میتسوبیشی

تیزر شاسی‌بلند الکتریکی میتسوبیشی ایرترِک الکتریک بازار چین

میتسوبیشی کم‌کم در حال استفاده حداکثری از مزیت همکاری‌های جهانی می‌باشد. این خودروساز ژاپنی دو محصول با ریشه‌های رنو را در اروپا عرضه خواهد کرد و یک کراس اوور الکتریکی جدید را برای بازار چین تدارک خواهد دید. این کراس اوور توسط جوینت ونچر گک موتورز تولید و عرضه خواهد شد. آنچه در ادامه می‌بینید اولین تیزرهای رسمی از این کراس اوور الکتریکی هستند.

این کانسپت که ایرترک Airtrek نام گرفته طی روزهای آتی به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد. احتمالاً با یک کراس اوور کامپکت روبرو هستیم که در جایگاهی بین اوت لندر و اکلیپس کراس قرار می‌گیرد. میتسوبیشی اشاره زیادی به جزئیات این خودرو نداشته هرچند گفته که نسخه تولیدی تا پایان سال عرضه خواهد شد و چهارمین کراس اوور این برند در چین خواهد بود.

میتسوبیشی می‌گوید این قدبلند الکتریکی بر پایه فلسفه e-cruising SUV شکل گرفته و روی سه عبارت کلیدی متمرکز است. به‌طور واضح این واژه‌ها شامل الکتریکی، در حال گسترش و رسا می‌باشند. میتسوبیشی این عبارات را درباره گسترش لذت‌های زندگی با یک خودرو و بیان کردن انحصاری بودن میتسوبیشی موتورز بکار می‌برد.

این برند ژاپنی می‌گوید:

این کانسپت نشان دهنده‌ی تصویری پیشرفته و رضایت‌بخش برای یک خودروی الکتریکی بوده و درعین‌حال از هویت طراحی میتسوبیشی سود می‌برد. این را سپر دینامیک جلو نشان می‌دهد. ایرترک کانسپت قرار است پرفورمنس قدرتمند مورد انتظار از خودروی میتسوبیشی را ارائه کند.

فعلاً جزئیات بیشتری از ایرترک الکتریکی در دست نیست اما انتظار می‌رود در آینده نزدیک مشخصات آن منتشر شود. میتسوبیشی برنامه‌ای برای عرضه نسخه تولیدی این خودرو در آمریکای شمالی یا اروپا ندارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۳ دیدگاه‌ها

  1. ناشناس

    ۳۱ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (215 ديدگاه)

    سلام به همگی
    درسته حرفی که من میزنم ربطی به این مقاله نداره
    اقای رستمی نژاد عزیز یه تهمت به من زده و در مقاله 911 تارگا به من گفت که اکانت فیک رامینم که الان تازه دیدم گفتم اونجا جدابشو بدم نمیبینه رستمی نژاد عزیز من اکانت فیک کسی نیستم قبلا با اسم وارد شدم ولی بعد از اتفاقی گفتم بهتره ناشناس باشم برا همین اسمم رو عوض کردم مگرنه ایمیل همونه و تقداد کامنتم همونه شاید سردبیر بتونه به راحتی متوجه شه من کی هستم ولی دوست ندارم دوستان متوجه شوند من کی هستم ولی اگه دوستان بگویند اسمم هم عوض میکنند میخوام بگم که من اکانت فیک کسی نیستم

    موافقم 5
    مخالفم 2
    1. ناشناس

      ۳۱ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (215 ديدگاه)

      در ضمن جوابشو دستم خورده به د نوشتم جدابشو

      موافقم 2
      مخالفم 2
    2. نعمت اله آزموده

      ۳۱ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (12 ديدگاه)

      حاجی بیخیال

      موافقم 3
      مخالفم 2
  2. محمد مختاری آذر

    ۳۱ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (1000 ديدگاه)

    چراغ های عقبش طراحی خوبی رو منتقل میکنه

    موافقم 9
    مخالفم 1
  3. MOS

    ۳۱ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (715 ديدگاه)

    میتسوبیشی یه شرکت هولدینگ خیلی بزرگه نمیدونم چرا رو بخش خودروسازی سرمایه گذاری نمیکنن تا احیا بشه و رو پای خودش وایسه

    موافقم 5
    مخالفم 1
    1. RezaRs

      ۳۱ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (1613 ديدگاه)

      خب تو ساخت جنگنده f2 و توسعه چنگنده نسل ۵ و ۶ رو به ماشین ترجیح میدی اما مدیراش نه

      موافقم 2
      مخالفم 3
      1. MOS

        ۳۱ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (715 ديدگاه)

        اینم حرفیه رضا جون

        موافقم 2
        مخالفم 0
        1. RezaRs

          ۳۱ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (1613 ديدگاه)

          برعکس گفتم mos ?? اره راستی تانک و قطارم هست ولی منم بودم قطعا دستی به سر خودروسازی میزدم کاری میکردم سود دهیش کمک کنه به بقیه چون به نظر من ساخت جنگنده برا کشوری مثل ژاپن سودهی مثل امریکا نداره مجبورن قیمتو کم کننند برا فروش در نتیجه اگه خودروسازیشون پشتوانه محکمی باشه بهتره

          موافقم 2
          مخالفم 1
      2. میثم

        ۳۱ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (3524 ديدگاه)

        اولین کشتی حمل هیدروژن دنیا رو هم چند ماه پیش فرستاد بازار
        از میتسو ما فقط ماشیناشو میبینیم
        فراتر از این حرفاست

        موافقم 5
        مخالفم 0
        1. MOS

          ۳۱ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (715 ديدگاه)

          دیدم خبرشو میثم جان
          کاش تو خودروسازی هم مثل دهه ۹۰ و اوایل ۲۰۰۰ می شد…

          موافقم 2
          مخالفم 0
  4. Amirreza

    ۳۱ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (2724 ديدگاه)

    حتی اگه بی نظیرم ، باشه ، یه خودروی کراس اور برای برگشتن به اوج ذره ای کافی نیست

    موافقم 2
    مخالفم 4
  5. mahan

    ۳۱ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (2324 ديدگاه)

    میتسوبیشی جان چرا نمی خوای ظاهر ماشین رو عوض کنی مشکل سر قیافه هست.چیه خدایی.پشتش باز خوبه ولی جلوش نه !

    موافقم 0
    مخالفم 3
  6. Aryan kia

    ۳۱ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (574 ديدگاه)

    خیلی قشنگه به نظر من اگر عملیش کنن یه جهش خیلی بزرگ به وجود میاد میتسوبیشی میخواد به بازی برگرده این طراحی میتسوبیشی به ماشین برقی بیشتر میاد تا درون سوز

    موافقم 2
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا