میتسوبیشی

میتسوبیشی اوت لندر جدید سال آینده می‌آید

چندین ماه از رؤیت میتسوبیشی اوت لندر ۲۰۲۱ می‌گذرد اما جزئیات جدیدی از این خودروی جدید در حال منتشر شدن است.

رئیس میتسوبیشی اروپا در مصاحبه با اتوموتیو نیوز تائید کرده این کراس اوور تازه‌نفس در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ معرفی خواهد شد. برنارد لویر اشاره‌ای به جزئیات زیاد نداشته اما گفته که نسل بعدی اوت لندر از پلتفرم اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی استفاده خواهد کرد.

اگرچه مدیر میتسوبیشی اروپا در انتشار جزئیات خساست به خرج داده اما خبرهای پیشین نشان می‌دهند که اوت لندر ۲۰۲۱ از همان پلتفرم نیسان روگ استفاده خواهد کرد. این موضوع منطقی به نظر می‌رسد زیرا این دو خودرو ابعادی نسبتاً مشابه داشته هرچند روگ کمی قدبلندتر و پهن‌تر است. کراس اوور نیسان همچنین فاصله بین محوری ۲۷۰۵ میلی‌متری دارد که ۳۵.۵ میلی‌متر بیشتر از اوت لندر است.

صرف‌نظر از پلتفرمی که در اوت لندر جدید بکار خواهد رفت تصاویر جاسوسی این خودرو نشان دهنده وفاداری اوت لندر به کانسپت انگلبرگ تورر هستند. به همین خاطر جلوپنجره سپر دینامیک، سقف نسبتاً تخت و خطوط بدنه گیرا در این خودرو دیده می‌شود.

هنوز پیشرانه‌های اوت لندر جدید تائید نشده اما مدیر این برند می‌گوید انتظار نسخه پلاگین هیبریدی دیگری را باید داشته باشیم. این مدل ویژه احتمالاً نسخه‌ای به‌روز از قوای محرکه فعلی را خواهد داشت؛ اما سایر پیشرانه‌ها احتمالاً از نیسان گرفته خواهند شد.

لویر جدای از اوت لندر درباره یک شاسی‌بلند کوچک‌تر دیگر نیز سخن گفته و به احتمال معرفی آن در همان زمان اشاره داشته است. اطلاعاتی از این خودرو در دست نیست اما اوت لندر اسپورت شاید نام این خودرو باشد زیرا نسل فعلی اوت لندر اسپورت نزدیک به ۱۰ سال سن دارد.

این موضوع تائید نشده اما مقامات میتسوبیشی قبلاً گفته‌اند نسل بعدی اوت لندر اسپورت کوچک‌تر از مدل فعلی خواهد بود تا فاصله خود با اکلیپس کراس را حفظ کند. گفته می‌شود این خودرو همان ابعاد نیسان کیکس را خواهد داشت و از پلتفرم همین شاسی‌بلند نیسان استفاده خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. meysam

    ۱۱ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    کابین شیک و تر تمیزی داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. احمدرضا

      ۱۱ دی ۱۳۹۸
      سوابق: (877 ديدگاه)

      آره
      اینطور کابین بهتره برای میتسوبیشی تا اون کابین تمام پلاسیک نا مرغوب

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. مزدا

    ۱۱ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (2034 ديدگاه)

    چراغ های عقبش شبیه تویوتا هایلندر هست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. NAVID۰۰۹۸

    ۱۱ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (10232 ديدگاه)

    سواری خوبی داره ، اما اگر بخواد با همین گیربکس cvt ارائه بشه ، همون بهتر که نیاد .
    اونهایی که تجربه cvt دارند میفهمند که رومُخ ترین واکنش سردرگمی را دارد و روی خودروهای ۶سیلندر بهتر جواب میده .

    اگر پشت مورانو نشسته باشید و سپس به سمت ایکستریل ، کولئوس یا اوتلندر رفته باشید بهتر تفاوت فاحش را متوجه میشوید .

    در ظاهر هم باید گفت ، میتسوبیشی نیاز به یک خانه تکانی حسابی داره که تا رونمایی از این خودرو مشخص نمیشه .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. مزدا

    ۱۱ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (2034 ديدگاه)

    سردبیر محترم پدال خواهشا خودتون یه بار با گوشی بیاید سایتتون میبینید که وقتی زو عکس کلیلک میکنیم فقط عکس های یه ردیف رو نشون میده نه تمام عکس رو
    بعدش وقتی پاسخ یه کامنت رو مینویسی پاسخ رو رنگی نشون نمیده قبلا پاسخ ها رو رنگی نشون میداد که ادم متوجه میشد پاسخ کاامنت هست نه کامنت.
    قبلا کادر نام و ایمیل بالای کادر کامنت بود الان پایین کادر کامنت
    لطفا رسیدگی کنید چون حس بدی میده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سردبیر

      ۱۱ دی ۱۳۹۸
      سوابق: (764 ديدگاه)

      درود. ابتدا یک بار کش مرورگر خود را پاک نمایید. اگر رفع نشد، بی زحمت در صورت امکان یک اسکرین شات از این مشکل برای بنده بفرستید. یا از طریق تلگرام یا ایمیل pedal.ir@gmail.com
      ارادتمند

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مزدا

        ۱۱ دی ۱۳۹۸
        سوابق: (2034 ديدگاه)

        مرسی سردبیر عزیز از پیگیری .
        چندتا مسئول پیگیر مثل شما تو این مملکت بود این همه بدبختی نداشتیم

        موافقم 0
        مخالفم 0
  5. ممد ژانگولر

    ۱۱ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (3523 ديدگاه)

    اگه مثل نمونه های بالا باشه که خیلی شیکه .
    ولی باید ی فکری برای گیربکسهاش بکنه که احتمال قوی درستش میکنه بعید بدونم از قبلیا استفاده کنه. یاد پاجرو بخیر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. محمد

    ۱۱ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (804 ديدگاه)

    مگه cvt چشه من یک سال آلتیما ۲۰۱۷ داشتم خیلی عالی بود. Cvt های جدید نیسان خیلی بهتر شدن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. رامتین

    ۱۳ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (3048 ديدگاه)

    نیسان در ساخت گیربکس cvt متخصصه اما بهرحال دنیا داره پشت میکنه به گیربکسهای دوکلاجه و cvt. بنظرم نیسان هم باید نسل جدید را با گیربکسهای جدید پیاده کنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا