میتسوبیشی

میتسوبیشی انگلبرگ کانسپت، اوت‌لندری از آینده!

خودروی مفهومی میتسوبیشی انگلبرگ در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹ رونمایی شد.


نام این خودرو که از محل اسکی سوئیس گرفته شده دارای قوای محرکه‌ی پلاگین هیبریدی می‌باشد. این مجموعه از پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری بنزینی تشکیل شده و می‌تواند تا ۷۰ کیلومتر را بدون آلایندگی و با اتکا به واحد الکتریکی طی کند. برد کلی این خودروی مفهومی بیش از ۷۰۰ کیلومتر اعلام شده است.

در نمای جلوی این کانسپت از استایل X شکل مشهور میتسوبیشی استفاده شده و جلوپنجره‌ی بسته، چراغ‌های نازک، دیلایت های LED، عناصر کرومی و فلاپ های جلو و عقب از دیگر مشخصات آن می‌باشند. جعبه‌ی نصب شده روی سقف با عملکرد باز و بسته شدن خودکار هم ویژگی متمایز میتسوبیشی انگلبرگ می‌باشد. گفته شده دستگیره‌های درب و آینه‌های جانبی مرسوم از این خودرو حذف شده‌اند.


با ورود به داخل کابین شاهد فضای جادار، سه ردیف صندلی، چرم سفید زیاد و نورپردازی آبی خواهید بود. داشبورد طراحی یک دستی داشته و پشت آمپرهای دیجیتالی در آن خودنمایی می‌کنند. سیستم اطلاعات سرگرمی هم حالت تبلت مانند داشته و کنترل‌های بیشتری در کنسول مرکزی دیده می‌شوند که شامل مواردی همچون سیستم تهویه مطبوع، انتخاب‌گر حالت رانندگی و اهرم تعویض دنده هستند.


میتسوبیشی در زمان برگزاری نمایشگاه ژنو از تکنولوژی DDH نیز رونمایی کرده است. این سیستم جمع‌وجور دارای شارژر، پانل‌های خورشیدی و باتری خانگی بوده و برای استفاده در خانه‌ها طراحی شده است.


این سیستم می‌تواند هزینه‌ی سوخت و برق را کاهش دهد. به لطف کاربری و انعطاف بالا، DDH می‌تواند به عنوان ژنراتور پشتیبان نیز عمل کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. سامان اذری

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (3197 ديدگاه)

    به امید موفقیت میتسو
    میتسوبیشی یه لن اوو جدید به دنیایی خودروسازی بدهکاره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا