میتسوبیشی

میتسوبیشی اوت لندر، آخرین بازمانده شوگان [ویدئو]

نمایشگاه لس آنجلس: میتسوبیشی که در بازار آمریکا شدیدا از سوی رقبا تحت فشار است، هنوز تسلیم نشده و در نمایشگاه خودروی لس آنجلس هم از اوت لندر جدید و مدل اسپرت آن رونمایی کرد.

2014 Mitsubishi Outlander
۲۰۱۴ Mitsubishi Outlander
در ابتدا باید اوت لندر ۲۰۱۴ را با طراحی تکامل یافته و نه انقلابی آن شامل سپر، جلوپنجره باریک، چراغهای جلوی شیب دار و چراغهای عقب با طلق شفاف و اسپویلر درب عقب بشناسیم.

ابتدایی ترین مدل اوت لندر یعنی ES از امکاناتی نظیر تهویه مطبوع و سیستم صوتی با شش بلندگو بهره می گیرد. یک مدل بالاتر یعنی ES از روکش چرم طبیعی روی فرمان، گرم کن صندلیهای جلو، دوربین دید عقب و سیستم صوتی فوق العاده با نمایشگر لمسی ۶ اینچی بهره می برد. بالاترین مدل با کد GT از چراغهای HID جلو، سنسور باران و تریم چوب کابین استفاده می کند.

2014 Mitsubishi Outlander rear
Mitsubishi Outlander rear
2014 Mitsubishi Outlander over
۲۰۱۴ Mitsubishi Outlander
2014 Mitsubishi Outlander side
Mitsubishi Outlander side
در زیر کاپوت با دو موتور ممکن است روبرو شوید. اولین موتور چهار سیلندر و ۲.۴ لیتری بوده و قادر به تولید ۱۶۶ اسب بخار نیرو و ۲۱۹ نیوتن متر گشتاور است. در حالیکه موتور دوم شش سیلندر ۳ لیتری بوده و ۲۲۴ اسب بخار قدرت و ۲۹۱ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. موتور چهار سیلندر به یک گیربکس با ضریب متغیر CVT و مدل شش سیلندر به یک گیربکس شش سرعته خودکار متصل و چرخهای جلو را به حرکت در می آورند. انتقال نیرو به همه چرخها یا گزینه دو دیفرانسیل نیز بصورت اختیاری است.

2014 Mitsubishi Outlander engine
Mitsubishi Outlander engine
2014 Mitsubishi Outlander rear seat
Mitsubishi Outlander rear seat
2014 Mitsubishi Outlander interior
Mitsubishi Outlander interior
از سوی دیگر در سالروز ۳۰ امین سال حضور میتسوبیشی در بازار شمال آمریکا، یک نمونه منحصر بفرد و اسپرت از اوت لندر هم رونمایی شد. تغییرات داخلی و خارجی این مدل محدود می باشند اما می توان سپر، گلگیرهای برجسته، رینگهای آلیاژی و روکشهای رم مشکی یا خاکستری را از جمله این ویژگیها بر شمرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. ماشین باز

    ۱۰ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (5 ديدگاه)

    خیلی قشنگه یه شاسی بلند تمام عیار زدن! خوشبحالشون فک کنم مصرفشم در حد دوو ماتیز ما باشه!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ....

      ۱۱ آذر ۱۳۹۱
      سوابق: (122 ديدگاه)

      عالیه در حد المپیک

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. hesan

      ۲۴ بهمن ۱۳۹۱
      سوابق: (484 ديدگاه)

      میتسوبیشی فقط هاچ بک هاش.END

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. امیر

    ۱۰ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (35 ديدگاه)

    پشتش عالیه اما جلوش چنگی به دل نمیزنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. سامی

    ۱۰ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (3 ديدگاه)

    چقدر زشته !
    موتورش و داخلش خیلی خوبه ولی خیلی زشته !

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. behzad kk

    ۱۱ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (11 ديدگاه)

    اگه اندازه جلوپنجرش بزرگتر بود و از تریم چوب در داخلش بیشتر استفاده میشد اتومبیل جذابی میشد همچنین از کروم خیلی کم درش استفاده شده یکی از معیارهای زیبایی امروزه در طراحی خودرو استفاده از کروم واستیل در چهارچوب شیشه های جانبی سپر و رکابهاست که تو اوتلندر ازش خبری نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. رهام

    ۱۱ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (186 ديدگاه)

    نمیدونم چی بگم ولی ….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. امین

    ۱۱ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (204 ديدگاه)

    واقعا میتسوبیشی به قهقرا رفته…
    نمیدونم چه هدفی از این شمایل داشتند ولی واسه من که علاقه به این برند دارم واقعا جذاب نیست فقط متفاوته.. داشبورد خیلی ساده…
    سایز چرخ ها به اندازه خودرو نمیخوره…
    اوج سادگی… فکر کنم واسه اونایی باشه که درآمد متوسطی دارن…
    در ضمن اصلا جایگزینی واسه شوگان(پاجرو/مونترو)نیست که حتی بتونه نامشو زنده کنه..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. ناصر

    ۱۲ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (191 ديدگاه)

    از عزیزان سایت پدال میخوام اگه امکان داره پیرامون نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو هم گزارشی تهیه کنن …….
    امشب 20:30 نشونش داد ، واقعا من به عنوان یه ایرانی احساس بدی بهم دست داد ،مسئولینی که توی این نمایشگاه بودن با کمال وقاحت داشتن از این صحبت میکردن موتور پراید یا موتور و اکسل 405 رو دارن کاملا بومی طراحی میکنن.نمیدونم اینا خجالت نمیکشن؟ شایدم زیاده از حد ملت رو احمق فرض میکنن ؟آخه یکی نیست یگه مسول محترم این پژویی که ازش دم میزنی 2 دهست که فقط داره اینجا تولید میشه (حالا کی از خط تولید اونا خارج شده بماند)….حالا بعد از عمری تولید ایرانی ها موفق به ساخت موتور پژویی شدن که 30ساله از خط تولید خود فرانسه حذف شده
    آخه اینم مباهات داره!!!!!!!!!!؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رهام

      ۱۲ آذر ۱۳۹۱
      سوابق: (186 ديدگاه)

      ناصر جان ناراحت نباش عوضش ما 405 و سمند سوار میشیم اونا حقشونه که یه لگنی مثل این میتسوبیشی سوارشن .تازه قطعاتشم که بومی کردیم دیگه از هند نمیگریم از چین میاریم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. colin mc rae

    ۱۲ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (17 ديدگاه)

    بد نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. وحید

    ۳ دی ۱۳۹۱
    سوابق: (43 ديدگاه)

    بر عکس نظر همه ی دوستان به نظرم طراحیش گرچه سادست اما از اصول جدیدی تو طراحی بخش جلوش استفاده شده
    از فرمونشم خیلی خوشم اومد
    اما موتوراش واقعا نسبت به هم دوره ایاش بازدهی کمی دارن
    ولی واقعا میتسوبیشی دو دهه پیش کجا و……..

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا