میتسوبیشی

میتسوبیشی اوت‌لندر با آرایش غلیظ

میتسوبیشی برای جبران بازار راکد و فروش آهسته کراس اوور ۷ نفره اوت‌لندر خود، فیس‌لیفت سنگینی از آن را با بیش از ۱۰۰ تغییر و به امید بهبود جایگاه خود در بازار کراس اوورها، در نمایشگاه نیویورک رونمایی کرده است.

2016 Mitsubishi Outlander facelift
۲۰۱۶ Mitsubishi Outlander facelift
تمام قسمت جلوی خودرو، سپرها و چراغ‌ها و جلوپنجره از نو طراحی شده‌اند. چراغ‌های جلو با LED و جلوپنجره با مقدار زیادی کروم، جلوه ای تازه گرفته‌اند. ضربه‌گیرهای درب‌ها در قسمت پایینی آنها قرار گرفته‌اند و قوس چرخ‌ها و گلگیرها با تورمی اندک، جایگاهی برای چرخ‌های آلیاژی ۱۸ اینچی می‌باشند. علاوه بر چراغ‌های عقب از نوع LED، سپر عقب نیز کاملاً تغییر نموده است.

2016 Mitsubishi Outlander facelift
۲۰۱۶ Mitsubishi Outlander facelift
درون کابین، با صندلی‌های طرح جدید، غربیلک فرمان جدید، تریم داخلی و صندلی‌های تاشوی عقب، سیستم تهویه جدید، سیستم صوتی همراه با نمایشگر بزرگ و آینه وسط خودکار نسبت به تابش نور مستقیم مواجه می‌شوید.

2016 Mitsubishi Outlander facelift interior
۲۰۱۶ Mitsubishi Outlander facelift interior
به گفته میتسوبیشی، در زیر پوسته اوت‌لندر جدید، تغییراتی در شاسی و تعلیق نیز صورت گرفته که باعث افزایش مقاومت ساختاری و پیچشی شاسی، شده و تعلیق محکم‌تر، فرمان برقی و انتقال نیروی متغیر مداوم از دیگر تغییرات آن می‌باشند. همچنین استفاده از مواد عایق صوتی در سراسر فضای داخلی به همراه شیشه‌های جلوی عایق صوتی و افزودن به ضخامت شیشه عقب، محیطی آرام‌تر در کابین فراهم ساخته‌اند.

2016 Mitsubishi Outlander facelift
۲۰۱۶ Mitsubishi Outlander facelift
2016 Mitsubishi Outlander facelift
۲۰۱۶ Mitsubishi Outlander facelift
2016 Mitsubishi Outlander facelift
۲۰۱۶ Mitsubishi Outlander facelift
2016 Mitsubishi Outlander facelift
۲۰۱۶ Mitsubishi Outlander facelift
پیشرانه اوت‌لندر ۲۰۱۶، همان موتور ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری MIVEC است که قدرتی به اندازه ۱۶۶ اسب بخار و گشتاوری ۲۱۹ نیوتن متری تولید می‌کند. البته موتور شش سیلندر ۳.۰ لیتری این خودرو، توسعه یافته و نیروی ۲۲۴ اسب بخار و گشتاور ۲۹۱ نیوتن متر، خروجی آن است که منحصراً با یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک جفت می‌شود. در حالی که نسخه چهار سیلندر با یک گیربکس CVT بهینه‌شده که وعده بهبود شتاب، عملکرد و احساس رانندگی بهتر برای آن داده شده، ارائه می‌شود.

آیا اوت‌لندر با آرایش جدید می تواند بارقه‌های امید را برای میتسوبیشی در بازار کراس اوورها مجددا روشن کند؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۲۴ دیدگاه‌ها

  1. farzad

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (180 ديدگاه)

    ظاهرش خیلی بهتر شده ولی به نظرم موتور چهار سیلندر زیاد براش مناسب نیست شش سیلندر مناسب تره

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. Milad

      ۱۶ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (61 ديدگاه)

      شبیه لکسوس شده

      موافقم 1
      مخالفم 0
  2. Taghavi motors

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (18 ديدگاه)

    دلم واسه طراحی های دهه نود میلادی تنگ شده یادش بخیر گالانت عینکی، لنسر،پاجیرو
    آون دوران اوج طراحی میتسو بیشی بود.
    الان یه گالانت نسل هفت بیشتر از یه بنز خودنمایی میکنه

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. ashkan

      ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (1 ديدگاه)

      فقط کافیه یکبار گالانت 92 سوارشده باشی….تا بفهمی ماشین فقط ژاپنی…

      موافقم 1
      مخالفم 0
  3. حسام

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (22 ديدگاه)

    ماشین زیبایی شده ولی کاش داخل خودرو اینقدر سیاه نبود

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. milad

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (209 ديدگاه)

    واقعا میتسوبیشی گالانت یا لانسر نسبت به زمان خودش سال92میلادی طرح هایی داشتند که نسبت به زمان خودشون جلوتر بودن…الان من واقعا از دیدن یه گالانت 92 تمیز خیلی لذت میبرم..واقعا نکات ریزی توی طراحیش هست..هیچ وقت قدیمی نمیشه.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  5. احسان(احسان سابق)

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    زیبا نیست.واقعا زیبا نیست.میتسوبیشی زمانی جایگاه خاصی داشت اما الان از اون جایگاه خبری نیست.دیگه خبری نیست

    موافقم 0
    مخالفم 1
  6. مجتبی(ساروی)

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (551 ديدگاه)

    میتسوبیشی نیاز به یه انقلاب توی طراحی هاش داره .تو این بازار فراوونی ماشین های کره ای که دیگه کم کم دارن بهانه ی بیکیفیت بودن و نداشتن عمر و دوام . حتی اصالت رو به زباله دان تاریخ خودروسازی میفرستن دیگه کم اند کسانی که ماشینو به خاطر اصالت و ادعای دوام بخرند وقتی هیوندا و کیا میان ماشیناشون رو با 3تا 5سال گارنتی و یا تا 100الی 150هزارکیلومتر گارانتی میدن خریدار میگه من مگه چند یال یه ماشینو میخوام نگه داشته باشم ماشین شیک و زیبا رو با قیمت مناسب میخرم تا گارانتیش توم شه دوتاماشین دیگه عوض میکنم .این منطق 90درصد خریداراست .اقا خارج از دیوار حصاری که دور ماکشیده شده یک رقابت وحشتناک برای کمپانی های ماشین سازی برای ارایه ی خدمات بهتر و ماشین همهچی تموم تر به مشتری وجود داره و هر کی جا بمونه نابود شده حالا هر شرکتی که میخواد باشه

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. بهزاد

      ۱۵ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (2372 ديدگاه)

      درود مجتبی عزیز.
      لازم به ذکر هست که در مارکتینگ و فروش خودرو عوامل متعددی وجود داره و اینکه 90 درصد خریداران اینطوری خرید میکنند وجود نداره.
      به عبارت بهتر در وهله اول عاملی هست به اسم وفاداری که شرکت ها به طور روزانه خودشون یا با استفاده از داده های مراکز آماری سایرین اونو میسنجند و مثلا شرکت a برآورد میکنه 60 درصد خریداران محصولاتش تمایل دارند خودرو بعدی از همون برند باشه.
      از اونور تبلیغات و ورود به بازارهای جدید و همچنین ارایه محصول نوین در کلاس جدید که تا به حال به اون بخش ورود نداشته اند.
      یکی دیگر از مولفه های فروش برآورد هزینه های نگهداری خودرو هست و همچنین برآورد کاهش قیمت بعد از چند سال.
      ایمنی و مالیات های مربوط به اون خودرو.
      دسترسی آسان به نمایندگی های مجاز و در دسترس بودن قطعات یدکی.
      و عوامل ریز و درشتی مثل عملکرد خودرو و نوع کاربری و خواندن تحلیلها و … در فروش خودرو تاثیر داره و اگر آمار به همون 90 درصد محدود میشد الان مزدا موفق ترین شرکت آسیایی در فروش بود!
      البته با برنامه ریزی های انجام شده توسط میتسو در این چند سال در بخش کراس اوورها و شاسی بلندها قدم های خوبی برداشته شده و یکی از عوامل رونق دوباره این برند همین بخش هست که در بسیاری از بازارها در حال رشد هست و اون گفته اول متن که اشاره به راکد بودن داشت با واقعیت هم خوانی نداره!

      موافقم 1
      مخالفم 0
  7. Taghavi motors

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (18 ديدگاه)

    رقیب خوبی برای Toyota ra4هست
    جلوش بیشترشبیه کانسپت های میتسوبیشی شده

    موافقم 1
    مخالفم 0
  8. دکتر داریوش

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (86 ديدگاه)

    واقعا” حیفه که کمپانی با این اعتبار و پیشینه در کیفیت و تکنولوژی،سالهاست که اهمیتی به
    طراحی بروز و مورد پسند اکثر مشتریان نمی ده! تا اونجا که من خودم بارها از زبون طرفدارهای سنتی و خریداران مدلای جدیدش شنیدم که میگن میتسو یه ماشین با کیفیت و مورد اطمینانه،ولی با ظاهر نه چندان دلچسب! یعنی اصلن این قضیه باب شده که اگه ظاهر اهمیت نداره برات بخرش! البته واقعا” گفتنی که،اگه اعتبار و کیفیتش نبود تا الان تو این بازار پر رقیب ورشکست شده بودن! مثلا” همین لنسر که سالهاست بروز نشده! و یا گالانت با اون ظاهر نه چندان دلچسبش،که حتی سالها پیش که معرفی شد اصلا” مورد تحسین و یا حتی توجه هم قرار نگرفت!!!! که نمی دونم با وجود رقبای خیلی گردن کلفت تو این سگمنت، به واقع فروشی داره!که میتسو هم هیچ تمایلی به معرفی نسل جدیدش نداره! حتی همین لنسر رو هم میخواد از تولید خارج کنه!
    ولیکن شواهد نشون میده انگار داره یه کم میتسو به خودش میاد! کمپانی که به قول بعضی دوستان،طراحی های دهه نودش رو هنوز که ادم میبینه لذت میبره و ریزه کاری هاش هنوز زیباست.من خودم واقعا” این کمپانی رو دوست دارم و به مدیریت کیفیت و تکنولوژیش
    اطمینان دارم؛ در ضمن فکر میکنم این فیس لیفت(که به قول برخی دوستان شاید در حد کمال نیست) واقعا”خوب و زیبا،، و صد البته بجا!!در مورد این مدل اعمال شده. انشاله که سریعا” پای این فیس لیفت به ایران باز شه،تا طرفدارای میتسو بتونن از داشتنش لذت ببرن

    موافقم 1
    مخالفم 0
  9. armin

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (421 ديدگاه)

    خوبه دیگه گیر الکی ندین

    موافقم 1
    مخالفم 0
  10. حامد

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (74 ديدگاه)

    ظاهر جلوش ی جورایی شبیه لکسوس LX-570 شده.وقتی برای اولین بار گفتن اوتلندر وارد بازار شد شک نداشتم که این مدل فروش خوبی نداره.الانم میگم این مدل تو بازار ایران برعکس ASX که طرفدارای زیادی داره اصلا طرفدار نداره.

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. armin

      ۱۵ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (421 ديدگاه)

      ولی بنظرم از زمان عرضه خیلی زیاد شده تو خیابون

      موافقم 1
      مخالفم 0
  11. سعید

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1484 ديدگاه)

    بهتر شده ولی هنوزم از نظر ظاهری از رقیباش عقبتره،
    به نظر من سپر جلوش اصلا قشنگ نیست و ظاهرشو خراب کرده.
    اوت‌لندر تو سایت caranddriver رتبه 19 رو داره!

    موافقم 0
    مخالفم 1
  12. علی

    ۱۶ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (210 ديدگاه)

    حرف نداره دوستانی که میگن طراحیش قدیمه یا طوریه سوار شید پیاده نمیشید دیگه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  13. ارمان

    ۱۶ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1307 ديدگاه)

    بزرگترین پیروزی در این طراحی رو بنده پیش درامدی بر شروع و توسعه کانسبت phev میبینم در واقع میتسو داره خودش رو خیزان خیزان به اون سمت میکشونه و اهسته و پیوسته حرکت میکنه به نظر میاد در دو سه سال اینده میتسو با مدلهای هیبریدی به بازار بیاد که واستاده این بازار رونق بیشتری بگیره با این حال این ماشین جذاب شده اما نه خییییلیییی جذاب با این حال ماشین خوبی هست اما عالی نیست

    موافقم 1
    مخالفم 0
  14. mamas

    ۱۶ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (113 ديدگاه)

    میتسوبیشی و خیلی دوس دارم از گالانت عینکی یا سوپر سالون بگیر تا ASX ، خدایی ای چیه :(
    یاد این چانگ ان و اکتیون و اینا میندازه ادمو. امیدوارم طراحی ماشیناش امروزی تر بشه در اینده

    موافقم 1
    مخالفم 0
  15. تحریم خودروی ایرانی جهاد درراه خداست

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (27 ديدگاه)

    میتسوبیشی به خودت بیا که لیاقتت بیشتر ازین حرفاس

    موافقم 1
    مخالفم 0
  16. محمد

    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (512 ديدگاه)

    واقعا ماشینای زاپنی معرکه هستن…اوج کیفیت و……… محشرن

    موافقم 1
    مخالفم 0
  17. میثم

    ۶ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (6 ديدگاه)

    دوستان مردم ما اینقدر به طراحی های بی حساب کتاب و خطوطی که هرجا طراح دلش خواسته کشیده عادت کردن,که دیگه یه طراحی منطقی و پخته رو نمیتونن بپسندن,شما چه اشکالی در این طراحی میبینید?بابا هر کمپانی باید یه اصول در طراحیش داشته باشه,و طبق اون بروزش کنه و پیش بره.بعدم این فیس لیفت هستش.نه یک مدل کاملا جدید.اگر شما توانستید یک خودرو طراحی کنید که چند سال در خط تولید قرار بگیره و مدام تغییر نکنه این ارزش داره.نه اینکه سالی یکبار تغییر کنه و یک طراحی جدید.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  18. اشکان

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    کسایی که میگن دیگه دوران میتسوبیشی تموم شده و الان هیوندای و کیا دارن جای اونو میگیرن،توجه داشته باشن که همین الان هم موتور این خودرو های خوش قیافه کره ای از روی موتور های چند سال پیش میتسوبیشی طراحی و ساخته میشن،خود ماشین های اروپایی هم اکثرش از روی موتور های میتسوبیشی کپی میکنن،اول فکر کنید،بعد نظر بدین،تو کل دنیا اثبات شده،ماشین ژاپنی یه طرف،بقیه هم طرف دیگه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  19. alizand

    ۱۲ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اقا تو رو خدا الکی و بدون هیچ سر رشته ای نظر ندین
    میتسو هیچ وقت ماشینی نمیزنه که از نظر ایرودینامیک و طراحی از رقیباش عقب باشه
    من الان نظر هارو خوندم یجورایی همه در مورد گالنت و لنسر و … میگن که الان هم وقتی میبینن لذت میبرن خب عزیزان این همون طراحی ماندگار هست
    شک نکنین بعداز چند سال همین خودرو های کره ای که از نظر شما خیلی لوکس و زیبا هستند از چشمتون میوفته ولی در مورد همین خودرو بعداز چند سال خواهید فهمید که چقد طراحی پخته و ماندگاری داره

    موافقم 1
    مخالفم 0
  20. مولایی

    ۱۱ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ماشین ازنظر فنی اول آلمانی وبعدژاپنی!
    ممکنه ماشینهای دیگه قروفرظاهری داشته باشندولی ماشینهای ژاپنی ازنظرفنی وموتور درجه یک وظاهرمردونه وسنگین دارند.

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا