میتسوبیشی

احتمال عرضه مدل‌های جدید میتسوبیشی در آمریکا

مدیر رده‌بالای جدید میتسوبیشی برنامه‌های مفصلی برای آینده‌ی این کمپانی داشته و بدین ترتیب احتمال دارد یک سدان و پیکاپ جدید را به بازار خودروی آمریکا عرضه کند.


میتسوبیشی با پیوستن به اتحاد رنو-نیسان و یافتن جانی تازه انتظار دارد تا به سود یک سال کامل بازگردد. این موضوع یک بازگشت دراماتیک از پیش‌بینی‌های داخلی شرکت در گذشته خواهد بود.


تروور مان رئیس جدید میتسوبیشی در گفت‌وگو با اتوموتیونیوز گفته که بازارهای خودرویی آمریکا و چین و شرق آسیا، مناطق کلیدی برای احیای کمپانی بوده و او به خوبی از افزایش انعطاف‌پذیری میتسوبیشی پس از شراکت با رنو و نیسان آگاه است.


طبق گفته‌های مان، ساخت یک پیکاپ بر پایه‌ی پلتفرم نیسان و عرضه‌ی آن امکان‌پذیر خواهد بود. همچنین احتمال ساخت سدانی جدید (مخصوصاً پس از عدم تولید دوباره‌ی لنسر) وجود دارد.
مان گفت:

این چیزی است که ما باید به آن نگاه کنیم. همان‌گونه که جلو می‌رویم و شروع به استفاده از پلتفرم‌های مشترک می‌کنیم، پلتفرم پیکاپ اتحاد رنو و نیسان می‌تواند کاملاً مناسب ما باشد.

پیش از این میتسوبیشی پیکاپی را در بازارهای استرالیا و ژاپن و با نام تریتون عرضه کرده است. تولید مدلی مشابه در آمریکا می‌تواند یک حرکت مناسب برای این برند باشد.

Mitsubishi-Badge
ورای ظرفیت موجود برای تولید این دو خودرو، مان پیشنهاد کرده که این کمپانی می‌تواند تولید دوباره‌ی خودرو در آمریکا شروع کند. میتسوبیشی سال گذشته تنها کارخانه‌ی خود در این منطقه را تعطیل کرده است.
او گفت:

یکی از چیزهایی که ما باید به آن نگاه کنیم صنعتی‌سازی است. ما دیگر تأسیساتی در آمریکا نداریم. بنابراین شاید از ظرفیت تولید نیسان استفاده کنیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. (ali(CHEVY NOVA

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (6810 ديدگاه)

    ژاپنى بازا جاشون خالى دىروز سمت فرجام که بالاى مىدون رسالت هست ىدونه لنسر دهه ى 90 ىکى گذاشته بود برا فروش ماشىن تمىىزى هم بود سفىد رنگ با ىه اسپویلر بزرگ رو صندوقش

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. کاوه آهنگر

      ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (432 ديدگاه)

      به به ?

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. فقط تویوتا و هوندا

      ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (571 ديدگاه)

      علی جان شرق تهران هستید شما؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. (ali(CHEVY NOVA

        ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶
        سوابق: (6810 ديدگاه)

        فقط تویوتا و هوندا
        بله حدودا نزدىک شرقىم

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. فقط تویوتا و هوندا

          ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶
          سوابق: (571 ديدگاه)

          ما هم شرقیم :)))

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. یاسین

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (658 ديدگاه)

    مطمئنم که رنو نیسان، میتسوبیشی رو به اوج میبره چون واقعا رنو نیسان یعنی اینده نگری یعنی برنامه ریزی درست یعنی احترام به مصرف کننده الکی که سومین گروه خودرو سازی دنیا و اولین خودروساز در امار فروش خودروهای برقی نیستن مطمئنا که بزودی تحت یه پلتفرم مشترک جایگزینی برای لنسر معرفی میکنن همین الانشم به نظر من تو بازار خودمون تو سگمنت C اگه یه ماشین با حس اسپرت و عالی بخوای لنسر بهترین گزینس اگرم یه ماشین برای زندگی عادی و استفاده روزمره بخوای رنو فلوئنس که خیلی جالبه بدونین با توجه به امار واردات وزارت بازرگانی از شرکت های رسمی وارد کننده از ابتدای سال 95 تا الان رنو فلوئنس در 2 تیپ دنده ای و اتومات بیشترین امار فروش یعنی 1820 رو داشته بعد ترتیب فروش نمایندگی ها در واقع به این ترتیب بوده
    رنو فلوئنس
    تویوتا کرولا
    کیا سراتو
    لنسر تیپ 4
    هیوندا النترا
    ام جی 6
    البته با توجه به اینکه کره ای ها واردات شخصی هم دارن
    امار واردات کلی ترتیبش اینجوری بوده
    کیا سراتو 2300 دستگاه
    رنو فلوئنس 1820 دستگاه
    تویوتا کرولا 1680 دستگاه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا