقب جدید و چراغ‌های به‌روز شده سود می‌برد.

از آنجایی که این تنها یک فیس لیفت است بنابراین احتمال اصلاح چشمگیر کابین کم است؛ اما احتمال به‌روز شدن سیستم اطلاعات سرگرمی و استفاده از پوشش متفاوت در کابین وجود دارد.


قوای محرکه‌ی این خودرو نیز تأیید نشده‌اند اما مدل با چندین پیشرانه‌ی بنزینی و دیزلی عرضه می‌شود. L200 در بریتانیا با پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری توربودیزل ۱۵۱ و ۱۷۸ اسب بخاری در دسترس است.


هنوز حرفی درباره زمان رونمایی از میتسوبیشی تریتون/L200 به‌روز شده به میان نیامده اما ظاهراً این برند در نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۸ حضور نخواهد داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا