میتسوبیشی

اعلام جزئیات و قیمت میتسوبیشی ASX 2018

جزئیات و قیمت‌گذاری محلی میتسوبیشی ASX مدل سال ۲۰۱۸ اعلام شد. این خودرو دارای سیستم‌های کمک‌راننده و سیستم اطلاعات سرگرمی جدیدی است. همچنین در طراحی ظاهری آن نیز تغییراتی صورت گرفته است.


برجسته‌ترین تغییر صورت گرفته اضافه شدن تجهیزات کمک‌راننده‌ای چون ترمز اضطراری خودکار، هشدار خروج خودرو از خط و نوربالای خودکار است.

شایان ذکر است این تجهیزات برای کلیه تریم ها در دسترس نبوده اما مدل سطح میانی جدید LS ADAS (بهای آغازین ۲۸۵۰۰ دلار استرالیا) و مدل فول کامل XLS (بهای آغازین ۳۲ هزار دلار استرالیا) دارای این تجهیزات هستند.


البته کل مدل‌ها هم‌اکنون دارای جدیدترین سیستم اطلاعات سرگرمی میتسوبیشی به همراه ارتباطات اپل کارپلی و اندروید اتو و رادیوی دیجیتال DAB هستند. البته ناوبری ماهواره‌ای در مدل XLS دیده نمی‌شود.


میتسوبیشی همچنین کنسول مرکزی جدید با دو پورت USB و جایگاه قرار دادن موبایل را ASX 2018 اضافه کرده است.

جدای از ارتقای تجهیزات، این خودرو دارای سپرهای جلو و عقب جدید، چراغ‌های روز روشن LED، تریم های کابین بهبود یافته و اهرم تعویض دنده جدید برای مدل‌های اتوماتیک می‌باشد.

این کمپانی ژاپنی همچنین متریال جذب صدای جدیدی را در خودرو بکار برده تا میزان صدا، لرزش و ناهنجاری کاهش یابد.

از نظر تجهیزات مدل‌های گوناگون باید گفت مدل پایه LS (بهای آغازین ۲۵ هزار دلار استرالیا) تمامی تغییرات ظاهری یاد شده را داشته و البته سیستم اطلاعات سرگرمی جدید را دریافت کرده است. همچنین رینگ‌های ۱۸ اینچی آلیاژی، دوربین دید عقب به همراه حسگرها و کروز کنترل از دیگر تجهیزات این خودرو هستند.

نیروبخش این خودرو یک پیشرانه ۲ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۱۴۸ اسب بخار و گشتاور ۱۹۷ نیوتون متر یا نسخه ۲.۲ لیتری توربودیزل با قدرت ۱۴۸ اسبی و گشتاور ۳۶۰ نیوتون متری می‌باشد. نسخه بنزینی تنها به‌صورت دیفرانسیل جلو عرضه می‌شود و می‌توان آن را با گیربکس ۵ سرعته دستی یا CVT سفارش داد درحالی‌که مدل دیزلی تنها به‌صورت چهارچرخ محرک و تنها با گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک با مبدل گشتاور در دسترس است.

مدل LS ADAS نیز تنها با پیشرانه بنزینی و طراحی دیفرانسیل جلو و گیربکس CVT در دسترس بوده و تجهیزات ایمنی یاد شده در بالا به آن اضافه شده‌اند. آینه دید عقب الکتروکرومیک، برف‌پاک‌کن‌ها و چراغ‌های جلوی خودکار از جمله تجهیزات اضافی این خودرو نسبت به مدل پایه هستند.

نهایتاً به مدل فول کامل XLS می‌رسیم که دارای سقف پانورامیک با نورپردازی LED، صندلی‌های چرمی و گرم شونده، ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای می‌باشد. این تریم با پیشرانه بنزینی و طراحی دیفرانسیل جلو به همراه پیشرانه دیزلی و سیستم چهار چرخ محرک در دسترس است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. علیرضا

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (337 ديدگاه)

    جوووووووون
    اینو میگن یه کراس آور اصیل و خوش رخ.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    چهره شگیل‌تری پیدا کرده، ASX از اون دست ماشیناست که خیلیا جدیش نمی‌گیرن اما اگه انتخاب شه، همراه خوبی تو بلند مدته.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. جلالى

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (90 ديدگاه)

    دوستت دارم asx

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. sir amir

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اینا همش مال بازارهای خارجی هستن.اونا از طریق اینترنت ماشینو سفارش میدن و هر آپشن دلخواهی که بخوان موقع سفارش معلوم میکنن دقیقا عکس اون در ایرانه که خبری از سفارش اینترنتی نیست و شرکت وارد کننده تنها یک مدل asx به علاوه اینکه یه سری آپشنها برداشته شده و قیمت اون هم بسیار بالاتر از بازار جهانیه ،جلوی شما میذاره.دقیقا همون بازی که سر لنسر بابت برداشتن باله و سیستم صوتی و…در آوردن!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. مسعود

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (114 ديدگاه)

    ماشین های کمپانی میتسوبیشی علی الخصوص مدل asx ماشین های بسیار عالی و با کیفیتی و ارزان قیمتی هستند فقط ایراد این ماشین کنسول قدیمی و خسته کنندشه که طراحی کنسول محصولات تویوتا و مزدا یک سر و گردن بالاتر از ماشین های میتسوبیشی است.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا