میتسوبیشی

تکمیل پروژه میتسوبیشی اوتلندر PHEV کانسپت

دو سال پیش و در نمایشگاه پاریس ۲۰۱۲، میتسوبیشی از مدل هیبریدی PHEV خود پرده برداشت که می‌شد آن را نسخه شیک‌تری از اوتلندر دانست. سیستم هیبریدی این خودرو از یک موتور چهار سیلندر ۲.۰ لیتری بنزینی و دو موتور الکتریکی روی محورهای جلو و عقب شکل می‌گرفت. مصرف سوخت این مدل میتسوبیشی ۱.۶ لیتر در صد کیلومتر اعلام شده بود.

Mitsubishi Outlander PHEV Concept-S
Mitsubishi Outlander PHEV Concept-S
حالا دوباره در آستانه نمایشگاه پاریس از نسخه جدیدتری از اوتلندر PHEV در قامت یک خودروی کانسپت رونمایی می شود. البته فعلاً تصاویر و اطلاعات محدودی از این خودرو منتشر شده‌اند و هفته آینده در پاریس، جزئیات آن نیز فاش می‌شوند.

Mitsubishi Outlander PHEV Concept S
Mitsubishi Outlander PHEV Concept S
میتسوبیشی اوتلندر PHEV کانسپت با طراحی موقر و زیبای خود، یک قدم از سایر محصولات فعلی این شرکت پیش افتاده است. سبک خاص چراغ‌ها و جلوپنجره این خودرو می‌تواند در محصولات آینده میتسوبیشی هم تکرار شود. قسمت جلوی خودرو، فرمی X مانند دارد و توسط حاشیه ای کرومی و پهن، دربر گرفته شده است.

Mitsubishi Outlander PHEV Concept S Interior
Mitsubishi Outlander PHEV Concept S Interior
فضای درون کابین با طراحی اسپرت و لوکسی همراه است. روکش چرم قرمز صندلی‌ها و نیمه پایینی کابین همراه با بخش تیره بالایی و استفاده از چوب مشکی رنگ در کنسول میانی، کاملاً فضایی کلاسیک را ایجاد کرده‌اند. این طراحی ممکن است مورد پسند مشتریان آمریکایی قرار گیرد اما با طراحی‌های امروزی و مدرن، فاصله دارد و تناسبی نیز با طراحی بیرونی خودرو در آن به چشم نمی‌آید.

Mitsubishi Outlander PHEV Concept S
Mitsubishi Outlander PHEV Concept S
در بخش فنی، ظاهراً از همان قوای هیبریدی سابق استفاده خواهد شد. دو موتور الکتریکی سنکرون آهنربای دائمی که توسط باتری‌های ۱۲ کیلوواتی ساعت لیتیوم یون تغذیه می‌شوند روی هر کدام از محورها قرار دارند و توسط یک موتور چهار سیلندر ۲۰۰ اسبی و ۳۳۷ نیوتن متری با سیستم سوپاپهای هوشمند MIVEC شارژ و تقویت می‌شوند. البته این خودرو یک پلاگین هیبریدی محسوب می‌شود و بنابراین امکان شارژ باتری‌ها توسط برق خانگی یا شارژرهای بین راهی نیز وجود دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۳۱ دیدگاه‌ها

  1. MoahmmadTSR

    ۲ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (323 ديدگاه)

    جلوش محشره عقبش مذخرفع
    توشم عالی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهدی

      ۲ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (79 ديدگاه)

      جلوش از لکسوس الهام گرفته شده ولی در مورد عقبش با شما موافقم.اصلا خوب نشده

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. احمد

        ۳ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (24 ديدگاه)

        جلوش خوبه – در مورد عقبش هم همینکه طراحش جسارت داشته و یه طرح جدید زده در خور توجه هست. خیلی هم ضایع نیست اما چون به چشم آشنا نمیاد مغز اررورر میده D:

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. DRAGONBORN

      ۲ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      انگار یواش یواش داره این برند احیا میشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. DRAGONBORN

      ۲ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      عقبش خیلی زشته

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. DRAGONBORN

      ۲ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      چرم قرمزش خیلی تو دل برو هست قدرت موتور خوبی هم داره

      موافقم 0
      مخالفم 0
    5. meysam

      ۳ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (19 ديدگاه)

      نمای جلوش آدمو یاد لکسوس میندازه. خیلی تابلوئه کپی برداری کرده

      موافقم 0
      مخالفم 0
    6. DRAGONBORN

      ۳ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      طراحی داخلیش خیلی شبیه دوجه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Night Fury

    ۲ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (450 ديدگاه)

    گل گفتی.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. MoahmmadTSR

      ۲ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (323 ديدگاه)

      me?!?!?

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. Night Fury

    ۲ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (450 ديدگاه)

    ولی 1.6در صد تا؟!خاک توسر خودروسازای ایرانی!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. DRAGONBORN

      ۲ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      من همیشه میتسوبیش رو تحسین کردم و میکنم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. denon

    ۲ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اخوی مقایسه خودروهای ایرانی با میتسو !!!!!!
    یا اینارو خیلی بزرگ فرض کردی
    یا اونارو خیلی کوچیک

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. DRAGONBORN

      ۲ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      ژاپن از قدیم محصوللاتش واسه یه عمر ساخته میشدن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. amin

    ۲ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (77 ديدگاه)

    طراحی نسل گذشتش در کل سنگین تر و زیباتر بود نسل جدیدش فقط تو طراحی داخلیش خوب عمل کرده موتورش هم که تغییری نکرده
    بازم باید از نزدیک دیدش . حالا معلوم نیست وارد کننده وطنی کدوم رو بیاره ایران تو سایتش که نسله قبلیشو زده بزودی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. DRAGONBORN

      ۲ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      واقعا ژاپن خودروهای کم استهلاک و پرقدرت خوبی داره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. "Amir"

    ۲ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (728 ديدگاه)

    مبارک صاحابش،ماکه فقط عکساشو میبینیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. DRAGONBORN

      ۲ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      آره ثروتمندا خودشو دارن ما عکساشو

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. 4MATIC

    ۲ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (1054 ديدگاه)

    از میتسوبیشی بعیده اینوتولید کنه خدایی طراحیش خیلی ضعیفه مخصوصا عقبش

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. DRAGONBORN

      ۲ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      دیگه هیچ گلی بی خار نیست.عقبش هم اینجوری چرت شده

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. یه پسر

    ۲ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (1135 ديدگاه)

    فرم چراغ های عقبش رو خیلی دوس دارم

    منو یاد عشق قدیمیم دوو اسپرو می اندازه

    راستی وقتی به اون روزی که خودروی برقی قرار تو ایران رایج بشه فکر می کنم استرس می گیریم

    از فرداش با یه تغییر کوچولو موتور بدبخت پراید (تابوت) رو برقی می کنن

    خیلی هام سر تکیه دادن بهش تو خیابون می رن قاطی 27000 نفر

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. DRAGONBORN

      ۳ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      برعکس به نظر من خام و نپخته هست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. DRAGONBORN

    ۲ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (1884 ديدگاه)

    مدل افسانه ای Lancer یه چیز دیگست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. DRAGONBORN

    ۲ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (1884 ديدگاه)

    ولی فکر نکنم حالا حالاها از مدل جدید لنسر خبری بشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. datsun

    ۳ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (3480 ديدگاه)

    طراحیش زیباست عقبش یه طراحی نو وجدیده که حداقلش تکراری نیست
    کابینش لوکس و زیباست
    مصرف سوختش هم عالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. علی

    ۳ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (4 ديدگاه)

    نمیدونم چرا میتسوبیشی اینقدرکنده الان بایدنسل جدیدپاجرومعرفی شده بود چون 10سال با همین مدل میزنه من عاشق پاجروهستم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. امیرمحمد

    ۴ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (11 ديدگاه)

    قبول دارید عقب پیکان قشنگ تر از اینه ؟؟؟؟ عقبش یه جوریه ولی جلوش مهشره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. Ahmad..F12

    ۴ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (2543 ديدگاه)

    عالیه

    از نظر قدرت و عملکرد مناسبه از نظر طراحی هم معرکه‌ست

    نمای جلو و نمای بغل عالیه

    نمای عقب هم چون کانسپته نمیشه نظر داد ولی به نظر من برای تولید انبوه تغییر میکنه

    طراحی و کیفیت داخلی هم که حرفی واسه گفتن نمیزاره

    میتسوبیشی عالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. arman

    ۲۰ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (27 ديدگاه)

    دوستان کانسپت برای همین فیت بک گرفتناست و احتمال تغییر بازم هستش

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ابراهيم

      ۸ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      فیت بک؟؟؟؟؟ :))))
      منظورت فید بک هست احتمالا :)))

      موافقم 0
      مخالفم 0
  16. فریبرز

    ۱۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (42 ديدگاه)

    خیلی شیک و پیک ساخته شده
    مخصوصا داخلش که دیگه عالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا