میتسوبیشی

اولین تصاویر جاسوسی از میتسوبیشی اکلیپس کراس فیس‌لیفت

همه ما از شنیدن احیای نام میتسوبیشی اکلیپس در فوریه ۲۰۱۷ هیجان‌زده شدیم. متأسفانه این برند پسوند کراس را هم به این نام چسباند و همه‌چیز خراب شد! ما انتظار یک کوپه اسپورت دو درب را داشتیم اما میتسوبیشی بجای آن یک کراس اوور با شکلی عجیب را به همه قالب کرد. قرار است این خودرو در اواخر سال جاری میلادی فیس لیفتی اساسی را تجربه کند. برای اولین بار هم تصاویر جاسوسی اکلیپس کراس به‌روز منتشر شده و می‌توانیم جزئیات جالبی را پیدا کنیم.

اگرچه به نظر می‌رسد نمای جلوی این خودرو تقریباً مشابه مدل فعلی است اما در عقب خودرو تغییرات قابل‌توجهی رخ داده است. طراحی دو پنجره‌ای قبلی احتمالاً جای خود را به طراحی مرسوم‌تری می‌دهد و یک پنجره عقب بزرگ در این بخش نصب می‌شود. همچنین به نظر می‌رسد اسپویلر یکپارچه با نوار LED مدل قبل از فیس لیفت حذف شده و چراغ‌های عقب ظاهری افقی به خود گرفته‌اند تا به این ترتیب خودرو ظاهر پهن‌تری به خود گیرد.

همچنین به نظر می‌رسد در رکاب‌های جانبی تغییراتی رخ داده و دیفیوزر سپر عقب نیز به‌روز شده است. نهایتاً هم باید به یک اسپویلر سقفی جدید اشاره کنیم که حداقل با توجه به تصاویر جاسوسی یاد شده، برای ابعاد کلی خودرو خیلی بزرگ به نظر می‌رسد. در کل تمامی این تغییرات باعث شده‌اند اکلیپس کراس ظاهر مرسوم‌تر و عادی‌تری پیدا کند.

بسته به بازار عرضه، این خودرو با پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو یا ۲.۲ لیتری دیزلی عرضه می‌شود. انتظار داریم هر دو پیشرانه در نسخه فیس لیفت نصب شده و تنها برخی اصلاحات برای کاهش آلایندگی نصب شود. اضافه کردن قوای محرکه الکتریکی شده به این خودرو هم تصمیمی منطقی به نظر می‌رسد اما خب فعلاً چیزی تائید نشده است.

مدل شکار شده توسط عکاسان بسیار نزدیک به خط تولید حس می‌شود و پوشش‌های استتاری کم آن نیز خبر از معرفی اکلیپس کراس فیس لیفت در ماه‌های آینده می‌دهد. اواخر امسال میتسوبیشی نسل جدید اوت لندر و یک کراس اوور کامپکت کاملاً جدید را معرفی خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. مهدی

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (141 ديدگاه)

    میتسو آدم بشو نیست
    احتمالا همون داشبورد عهد بوقی رو باز تکرار میکنه و نیز همون گیربکس حال به هم زن و کابین پر سر و صدای معمول توی محصولاتش رو
    وقتی مجموعه ای افتاد روی نوار شکست و نابودی،به این راحتی نجات پیدا نمیکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. کاوه

      ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
      سوابق: (61 ديدگاه)

      صحبتتون کارشناسانه نیست. از سال ۲۰۱۵ فروش جهانی میتسو به شکل مداوم روبه افزایشه و از تولید یک میلیون و صدهزار عبور کرده. اگه وصلت شوم با رنو بذاره میتسو همچنان در بخش های بزرگی از دنیا طرفدار داره. میتسو نوعی از رانندگی را طلب می کنه که خیلی ها دوستش دارند. با عدد و رقم و اسب بخار ماجرا قابل تحلیل نیست. همین اکلیپس کراس بالاترین رکورد را در تست موس به دست آورده(۸۴کیلومتر) و فروشش رو به تزاید بوده. من که به آینده میتسو امیدوارم . مخلص

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا