میتسوبیشی

معرفی فیس‌لیفت میتسوبیشی اکلیپس کراس همراه با نسخهٔ پلاگین‌هیبریدی

میتسوبیشی نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ کراس‌اوور اکلیپس کراس را معرفی کرده است. این کراس‌اوور کامپکت همچنان شکل کلی قبلی خود را حفظ کرده اما عناصری در قسمت‌های جلو و عقب آن تغییر کرده‌اند. یکی از این تغییرات استفاده از آخرین نسخه از مفهوم طراحی سپر پویای میتسوبیشی است که شامل چراغ‌ها و سپر جلوی جدید می‌شود.

در قسمت عقب خودرو نیز تغییر مهمی صورت گرفته و درب صندوق و شیشهٔ عقب از نو طراحی شده‌اند که این کار فقط ظاهر خودرو را تغییر نداده بلکه دید عقب را هم بهبود بخشیده است. در این قسمت چراغ‌ها هم بروز شده‌اند و روی درب صندوق طرح شش‌ضلعی برجسته‌ای کار شده که یادآور فرم چرخ زاپاس نمادین میتسوبیشی است که در این قسمت نصب می‌شد.

به‌روزرسانی‌های اکلیپس کراس مدل ۲۰۲۱ به داخل آن‌هم کشیده شده و شامل یک نمایشگر هشت اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی می‌شود. این نمایشگر جدید به‌منظور سهولت در استفاده به راننده نزدیک‌تر شده و کنترل‌های تنظیم صدا را هم در خود جای داده است. همچنین این نمایشگر هشت اینچی از نوع لمسی است که این یعنی پد لمسی که در نسخهٔ قبلی در کنسول مرکزی قرار داشت حذف شده است.

فعلاً جزئیات کامل مشخصات فنی اکلیپس کراس فیس‌لیفت اعلام نشده اما میتسوبیشی تأیید کرده است که یک نسخهٔ پلاگین‌هیبریدی را با همان قوای محرکهٔ دوموتورهٔ اوت‌لندر PHEV برای آن ارائه خواهد کرد. این قوای محرکه از یک پیشرانهٔ بنزینی ۲.۴ لیتری به همراه دو موتور الکتریکی و یک گیربکس سیاره‌ای تک سرعته تشکیل شده است. اکلیپس کراس مدل ۲۰۲۱ علاوه بر این نسخهٔ هیبریدی با یک پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربو هم ارائه می‌شود. این موتور به توربوشارژر جدیدی مجهز شده که برای کاهش تأخیر طراحی شده است.

میتسوبیشی اکلیپس کراس فیس‌لیفت تا پیش از پایان سال جاری در ژاپن، استرالیا و نیوزلند عرضه خواهد شد و در سه‌ماههٔ نخست سال آینده به آمریکای شمالی خواهد رسید. مشخصات بیشتر و قیمت‌گذاری این کراس‌اوور جدید ژاپنی هم ماه آینده اعلام می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۹ دیدگاه‌ها

  1. AMANTE

    ۲۵ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (1854 ديدگاه)

    همین الان هم به من بگن که ماشینی که پایین عکس اش رو میزارم.
    https://media.ed.edmunds-media.com/mitsubishi/eclipse/2007/oem/2007_mitsubishi_eclipse_2dr-hatchback_gt_fq_oem_3_1600.jpg
    تبدیل شده به یک کراس اوور شهری باور نمیکنم.

    موافقم 36
    مخالفم 2
    1. محمد

      ۲۵ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (226 ديدگاه)

      از نظر من قیمه ها رو ریخته تو ماستا!

      موافقم 26
      مخالفم 1
      1. مهدی موتورز

        ۲۵ مهر ۱۳۹۹
        سوابق: (1196 ديدگاه)

        ای وای
        من اسباب بازیش رو داشتم
        البته اسپیدستر شد???

        موافقم 16
        مخالفم 0
  2. Maserati

    ۲۵ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (2098 ديدگاه)

    چقدر خوشگله این اکلیپس

    موافقم 45
    مخالفم 11
    1. ممد ژانگولر

      ۲۵ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (3506 ديدگاه)

      ماشین خوشدستیه شنیدم

      موافقم 14
      مخالفم 3
  3. مهدی

    ۲۵ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (141 ديدگاه)

    میتسوبیشی منو یاد مرحوم حجازی میندازه اون موقع که مربی استقلال بود … هر کار کرد که بشه،نشد که نشد …

    موافقم 32
    مخالفم 27
    1. کوروش

      ۲۵ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (110 ديدگاه)

      سلام
      الان هم پس از مالکیت نیسان بر میتسوبیشی ؛ تونسته فیس لیفتش کنه ?

      موافقم 3
      مخالفم 0
  4. زیزیگولو

    ۲۵ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (4800 ديدگاه)

    سقفش شیب زیادی به عقب داره که همین نمای ماشینو اسپرت تر کرده

    موافقم 32
    مخالفم 5
  5. حمید

    ۲۵ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    نه مشخصات فنی خوب داره نه طراحی

    موافقم 15
    مخالفم 24
    1. Hadi

      ۲۵ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (2200 ديدگاه)

      طراحیش بهتر و موزون تر از قبل شده…
      نسل جدید اوتلندر هم سال دیگه معرفی میشه…

      موافقم 23
      مخالفم 4
  6. Mohammad

    ۲۵ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (25 ديدگاه)

    زشته

    موافقم 18
    مخالفم 28
  7. دی جی70

    ۲۵ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (303 ديدگاه)

    فکرکنم طراح سانگ یانگ رفته به میستوبیشی

    موافقم 26
    مخالفم 7
    1. SS

      ۲۵ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (128 ديدگاه)

      راستشو بخوای تو یه بررسی از‌‌ یه منبع روسی که اوتلندر رو تست میکرد میگفت که طراح سابق لادا الان داره برای میتسو ماشین طراحی میکنه
      اینم نتیجه اش !! ???

      موافقم 10
      مخالفم 3
  8. R@min

    ۲۵ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (919 ديدگاه)

    چی بودیو چی شدی فک کردم نسخه جدید هیوندا اومده

    موافقم 10
    مخالفم 7
  9. میثم

    ۲۵ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (3530 ديدگاه)

    از میتسو خیلی بیش از این انتظار میره
    اکلیپس کوپه رو تبدیل کرد به چی؟؟؟

    موافقم 13
    مخالفم 4
  10. میثم

    ۲۵ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (3530 ديدگاه)

    حذف تاچ پد کاریه که لکسوس هم باید بکنه
    نمیدونم چرا تویوتا و لکسوس تو اینجور کارا انقدر کند عمل میکنن

    موافقم 20
    مخالفم 2
  11. بهنام

    ۲۵ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (492 ديدگاه)

    باورم نمیشه میتسوبیشی با اونهمه جبروت به این افتضاحی شده. یادم میاد مجله ی ماشین مقایسه ای بین گالانت و کمری، آکورد و…. انجام داده بود. گالانت به قدری بهتر و سطح بالاتر از رقبا بود که نگارنده عنوان کرد که گالانت باید با سری پنج ب ام و مقایسه بشه نه اینا. این شرکت چند شرکت کره ای و چینی و خودروساز کرد خودش به قهقرا رفت.

    موافقم 28
    مخالفم 3
  12. Me

    ۲۵ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (314 ديدگاه)

    اصلا فکرش نمیکردم موتور اوتلندر از تو شکم این سر در بیاره
    فک میکردم موتور ۱ونیم لیتری این میره تو کاپوت اوتلندر

    موافقم 5
    مخالفم 0
  13. سامورایی

    ۲۵ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (1149 ديدگاه)

    میتسوبیشی باید خراب کنه از نو بسازه
    چی شد که از اسطوره هایی مثل گالانت و لنسر اوولوشن و اکلیپس کوپه به این رسید

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا